شناسه خبر : 56417
سه شنبه 09 آبان 1396 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به منظور استفاده جانبازان صورت می گیرد:

شناسایی و اعلام نواقص مراکز رفاهی بین راهی!

به دنبال تشکیل جلسات مختلف ازسوی کمیته مناسب سازی انجمن جانبازان و پیگیری موضوع مناسب سازیِ مراکز خدمات رفاهی بین شهری در سطح کشور، از طریق اداره کل حمل و نقل جاده ای مقرر گردید مشکلات مناسب سازی در این مراکز شناسایی وجهت رفع نقص به آن اداره کل گزارش گردد.

فاش نیوز - به دنبال تشکیل جلسات مختلف ازسوی کمیته مناسب سازی انجمن جانبازان و پیگیری موضوع مناسب سازیِ مراکز خدمات رفاهی بین شهری در سطح کشور، از طریق اداره کل حمل و نقل جاده ای مقرر گردید مشکلات مناسب سازی در این مراکز شناسایی وجهت رفع نقص به آن اداره کل گزارش گردد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی بر اساس تصمیمات متخذه، از کلیه جانبازانی که در مسیر تردّد بین شهری از مراکز مذکور استفاده و با مشکل مناسب سازی موجه می شوند، درخواست می شود مشخصات زیر را جهت پیگیری و رفع نواقص اعلام نمایند:

۱- مسیر جاده ای
۲- کیلومتر محل استقرار مجتمع
۳- نام دقیق مجتع

ضمناً به اطلاع می رساند برای اقدامات کلی رفع معایب دستورالعملی جامع تهیه و جهت اقدام به اداره مذکور تحویل و ابلاغ گردیده است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام و عرض تشکر
به کجا باید اعلام کنیم؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi