شناسه خبر : 56859
سه شنبه 07 آذر 1396 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اولین جشنواره ورزشی "جانبازان نخاعی" در رامسر

پیش بینی می شود بیش از 200 جانباز نخاعی از سراسر کشور در اولین جشنواره ورزشی در شهرستان رامسر حضور یابند و مراسم افتتاحیه و اختتامیه آن با حضور مدیران لشکری، کشوری و استانی انجام خواهد شد.

فاش نیوز - با پیشنهاد و پیگیری کمیته تربیت بدنی انجمن جانبازان نخاعی، جشنواره ورزشی ویژه جانبازان نخاعی از بیستم آذرماه در هتل کوثر رامسر توسط بنیادشهید و امور ایثارگران برگزارخواهدشد.

به گزارش خبرنگارما، این مسابقات که در نوع خود اولین جشنواره مختص جانبازان نخاعی و بصورت کشوری برگزار خواهد شد در چهار رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر، شطرنج، فوتبال روی میز و دارت بصورت همزمان برگزار می شود.

همین گزارش حاکیست، پیش بینی می شود بیش از 200 جانباز نخاعی از سراسر کشور در اولین جشنواره ورزشی در شهرستان رامسر حضور یابند و مراسم افتتاحیه و اختتامیه آن با حضور مدیران لشکری، کشوری و استانی انجام خواهد شد.

براساس هماهنگی های انجام شده بین انجمن جانبازان نخاعی و بنیادشهید که متولی برگزاری این دوره از جشنواره می باشد، آیین نامه و جزئیات برگزاری این جشنواره تدوین و به استانها برای انتخاب و اعزام ورزشکاران ابلاغ شده است.

پیش بینی شده در خلال برگزاری این جشنواره، برنامه های فرهنگی نیز برای جانبازان حاضر به اجرا در آید.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
باسلام خدمت فاش نیوزیهای عزیز می خواستم در مورد یک مطلب مربوط به خدمات شرکت متد یک پیگیری از طرف دوستان انجام گیره و اطلاع رسانی بشه، بیش از یک و نیم سال میشه که باطری ویلچر سرووماتیک رو برای تعمیر به این شرکت تحویل دادیم و هر وقت هم پیگیری میکنیم وعده این ماه و ماههای آینده رو میدهند ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده مسولان بنیاد این رو هم مد نظر قرار دهند که یک ویلچر ررای جانباز نخاعی چه اهمیتی داره بخصوص این ویلچر که تا حدودی باعث خوداتکایی در حداقل بعضی کارهای منزل و بیرون برای جانبازان میشه ،واقعا تعویض یا تعمیر یک باطری مگر چقدر هزینه یا کار داره که آنها از این کار عاجزند ، تازه این شرکت مثلا یک شرکت
خصوصی هست و طرف قرارداد پس باید خدمات اون قابل قرول و به موقع باشه .
چرا کسی بفکر ماها نیستش. بنیاد از این انجمن نخاعیا یادبگیره که برای جانبازاشون مسابقه میزاره کاشکی بجای بقول این دوستمون همراهای غیر جانباز از ما جانبازای درصدپایین میبردین رامسر.
جناب اسدزاده تو رو خدا بجای افراد غیر جانباز که همیشه اینطور جاها میرن و یا مسوولینی که آشناها و فرزندان و بستگانشونو میبرن مارو با خودتون ببرید
اقدام جالبی است به شرط آنکه از خود بنیاد و انجمن به صورت فرمایشی در آن شرکت نکنند.
منظور آن است که هیئت همراه ازپرسنل بنیاد و انجمن جانبازان از تعداد جانبازان شرکت کننده در مسابقات بیشتر نباشند که واقعا قابل تاسف خواهد بود.
البته در این مسابقات همه چیز معلوم خواهد شد.
اقا این جانبازان گردنی رو کلا فراموش نکنین مسابقاتشان را برگزار کنین
با سلام و آرزوی سلامتی برای برادران جانبازم.
کسی به ما اظلاع رسانی نکرده است. چرا انجمن به ما sms نزده است تا ما را هم دعوت کند؟
ما هم کم و بیش ورزش انجام می دهیم.
امیدواریم انجمن و تربیت بدنی انجمن فقط به دوستان و آشنایان خود اطلاع نداده باشد و فقط خودشان در این مسابقه حضور نداشته باشند.
ما که در این موارد خیری از طرف بنیادشهید ندیدیم. امیدمان انجمن مان است که آنهم ظاهرا مارا فراموش کرده است
درود بر جانباز پهلوان آقای اسدزاره که اخیرا مدیرعامل شده. از زحمتتون سپاسگزارم. امیدوارم بزرودی ببینمتون. ولی مراقبت کن تا غیر جانباز نخاعی در این اردوی ورزشی نباشه و افراد غیرمسئول هم بعنوان تفریح و تفرج به رامسر نرن.
سالهای گذشته که هم غیر نخاعی ها میومدن و هم آقا زاده های بیکار که هزینه رو دست بیت المال و بنیاد میگزاشتن.
ایشاله نظارت کافی داشته باشی
از قرار معلوم بنام انجمن و بنیاده ولی شیرت شیر و ...
چونسلیقه ای دارن اعزام میکنن.
به دوست من اطلاع دادن که بیاد در هررشته ای که میخواد شرکت کنه ولی چون من آشتایی بین انجمن و بنیاد ندارم خبردار نشدم. آقایان و مدیریت انجمن اسرافیلی - غیاسی و اسدزاده که منتخب ما هستید چرا در حق دیگران ظلم و یا اجحاف میکنید؟ یعنی دارت زدن من از دیگران خرابتره؟
انتخاب افراد نخاعی با کیست بقیه آدم نیستن مسِولین کشوری ولشکری می آیند باشما عکس بگیرن نخاعیم وچند ساله یک سفر زیارتی مشهدبنیاد نداشتم همین یکماه قبل یک عده مشهد بودن محرومیت نخاعی یکطرف ولی تبعیض بی عدالتیه خود دانید مدافعین نخاعی حداقل مسِولین بیایند منزل ببینم آنها را
سلام محضر دوستان
من تماس گرفتم با بنیاد شهید استان بوشهر برای شرکت در مسابقه رامسر می گوین ما بودجه نداریم.کل استان 10 جانباز نخایی ندارد/فقط سنفر ورزشی هستند.به کی بگوییم
هزینه ی حضور در این مسابقات به حساب بنیادها ریخته شده و آنها موظفند شرایط حضور جانبازانشان را فراهم کنند. به نظر من شخصا" هم مراجعه کنید پذیرفته می شوید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi