شناسه خبر : 56161
جمعه 28 مهر 1396 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

من و موج انفجار یهویی!!!

فرض کنید در سال های دفاع مقدس همه رزمندگان دارای گوشی های هوشمند مجهز به اینترنت پر قدرت بودند. تا حالا فکر کردید چه اتفاها و چه صحنه هایی...

م.ر.ک.جانباز.- فرض کنید در سال های دفاع مقدس همه رزمندگان دارای گوشی های هوشمند مجهز به اینترنت پر قدرت بودند.

تا حالا فکر کردید چه اتفاها و چه صحنه هایی در تاریخ به ثبت می رسید؟ من و پیکر شهید ‌... همین الان یهویی !!!
من و خدمه تانک چیفتن، فکه دو کیلومتر مانده تا مرز عراق!!!
مادرجان: این عکس رو از ارتفاعات شاخ شمران نزدیک سد دربندی خان عراق همین الان یهویی گرفتم واست فرستادم . مادرجان ببین نهار نون خشک کپک زده با تن ماهی داریم !!!
وای ؛؛؛؛ مادرا چی میکشیدن؟؟؟
اوه ..اوه .. اوه.. پدرا چی میگفتن ... نیگا کن پسر دسته گلمو با نون لقمه ای ده تومن بزرگ کردم ..اونوقت دارن بهش نون کپک زده میدن ؟
راستی امکان داشت موگرینی هم اونجا دم در سنگر باما سلفی بگیره؟ یا فقط آفریده شده بود واسه بعضی مجلس ها ؟
بگذریم ...

 اما اگر گوشی ها بودند چقدر داغ ها تازه تر می شد !! از جان گذشتگی رزمندگان و جانبازان و شهدا به این زودی ها فراموش نمیشد. شاید دو سه نسل طول میکشید تا به زور متدد روز از یادها برویم.


بله ... امروز بهروز وثوقی ها و خواننده های زمان شاه بیشتر در ذهن ها جا خوش کرده اند تا مردان یکه مرد دهه شصت. دلاوران بی شیله پیله از جان گذشته.
اگر گوشی ها بودند شاید کلاه کمتر سرمان می رفت و به اسم ما دکان و بقالی های آنچنانی و سه هزار میلیاردی ها خود را یواشکی با صنف ما قاطی نمی کردند.

 از چندین سال پیش تا هم اکنون هر که از راه می رسد یا رزمنده بوده یا مجروح بدون صورت سانحه و یا شهید شده خودش خبر ندارد و چون هنوز بدنش گرم است سر پا ایستاده است و پیگیر حقش است.
ای کاش گوشی های هوشمند را در زمان جنگ داشتیم تا تیری، ترکشی، موجی، ناز ما را می خرید .... سلفی من وترکش تبری همین الان یهویی !!!
من و موج انفجار لب کارون !!!
من و زنجیر تانک همین الان شلمچه سه را شهادت، یهویی !!!

فلسفه عرایض بنده برای این است که دقیقا مشخص می شد که چه کسانی اون جلوها بودند و جانشان در کف دستشان و چه کسانی پشت تلویزیون ها بودند و شعار جنگ جنگ تا پیروزی را سر میدادند ...
چه کسانی مخلصانه از کیان نام وعزت ایرانی دفاع کردند و چه کسانی ناجوانمردانه در حال چپو کردن بیت المال هستند.

 اگر این همه پیشرفت آن زمان بود مشخص می شد چه کسانی واقعا کسی بودند و چه کسانی ناکس!
تصور کنید در خط پدافندی مهران هستید و گوشی خود را روشن می کنید و وارد سایت فاش نیوز می شدید!!! فکر میکنید تیتر اول سایت فاش چه بود؟
جناب ساقی تهران بود ویا جبهه ؟
قنبر هنوز هم در حال کل کل با بچه ها در سایت بود ؟
جانباز عسگری کجا بود ؟
جانباز شیمیایی 1 .. . محمد رضا ... ترابی ... فرید اسکندری ... هموطن ... محسن ناطق ... و همه دیگر عزیزان تهران بودند؟؟؟
خانم محمدی زحمتکش باز هم از جانبازان هفتاد درصد مصاحبه میکرد ویا یک راست می آمد خط مقدم وبا مرتضی خاکپور گیلانی هم مصاحبه می کرد؟

عزیزان یقینا و مطمئنآ ایمان دارم همه شما ها در جبهه و خط مقدم بودید زن و مرد هم نداشت اهل دل نزد اهل دل رود ...
امیدوارم گوشی های ملائک خداوند تمام چهره های نوارنی دلاوران بی نام نشان دیروز را ضبط و ربط کرده باشد تا در دادگاه عدل، با سند محکمی جانباز شناخته شویم وخانه دومتری آخرتمان بهشت باشد .

یا علی مدد .

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درود بر شما
زیبا نوشته اید.
در قیامت ، عابدی را دوزخش انداختند
هر چه فریادش، جوابش را نمی پرداختند

داد میزد خوانده ام هفتاد سال، هرشب نماز
پس چه شد اینک ثواب ِآن همه راز و نیاز

یک ندا آمد چرا تهمت زدی همسایه ات
تا شود اینگونه حالت، این جهنم خانه ات

گفت من در طول عمرم گر زدم یک تهمتی
ظلم باشد زان بسوزم، ای خدا کن رحمتی

آن ندا گفتا همانکس که زدی تهمت بر او
طفلکی هفتاد سال، جمع کرده بودش آبرو...

جناب ساقی و عزیزان فاش نیوز .
در مطلب عرض شده بالا حقیر قصد وغرض بدی نداشتم وامید وارم شما دلگیر نشده باشید . محرم تمام شد ، ولی هنوز عمرابن سعدهای امروزی جولان میدهند .
ما منتظر منتقم اصلی خواهیم ماند ...
چند درصدی ، جیگر ؟ اصلا قلق نداریا ؟ قرصاتو بخور بعد اسلحه بدست بگیر ! والله ...
بابا چرا اینقدر آدمو ناراحت می کنی؟ خوب که قیامتو می شناسی؟ عزیز جان چرا حالیت نیست بهت می گم قنبر ناشناخته نیست . بعد تو میای اینطوری جلوی جمع برچسب بهمون می زنی که چی؟
یعنی حالا با این نگارشت سایت حاجی رو اول کردی؟
راستی که دمت گرم . اون آفتابتو راه و بیراه می ندازی تو زمین ما بعد با قر و قرمیزهای نامحسوس میای ورش می داری می ری بعد به ما می گی اهل کل کل کردن ! بچه کجایی اینقدر زرنگی؟
داداش مگه الان تو جنگ نیستیم ؟ مگه جنگ با جنگ فرق داره ؟ قشنگ این استفاده از اینترنت نشان داد آدما چطور و با چه منظوری ازش استفاده می کنن ...؟ بذار دهنم بسته باشه!
اما ای کاش زمان جنگ اینترنت بود . اقلا هر رزمنده مخلصی یه عکس از خودش می گرفت که الان به خاطر صورت سانحه اینقدر عذاب نکشه؟
ای کاش اینترنت بود که وقتی همرزمت رو زمین می افتاد و نمی تونستن پیکرشو عقب بیارن و می موند همان موقع یه عکس ازش می گرفتی که نشون خانواده اش بدید که این همه سال چشم انتظار سالم برگشتنش نباشه . خیلی ها تا همین اواخر فکر می کردند عزیزشون اسیر شده .
عکس زیاد گرفته شد . اما بنا به دلایلی از نشرشون جلوگیری کردن . خودت خو می دونی که . ولی اگه همه گوشی داشتن کی می تونست جلوی این یهویی گرفتنا رو بگیره . بعد کلی کلیپ داشتیم درباره این جملات : من و نون کپک زده یهویی ، منو تیر و ترکش یهو ، من و دست قطع شده یهو، من و جفت پا ی قلم شده یهویی ، من و شکم سفره شده یهویی ، من و ووووو
وای خدا ! قلبم داره می گیره .... اگه این یهویی های مظلومانه ثبت می شد حالا خیلی ها هرتکی سهمشونو از سفره انقلاب نمی خواستند. به اسم دین و شهدا جای خودشونو سفت نمی کردن تو محافل ؟ حالیته که می می گم ؟ این فضای مجازی که من دیدم برای هیچ آدم هرهری مدهب که هیچ ، برای هیچ ادعا داری آبرو نمی ذاره ... مراقب باشیم که کی نوبت ما میشه که آینه ادعاهای اخلاقی مون بشکنه ....
دلاور ، به جای تیکه انداختن به من یا بقول همرزمت به جای دست انداختن من ، بیا خودم و خودت سایت رو بدست بگیریم و پیش خدا اول بشیم برای نشر حقایق و ارزشهای اسلامی . حالا اینا رو ولش کن ... هر چی بگم که شما بازم کار خودتو می کنی ... خواهشا یه کم مراقب دل ما باش که عین چینی بند شده است ...
یه چیز بگم ؟ بلدی دو تا آدم شایسته رو با هم آشتی بدی ؟ من دارم می میرم از این غصه !!! دردت بخوره تو سرم ببینم چی می کنی !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi