شناسه خبر : 57017
یکشنبه 19 آذر 1396 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماباید بپذیریم تندروی‌هایی کردیم!


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اشتباهات دولت اصلاحات را باید پذیرفت؛ من معتقدم که ما در دوران اصلاحات باکس‌های خالی و اشتباهاتی داشتیم، تندروی‌هایی کردیم که نتیجه‌اش سال 84 پدید آمد.
صادق خرازی در دانشگاه بوعلی سینای همدان اضافه کرد: سال 84 نتیجه عملکرد اصلاحات در درون خودش بود و کشور آسیب‌های فراوان دید و نتیجه عملکردها این بود که از سال 76 تا 84 شخصیت بزرگی مثل آیت‌الله رفسنجانی را منکوب کردیم.
وی با اشاره به تناقض‌های بسیار اصلاح‌طلبان گفت: آنها که روزی به دلیل دفاع از هاشمی با من گلاویز می‌شدند، موقع تشییع جنازه بیشتر از همه خودنمایی کردند و برای زیر تابوت رفسنجانی رفتن، خود را مشتاق‌تر از همه نشان می‌دادند.
خرازی تصریح کرد: در کشور دچار تناقضات بسیاری هستیم و اکنون از دانشجویان می‌خواهم که به هر کسی اعتماد نکنید و میدان ندهید زیرا هر کسی نمی‌تواند مروج آزادی و استقلال ملت ایران باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi