شناسه خبر : 56399
دوشنبه 08 آبان 1396 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کروبی: به ولایت فقیه معتقد و پایبند هستم!


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پس از دیدار با مهدی کروبی می‌گوید: کروبی بر پایبندی به ولایت فقیه‌ و جمهوری اسلامی تأکید دارد.
به گزارش جماران، اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که اواخر مهر ماه به دیدار مهدی کروبی رفته گفت: دبیر کل حزب اعتماد ملی در این دیدار بر پایبندی خود به جمهوری اسلامی و قانون اساسی به‌خصوص اصل ولایت فقیه آن تأکید کرده است.
دوستی گفت: «در این دیدار صمیمی که مانند یک دیدار پدر و فرزندی بود، بحث‌های مختلفی داشتیم؛ از جمله در مورد انقلاب اسلامی و آینده جمهوری اسلامی. ایشان در این مورد فرمودند، من به میراث گرانبهای امام خمینی(ره) که جمهوری اسلامی است پایبند هستم و به قانون اساسی که زیرساخت و یادگار امام است به خصوص اصل ولایت فقیه معتقد هستم و همچنین نسبت به آینده نظام که خون‌بهای شهدای عزیز است بسیار امیدوارم.»
به نظر می‌رسد اظهارات اخیر کروبی، نوعی تلاش برای جبران عملکرد خویش در فتنه و آشوب 88 است. تأکید وی بر پایبندی به جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه در حالی است که فتنه‌گران در آشوب 8 ماهه، بر روی اسلام در عبارت جمهوری اسلامی خط کشیدند، مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند، تصریح کردند «انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه است»، به تصویر حضرت امام خمینی(ره) توهین کردند و سرانجام، در روز عاشورای حسینی(ع) به هتاکی و حرمت‌شکنی بی‌سابقه پرداختند. بدتر از همه اینکه میرحسین موسوی همین عناصر وطن‌فروش را «مردمان خداجو» توصیف کرد.
بدین‌ترتیب روشن است که آقای کروبی - اگر حقیقتاً به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه پایبند است- باید به صراحت نسبت به آن آشوبگران اعلام انزجار و برائت کند؛ چرا که در منطق شرع و عقل، «برائت» همزاد و ملازم «ولایت» است.
گفته می‌شود برخی اطرافیان دوست‌نما، نقش مهمی در هل دادن کروبی به بازی در زمین و نقشه آشوب نیابتی دشمن داشتند.

اینستاگرام
دوباره مظلوم نمایی شیخ فتنه
حزب اعتمادملی...!مگه وجودداره که دبیرکل داشته باشه؟! این دیگه چه فتنه ای یه؟!کروبی تادیروزاعدامی بود...حالاچی شده که بوی گندش دوباره داره میاد! ازفاش نیوزانتظارنداشتیم که اسم این آدم نمای کثیف وخائن رو توی صفحات مقدس فاش نیوزبذاره!!!هرآنچه باهمسران بعضی شهداکرد حکمش چندین باراعدامه!چه رسدبه آنکه همه جرم اش بخواد رو بشه و..........!!!!!و...
با سلام ازکدام جرم صحبت میکنید مگر باچشم خود دیده اید که اگر دیده اید وهیچ نگفته اید از او بدتر هستید اگر ندیده اید باز بدتر چون تهمت میزنید که باز بدتر از همه . خیلی ها خیانت کردند وبه سزایشان نرسیدند وخیلی ها الان درحال خیانتند با عملکرد بدشان . حال سر این بنده خدا را بردار ببینی مشکلات همه حل میشود . ما که در زمان همین شیخ ساده لوح یادمان هست که خدمات بنیاد شهید از الان خیلی بهتر بود خیلی .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi