شناسه خبر : 57026
یکشنبه 19 آذر 1396 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصاویر/ محبوبیتِ دردسرساز

حاج علی فضلی در میان یادگاران دفاع مقدس از سرشناس ترین هاست. کمتر پیدا خواهید کرد جوانان بسیجی ، آن هم از نوع نسل سومی را که «حاج علی» را نشناسند ، چه برسد به نسل دومی ها و بر و بچه های جنگ. حاج علی فضلی در سال های آسمانی جهاد و شهادت فرماندهی لشکر 10 سیدالشهدا (ع) را بر عهده داشت . در چند موقعیت محدود هم فرماندهی لشکر 27 محمد رسول الله (ص) را بر عهده گرفت اما در نهایت ایشان را سردار لشکر سیدالشهدا می دانند و بر و بچه های بسیجی سپاه تهران و کرج بیشتر با او مانوس بودند. او امروز، جانشین سازمان «بسیج مستضعفین» است و باز هم بسیجیان بیش از همه با او دمخورند.

دو ویژگی منحصربفرد این سردار ، روحیه بسیجی او و اقتدارش در مواقع برخورد با دشمنان انقلاب است. بدون مبالغه و تعارف ، حاج علی فضلی با هر سطحی از مسئولیت و درجه و مقام ، اسطوره خدشه ناپذیر یک «بسیجی تمام عیار» است. هر کس ، با هر عقیده و مرامی (به غیر از دشمنان خونی انقلاب) فقط کافی است دقایق اندکی را در کنار این مرد بگذراند تا تایید کند در جملات قبل اغراق و تعارف وجود ندارد. افتادگی و خضوع این شیرمرد حقیقتا تکان دهنده است و چشم های هر صاحب دلی را به اشک می نشاند.

قاب هایی که پیش رو دارید، فرمانده‌ی «لشکر۱۰ سیدالشدا»(صلوات الله علیه و آله) ، در محاصره‌ی متراکم و فشرده‌ی بسیجیان به ثبت رسانده. بسیجیانی که برای بوسیدن چهره‌ی فرمانده‌ی نام آور خود، به قدری بی تابی نشان می دهند که بیم آسیب رسیدن به او می رود:

برای سلامتی «حاج علی فضلی» صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi