شناسه خبر : 56058
شنبه 22 مهر 1396 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکرهای مطهر 8 شهید گمنام در قم تشییع شد

پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس، روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم قم از حرم حضرت معصومه(س) تا مدرسه علمیه معصومیه این شهر تشییع شد.

پیکرهای پاک این شهدا به تازگی در مناطق عملیاتی شرق دجله، زبیدات، شرهانی و خیبر، تفحص شده بود.
پیکرهای مطهر این شهیدان پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی حضرت معصومه(س) با اقامه نماز میت توسط آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید در حرم حضرت معصومه (ع) به سمت خیابان شهدا و مدرسه علمیه معصومیه تشییع شد.
از مجموع این هشت شهید گمنام، 3 تن در مدرسه علمیه معصومیه با حضور قشرهای مختلف مردم به خاک سپرده شد ضمن اینکه پیکر 2 تن از این شهدا در شهر سلفچگان، 2 تن در دانشگاه پیام نور و پیکر یک‌ شهید نیز در آمادگاه شهید فرا شاهی قم به خاک سپرده شدند.
پیکر سه شهید گمنام تدفین شده در مدرسه علمیه معصومیه مربوط به 2 شهید 23 ساله و یک شهید 17 ساله بوده که در مناطق عملیاتی شرق دجله، شرهانی و خیبر تفحص شده بودند.
پیکرهای مطهر این شهدا، از جمع 119 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس است که در 2 ماه گذشته توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و 10 مهرماه امسال به میهن اسلامی بازگردانده شد.
این شهدا مربوط به عملیات‌های رمضان، کربلای 4 و تک دشمن در سال 1367 هستند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi