شناسه خبر : 56316
چهارشنبه 03 آبان 1396 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روضه خوانی فرزند شهید بر سر پیکر پدر +فیلم

میثم نبی لو، فرزند شهید مصطفی نبی لو یکی از مداحان اهل بیت(ع) است که در مراسم وداع با پیکر شهید بر بالای پیکر پدر به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت امام حسین(ع) پرداخت.

 شهید مصطفی نبی لو متولد سال 1345 و از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در چهارمین اعزام به سوریه توسط تک تیراندازان تکفیری در لاذقیه به شهادت رسید.شهید مصطفی نبی لو از ساکنان شهرک پردیسان قم و دایی شهید مدافع حرم  مسعود عسگری بود که به عنوان مستشار نظامی، مسئولیت  محور مهندسی رزمی در بخشی از جبهه سوریه را بر عهده داشت. او پیش از این در جبهه سوریه در سال 95 از ناحیه شکم مجروح شده و در شمار جانبازان مدافع حرم نیز جای گرفته بود. از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

روز گذشته سه شنبه دوم آبان ماه 96 مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید در معراج شهدای تهران برگزار شد. میثم نبی لو، فرزند شهید مصطفی نبی لو یکی از مداحان اهل بیت(ع) است که در مراسم وداع با پیکر شهید بر بالای پیکر پدر به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت امام حسین(ع) پرداخت. فیلم این مدیحه سرایی در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi