شناسه خبر : 57140
دوشنبه 27 آذر 1396 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فواره چون بلند شود، سرنگون شود!

عاقبت افرادی که در کشورهای دیگر در راس دولت ها قرار داشتند و به دیکتاتور تبدیل شدند را لااقل دیده اید. کمی تامل کرده و از دست بردن در جیب بیت المال، دست بردارند.

سیدعلی تقی آبادی - بنده حقیرنمی دانم این ریاست شما دردی از مصیبت ها و رنج و آلام جانبازان و خانواده هایشان مرتقع می کند، یانه فقط میروید می نشنید گپی زده مثل دیگر حضرات ازهمدیگر تعریف و تمجیدمی کنید؟

در بیش از سه دهه که من جانباز شده ام ازجلسات پشت درب های بسته چیزی به نفع ایثارگران بیرون نیامده است. (جناب نوروزی، رییس فراکسیون ایثارگران مجلس، چنانچه سری به فاش نیوز زدید ومطلب حقیررامطالعه کردید) به این حضرات بگوئید اگر به دین اسلام اعتقادنداریدوبه روز رستاخیز ایمان نداریدکه بنده میگویم ندارند! اگر داشتند، بابهترین فرزندان این مرز و بوم وخانواده هایشان این کارها را نمی کردند.

 به ایشان یادآوری کنید عاقبت افرادی که در کشورهای دیگر در راس دولت ها قرار داشتند و به دیکتاتور تبدیل شدند را لااقل دیده اید، پس قبل از آنکه بلاهایی که برسرآن ها آمده، بر سرشماها بیاید، کمی اندیشه وتامل کرده و از دست بردن در جیب بیت المال، دست بردارند وگرنه عاقبتشان عاقبت همان ها خواهندشد و به این بیاندیشید که تاریخ درباره آنان چه خواهدنوشت و آیندگان چگونه قضاوت شان خواهد کرد!

و اماجناب نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس چنانچه جناب رئیس جمهور را ملاقات کردید ازایشان بپرسیدچه دشمنی با خانواده معظم شهداء،جانبازان و خانواده هایشان دارند که اینگونه رفتارمی کنند.؟

فواره چو بلندشود سرنگون خواهدشد!

 من فکر میکنم همین گاها سرکشی به بعضی ازخانواده شهداء و جانبازان که رئیس دولت، معلوم است ازسراجبار وترس از رهبر انقلاب انجام میدهد، وگرنه این آقایی که ملت دیده اند وخیلی از وزرایشان به نقل قول ازخودشان نصف عمرشان رادر کشورهای آمریکا وانگلیس گذرانده اند والان هم اکثرا فرزندانشان وخانواده ایشان تابعیت دوگانه یا شاید چندگانه دارند،حال که بر اریکه قدرت تکیه زده اند و خود و فرزندانشان درکشورهای یادشده درس چپاول وغارت واختلاس(دزدی)راخوانده وپاس کرده اند تا کل ثروت این ملت را به یغما ببرند، دست بردارنیستند.

 8سال هم زمان کمی برای چپاول وغارت نیست.

 درخاتمه عرایضم هرکس در هرلباس ومقامی به این مردم خدمت صادقانه وبی منت می کند وصدالبته درقبالش مزد دنیوی اش را گرفته، اجر اخروی او هم باخداست و هرکس هم درهرلباس وپست ومقامی که هست و خیانت می کندو ثروت ملت را به یغما برده ومی برد، شک نداشته باشدکه در همین دنیا تقاص سختی پس خواهد داد، وخداوند قادر و توانا هم مطمئنا عذابی سخت برایشان در نظر گرفته است.

شرمنده!

موردی رایادم رفت که جهت یادآوری حضرات می گویم.

به ورزشکارانی که درمیادین ورزشی پرچم ایران را به اهتزاز در می آورند پاداش های میلیاردی از بیت والمال میپردازند ولی به خانواده معزز شهداء، جانبازان وخانواده هایشان که میرسدبرای چندرغاز، بار مالی آن را به رخ می کشند!

 آیا شما دولتیان ومتولیان امور به این فکرکرده اید که اگر ازجان گذشتگی شهداءی والامقام وفداکاری جانبازان که دراین راه سلامتی شان را از دست داده اند نمی بود، کشوری بنام ایران وجود نداشت که حالا عده ای به اصطلاح چاپلوس و خودفروخته بخواهند پرچمی به اهتزاز در آورند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi