شناسه خبر : 56763
سه شنبه 07 آذر 1396 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار به بنیاد شهید درباره ی اتفاقات بد در دفاتر استانی

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از دریافت گزارش هایی از تخلفات مالی، حیف و میل ها و اختلاس در دفاتر استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز -  نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی  مجلس شورای اسلامی از دریافت گزارش هایی از تخلفات مالی، حیف و میل ها و اختلاس در دفاتر استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، امیر خجسته نماینده آزاده ی مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی جلسه ی علنی مجلس شورای اسلامی به اختلاس و حیف و میل های میلیونی در برخی از ادارات استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: متاسفانه اتفاقاتی در برخی از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد رخ می دهد، همچنان اختلاس هایی است که از قبل بود و دارد در استان ها رخ می دهد و لذا گزارش هایی برای ما ارسال شده است و در مورد  اتفاقاتی  که در استان ها رخ داده است  ما در حال جمع بندی اطلاعات و مستندات هستیم.

خجسته نماینده ایثارگر مجلس دهم در پاسخ به این پرسش که آیا این اختلاس ها قبلا صورت گرفته است یا نه خاطرنشان کرد: این گزارش ها اخیرا برای ما می آید و ما هم در حال پیگیری هستیم و در صورت کامل شدن جزئیات را اعلام خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان تاکید کرد: متاسفانه در استان ها اتفاقات بدی  دارد می افتد و علاوه بر رکود و سکوتی که در برخی موارد هست، 800 میلیون تومان اختلاس شده است و اتفاقاتی دارد می افتد که گزارش آن به ما می رسد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت ایثارگران در مناطق زلزله زده ی استان کرمانشاه یادآور شد: در مورد وضعیت ایثارگران، ما با سفر به مناطق زلزله زده به وضعیت آنها سرکشی کردیم اما  به طور ویژه باید خودشان (بنیاد) در این مورد اظهار نظر کنند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
متاسفانه اخیرا در عزل و نصب ها افراد فاسد در بنیاد گمارده میشوند همه هم میدونن اما هیچ کسی نیست به آقای شهیدی بگه یا اگر هم کسی تذکر بدهد گوش شنوایی ندارد
سلام ، جناب آقای خجسته در تحقیق و تفحص از بنیاد سنگ تمام گذاشت اما هرگز در صحن علنی مجلس مطرح نشد لذا با کارشکنی تمام زحمات به فراموشی سپرده شد. بیاد داریم نمایندگانی که در تحقیق و تفحص شرکت داشتند از فساد شوکه کننده اطلاع دادند اما هیچ اقدامی صورت نگرفت زیرا آنها که در بنیاد فساد میکنند تعدادی کارمند و مسئول نیستند بلکه افرادی نفوذی هستند که به مسئولان و کارمندان بنیاد زور میگویند. قوه قضاییه مسئول تمام فسادهای موجود در کشور است لیکن فقط شعار میدهند که پیشگیری میکنند یا تعداد پرونده ها زیاد است و قاضی کم دارند.
هنگامی که رییس محترم قوه قضاییه آشکار میگوید باندهای فساد تا پشت در اتاقش پیش رفتند و آنقدر به قضات فشار وارد میشود و مدام اخبار اختلاسها و فسادهای اداری پخش میگردد دیگر احوال مردم چطور است؟
پیامبر اکرم (ص) فرمود: پس از جهاد اصغر نوبت جهاد اکبر است ، ایکاش فرمانده عالیقدر سپاه قدس پس از شکست مقتدرانه داعش به کشور بازگردد تا باندهای فساد اداری را متلاشی کنند زیرا صدمات فساد اداری به کشور از تجاوز داعش بدتر است و در حال نابود کردن اقتصاد و اعتماد مردم هستند فلذا مبارزه با فساد اداری داخل و نجات دین و میهن و مردم معادل جهاد اکبر است.
احسنت عالی گفتی برادر
با سلام وقتی حق وحقوق جانبازان بی حامی و فراموش شده و خانواده شهدا یااهمیت نمی دهند ویا ضایع می کنند.پس باید استانها یا خودمرکز کسانی اختلاس ویا خداناکرده حرام وحلالش را بی توجه باشند. انشاءالله دیدار به قیامت باشد چون کسی نه مارا میبیند ونه صدای مارا میشن و و رئیس جمهور هم که برایش مهم نیست و رئیس بنیادنیزکه باگذشت۵سال از امپراطوری اجازه یک ملاقات ساده رابه احدی ازجمله حقیر که با۷۰درصد شیمیائی نمیدهد پس بماند تا قیامت.
نظر همه ایثارگران این که هیچ اداره ای مثل بنیاد شهید رها شد و بی دوپیکر
نیست فقط بنیاد که هیچ نظارت و بازرسی ندارد مدیر کل هرطور بخواد انجام
میده
اما ازنظر خبر رسانی و یا انتشار و پایگاه اطلاع رسانی در سایت بنیادشهید
خیلی خیلی خوب حرف می‌زنند اما در عمل اصلا اینطورنیست و 180 درج
فقر دارد فقط از قانون جانباز و تکریم رسیدگی را در رسانه ها خوب
علم می کنند ولی وقتی به حضوری مراجعه می کنی اصلا زمین
تا آسمان فرق می‌کند و طوری برخورد می کنند موسولینی بنیاد
که خشک ت می زن و از این ظاهر بازی سیاسی کاری دل هر
جانباز یا خانواده شهید دردمیگیر هیچ اداره مثل بنیاد اینقدرخودسر
رهاشده نیست
با سلام واحترام
جناب آقای خجسته چه فایده دارد که هرازچندگاه پرده از اختلاس ورانت خواری وبی مدیریتی در بنیاد شهید سرمیدهید و همه هم میدانند که چه اتفاقاتی در این دستگاه می افتد پس چرا فقط در حد شعار باقی مانده وهیچ نظارتی برآن توسط مجلس ودولت نمی شود خدا شاهد است اکثر ایثارگران را دلسرد از همه چیز کردند چرا بحسابش رسیدگی نمی شود چرا چرا چرا .......
تازه فهمیدی؟!تاحالاکجابوددی؟؟؟!!!!!شتربابار.....
آیا وام مسکن ایثارگران در سال 96-97 مصوب و اعلام شده !?
لطفا یکی جواب مرا بدهد
سلام وعرض ادب جناب اقای خجسته حامی ماجانبازان بنیادهمدان زمان ریاست جنابعالی واقعا خدمات خوبی به کلیه خانواده ایثارگران میداد ماجانبازان زیر۲۵ استان همدان ۲۸ساله مظلوم ماندیم هرکدام ازماها نوعی مشکل وامراض روحی روانی وجسمی داریم وتا به حال هم به کمک خانوادها یمان حمایت شدیم ولی طاقت انهاحدومرزی دارد سن اکثرجانبازن ۵۵//تا۶۰ساله توان امورات رانداریم ازجناب عالی ودیگرنماینده گان ایثارگران میخواهیم به این قشرجانبازان دربودجه برنامه ششم توسعه مصوب اوایل سال توجه شده عملی شود وضع وحال ما ازنظرمالی اجتماعی روانی جسمی دیگر قابل تحمل نیست صبرمان تمام واجراخرتمان راازدست میدهیم بداد ما رسیده گی کنید خدا عاقبت همه مان ختم بخیرکنه
سلام آقا خجسته بنیاد شهید وامور ایثار گران باید از دولت گرفته شود وتحت نظر مقام م رهبری باشد
بعدازسی سال تازه متوجه اوضاع جسمی وروحی خودشدیم ان هم ازسال ۸۰تاالان علی رغم تایید های پزشکان سپاه وبی ت‌جهی پزشکان جوان که صدای یک ترقه هم نشنیده برای ماتعین درصد میکنن بخدا توان پرداخت هزینه های پزشکی رونداریم چراکه اکثر رزمندگان مستحق خدمات درملنی مسکن وسایر خدمات هستند هرچند تاریخ مصرف ماگذشته. طصط
با سلام اقای خجسته لطفا در مورد بیمه درمان تکمیلی دی هم هشدار بدهید
قبلا بیمه ایران تقریبا با اکثر درمانگاهها و بیمارستانهای خوب قرارداد داشت ولی الان بیمه دی به خیلی از بیمارستانها و حتی مرکز قلب تهران هم که خیلی ضروری است قرارداد ندارد .
و برخی از تجهیزات پزشکی فقط در این مرکز هست مثل سی تی آنژیو که با توجه به سن جانبازان اهمیت ویژه ای دارد .
هزینه های درمانی را هم که تا کنون پرداخت نکرده است . بیمه ایران معمولا بعد از یک ماه تا دو ماه پرداخت می کرد !
مزایای ایران نسبت به دی خیلی بیشتر بود
چرا بنیاد ایثارگران را فدای منافع بیمه دی کرده است ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi