28 آبان 1397/ ۱۱ ربيع الأول ۱۴۴۰
شناسه خبر : 57676
1396,دوشنبه 02 بهمن11:35
اشتراک گذاری در:
عکس روز
سردار کمالی:

کسر خدمت فرزندان ایثارگران هفته آینده اجرایی می شود


رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از اجرای قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران در طی هفته آینده خبر داد.

کسر خدمت  فرزندان ایثارگران هفته آینده اجرایی می شود

فاش نیوز -  رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از اجرای قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار موسی کمالی که در نشست مشترک ستاد کل و فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بود با ارائه گزارشی از روند ثبت نام فرزندان ایثارگر در سامانه پلیس +10 خاطرنشان کرد: ما آمادگی اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران را ظرف یک هفته آینده داریم.

بر اساس این گزارش در این نشست که سردار محمد جواد زاده کمندف معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، سعید عندلیبی معاون پارلمانی بنیاد شهید و نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، سردار کمالی آمادگی اجرای قانون کسر خدمت برای 20 هزار نفر از فرزندان ایثارگران در بهمن ماه را اعلام و تاکید کرد: در این نشست قرار شد ظرف یک هفته 20هزار نفر از فرزندان ایثارگران را معاف کنیم.

وی ادامه داد: قرار شد فرزندان ایثارگرانی که 27 و 28 ماه سابقه جبهه دارند معاف شوند و این مصوبه ظرف یک هفته آینده در سراسر کشور برای فرزندان ایثارگران اجرایی شود.

بر اساس این گزارش، در نشست اعضای فراکسیون ایثارگران با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح که با هدف اجرایی شدن کسر خدمت فرزندان ایثارگران در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد حجت الاسلام نوروزی، رئیس فراکسیون ایثارگران ضمن خوشامد گویی به حاضران اظهار داشت: در مورد کسر خدمت فرزندان ایثارگران گفته می شود آمار مشمولان 500 هزار نفر است، اگر افرادی که به جبهه رفته اند 500 هزار باشند و در این 30 سال هم از این معافیت ها استفاده کرده اند این مصوبه حداقل 50 هزار نفر را در بر می گیرد.

نوروزی خطاب به مسئولان ستادکل متذکر شد: ستاد کل نیروهای مسلح در چارچوب توافق با مجلس و اجرای مصوبات قانون برنامه ششم توسعه چرا تاکنون از اجرای مصوبه خودداری کرده است؛ در حالی که متاسفانه در حال حاضر خرید خدمت برای فراریان اجرا می شود اما برای فرزندان ایثارگران اجرا نمی شود و معلوم نیست چه دلیلی برای این کار وجود دارد.

در ادامه این نشست، نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی با بیان مسائل و مشکلات قشر ایثارگر خواستار اجرایی شدن هر چه سریع تر مصوبه کسر خدمت فرزندان ایثارگران شدند.

سپس سردار زاده کمند با بیان اینکه آمادگی و افزایش توان رزمی نیروهای مسلح دو آیتم بسیار مهم در کشور است خاطر نشان کرد: طبق ماده 45 تاکنون کسانی که 30 ماه سابقه حضور در جبهه یا 25 درصد جانبازی و یا 24 ماه آزادگی دارند از مزایای کسر خدمت برای فرزندان ذکور خود استفاده کرده اند.

وی یادآور شد: ما آمادگی اجرایی شدن این توافق را برای 20 هزار نفز از فرزندان ایثارگران را در سال جاری داریم در حالی که بر آورد ما این است که شش میلیون و 631 هزار رزمنده، جانباز و آزاده از یک درصد تا ...در کشور وجود دارد.

سردار محمد جواد زاده کمند معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح متذکر شد: در طول فعالیت 40 روزه سامانه، نزدیک به 357 هزار نفر برای استفاده از کسر خدمت فرزندان خود ثبت نام کرده اند در حالی که از این تعداد122 هزار نفر بالای 24 ماه سابقه دارند و فرزندان آنها در سن مشمولیت هستند که در صورت اجرایی شدن این مصوبه امسال شامل آنها می شود که از این تعداد 40 هزار نفر از آنها در حال خدمت سربازی و 9 هزار نفر هم منتظر اعزام به خدمت هستند و تعدادی معافیت تحصیلی گرفته اند تا از این قانون استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ما آمادگی این را داریم که برای آنهایی که 29 ماه سابقه جبهه دارند و تعداد آنها به 24 هزار نفر می رسد امسال مصوبه را اجرایی کنیم.

در این نشست نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی با بیان مسائل و مشکلات قشر ایثارگر خواستار اجرایی شدن هر چه سریع تر مصوبه کسر خدمت فرزندان ایثارگران شدند.

در پایان این نشست بر مبنای امضاء صورت جلسه، مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با اجرای مصوبه کسر خدمت ظرف هفته آینده موافقت کردند.


کد خبرنگار : 17


Reply
no
0
yes
15
صابر
1396/11/02 - 13:32
با سلام و خسته نباشید.
پس خرید خدمت ایثارگران که توافق کرده بودید چی میشه.خرید چرا باید اجرایی نشود.چرا از سردار موسی کمالی در مورد اجرا نشدن خرید خدمت سوال نکردید تا جواب روشنی بگویند.

no
2
yes
1
1396/11/04 - 15:02
خرید اجرایی نمیشه


Reply
no
0
yes
14
ح
1396/11/02 - 13:41
پس خرید خدمت چی شد؟؟
چرا اجرایی نمیکنن؟؟
آقای نوروزی خواهشا پیگیری کنید.بسه دیگه چه قدر باید منتظر موند؟؟اونایی که غیبت دارن یا فراری هستن.میتونن بخرن ولی فرزندان ایثارگران نه.تا کی میخواین ظلم کنین

Reply
no
0
yes
18
حمید غفاریان
1396/11/02 - 13:45
جناب نوروزی باسلام وتشکر اززحمات جنابعالی تکلیف فرزند من که ۴ ماه خدمته و غیبت هم نداره وبنده هم ۲۱ ماه کارت ایثار وحضور درجبهه را دارم چی میشه اگر این امار ستاد واقعی نیست چرا قبول میکنید فرق من بادیگر ان چیست که مانتوانیم استفاده کنیم واقعا دراین مورد تفاوت قایل نشین این خیلی بده . به عنوان نماینده ما قاطعتر عمل کنید یا همه ایثارگران یا هیچکس لااقل اینجور میفهمیم اجر همه ما یکی است

Reply
no
2
yes
4
الیاس قویدل
1396/11/02 - 14:01
با سلام
خدا قوت از ثبت نام جا ماندم چکار کنم ممنون

Reply
no
0
yes
14
سالاری
1396/11/02 - 14:05
سلام خواهشمندم خرید خدمت فرزندان ایثارگران پیگیری نمایید

Reply
no
0
yes
14
2177
1396/11/02 - 14:27
بعدتکلیف اون افرادی ک کمترازبیست ماه دارندچی میش؟؟مگ اوناجبهه نرفتن؟؟؟خب هرچقدکمتررفته باش کسری حداقلی ک دیگ بایدبش تعلق بگیره.این ک عدالت نیس.بقیع مگ آدم نیستن؟؟؟

Reply
no
3
yes
28
سجاد
1396/11/02 - 14:53
ممنون بابت این خبر
پس موضوع خرید خدمت چی میشه؟


no
6
yes
0
1396/11/02 - 15:25
با سلام متاسفانه با خرید خدمت موافقت نشده است.


no
4
yes
9
شایان
1396/11/02 - 21:31
سلام شمشما با این طرح ظلم در حق ایثارگرانی میکنی که مدت. جبهشون کمه اقا قانونی بزارین که به همه برسه مگه بقیه چه گناهی کردن که بهشون نرسه درمثلا ماهی 15 یا 18 روز بدین و به همه هم تعلق بگیره


Reply
no
1
yes
33
سعید
1396/11/02 - 14:53
شما توی چهار خط خبر دوتا حرف متناقض زدی ، بنظرتون یه خبرگزاری معتبر این شکلی گزارش مینویسه؟

no
1
yes
1
1396/11/02 - 15:26
در صورت امکان موارد تناقص را اعلام بفرمائید


no
0
yes
3
نیما
1396/11/04 - 01:31
همینی که گفتن بالای 24 ماه 122 هزار نفر داریم بعد گفتن بالای 29 ماه اول گفتن بالای 27 ماه،بالاخره از 24 ماه رو طبق این اولویت ها تو فروردین اگر حین خدمت باشن معاف میکنن یا نه؟
این خیلی بی انصافیه ما که 24 ماه رزمندگی پدر داریم با کلی سابقه ی خدمت )حین خدمت بودن) معاف نشیم اونایی که هنوز خدمت نرفتن چون 28 ماه جبهه داره پدرشون معاف شن!


no
0
yes
1
1396/11/04 - 15:03
درصورت امکان تنلقض را اعلام بفرمایید6217


Reply
no
10
yes
16
رضا
1396/11/02 - 14:57
دیروز که گفت اولویت اول با سرباز باشه امروز چرا چیزی نگفته؟؟

no
4
yes
3
1396/11/02 - 15:28
نبا سلام
ظر ستاد کل بر این است که ایثارگرانی که سابقه حضور بالایی در جبهه دارند باید شامل شود


Reply
no
12
yes
22
رضا
1396/11/02 - 15:02
کسر خدمت نخواستیم. خرید خدمت رو اجرایی کنید.

no
0
yes
1
1396/11/02 - 15:30
سلام
موضوع خرید خدمت فقط برای امسال است و سال آینده در لایحه بودجه وجود ندارد.


Reply
no
0
yes
40
سعید
1396/11/02 - 15:18
بند 4 و بند اخر خبر دارای تناقض هستش
بند 4 گفته امسال به 27 و 28 داده میشه ولی تو بند اخر گفته 29


no
0
yes
5
1396/11/02 - 15:32
سلام
تناقض نیست نظر ستادکل بر این است که کمتر از 30 ماه با اولویت 27 تا 29 ماه در جببه داده شود.


Reply
no
2
yes
14
پرویز
1396/11/02 - 16:01
واقعا برای شما که با تصویب این قوانین ناقص، باعث سرخوردگی ما رزمندگان دفاع مقدس و در ادامه نسل آینده می شوید متاسفم و از خداوند متعال درخواست می کنم آنانی که باعث می شوند در حق ما رزمندگان و مردم مظلوم اجحاف شود هدایت کند حالا می خواهد وزارت دفاع باشد یا نمایندگان مجلس.

Reply
no
0
yes
12
محمدرضا
1396/11/02 - 16:06
با سلام
اگه ظرف مدتی که اعلام شد مدارک مثلا 29 ماه امتیاز رو بیارین و با توجه به اینکه ثبت نام اولیه خود اظهاری بوده است و شخص نتوانست مدارک 29 امتیاز بودن خود را ارائه دهد آیا جایگزینی برای این افراد خواهد بود؟؟؟!!!

no
0
yes
1
1396/11/07 - 11:32
با سلام

دوست عزیز همین قانون نیم بند هم با تلاش فراکسیون ایثارگران تصویب شده است.


no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:33
با سلام

قرار است هفته جاری کسر خدمت فرزندان ایثارگران اجرایی شود.


Reply
no
1
yes
9
Hosein
1396/11/02 - 16:07
الان واقعا واسه سرباز۱۰ماه کامل خدمت با ۲۵امتیاز این قانون انصاف است؟

Reply
no
0
yes
7
علی
1396/11/02 - 16:14
لطفا خرید خدمت ایثارگران پیگیری کنید ما که 17 ماه کارت ایثارگری داره پدرمون گمونم کلا نرسه لاقل با خرید بتونیم بخریم

no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:35
با سلام

طبق قانون، خرید حدمت فقط برای امسال است.


Reply
no
0
yes
2
سلمان
1396/11/02 - 16:43
کاش هرچه تصویب می شود عادلانه باشد.و حق کسی ضایع نشودسازمان نظام وظیفه با ایثارگران خوب نیست ونمی خواهد این قانون را اجرا کند .زمان شاه پسر یک نماینده مجلس با پسر یک پاسبان همکلاس بودند .پسر نماینده جلوی پسر پاسبان پوز می داد که پدر من نماینده مجلس است وقانون تصویب می کند پسر پاسبان می پرسد آنوقت برای تصویب قانون چقدر حقوق می گیرد می گوید مثلا ده میلیون تومان. پسر پاسبان می گوید بابای تو این همه حقوق می گیرد قانون تصویب می کند آنوقت پدر من ده شاهی می گیرد قانونی که بابات تصوبب کرده می اندازد توی سطل آشغال. حالا نقل به نقل این قانون است

Reply
no
0
yes
7
پوریا
1396/11/02 - 17:30
اقا خودتونم حالی نمیشید چی گفتین اصلاح کنین یا جمع کنین این خبر گزاریتونو

Reply
no
1
yes
9
mohamadreza
1396/11/02 - 18:08
باید دست اقای نوروزی و دوستان ایشان رو بوسید واسه تصویب واجرای این طرح که باعث شد عدالت به طور کامل اجرا بشه . شما که میگفتید این امار غلط پس چطور قبول کردید که امسال فقط به امتیاز 29 تعلق بگیره ایا فقط اونا ایثارگر هستن . اینه واقعا عدالت ایا دارندگان امتیاز پایین تر ایثار گر نیستن

Reply
no
0
yes
10
علی
1396/11/02 - 18:41
وقتی نمی خواهید قانونی را اجرایی کنند چرا به مردم امید می دهید مگر تا الا ن که اجرا نشده کاری از دست کسی بر اومده پس لطفا ساکت بشید ایثارگران و سرکار نگذارید

Reply
no
0
yes
10
علی
1396/11/02 - 18:48
وقتی ستاد کل نیروهای مسلح که خودشان ایثارگرند حق ایثارگران نمی دهد هر روز یه جور متناقض صحبت ما دیگر از هیچ کس توقع نداریم

Reply
no
0
yes
6
محمد
1396/11/02 - 19:14
با سلام خدمت شما
اقا ما كه دستمون به نمايندگان محترم نميرسه شهرمونم نماينده اي در مجلس محترم نداره
سوالم در مورد كسري خدمت ايثارگران هستش
چرا با تبعيض اين قانونو اجرا ميكنن؟
تا چند وقت پيش به متولدين٧٣كسري نميدادند الان هم محدوديت سني رو برداشتن ولي سالانه بيس هزار نفر ميتونن استفاده بكنند
يعني افرادي كه بعد از ٧٢متولد شدن فرق ميكنند؟!؟
ايا ايثارگري پدرانشون فرق ميكنه؟
با اين وضعم كسي ك متولد ٧٣هست مثل بنده و پدرم ١٤ماه ايثارگري داره هيچ كسري تعلق نميگرد ولي كسي كه پدرش ٢٤ماه داره كامل معاف خواهد شد
انصاف نمايندگان و ستاد كل كجا رفته؟!؟
چرا ماهي١٥روز يا١٢روز نميدن ولي به همه بدن؟!؟
لطفا ب گوششون برسانيد

Reply
no
0
yes
0
محسن
1396/11/02 - 19:39
ممنون میشم کسی به این ابهامات من پاسخ بده
1. اینکه 122 هزار نفر بالای 24 ماه سابقه رزمندگی دارند، منظورش اینه که بالای 30 ماه ها هم جزوش هست؟ اگه هست که متناقض با خبر های قبلی، چون گفته بودن اونایی که بیشتر از 30 ماه دارن اصلا جزو اولویت نمیان!!!! اگر نیست که خدا صبری بده به اون عزیزایی که کمتر از 24 ماه دارن، چون تا اخر برنامه ششم که قرار 100 هزار رو پوشش بده این قانون ، اونا اصلا شاملشون نمیشه!

2. زمانی که طرح اعلام شد، گفتند انواع کسر خدمت ها قابل جمع هست!، کسر خدمت والدین قابل تجمیع هست! سوالم اینه این اولویت بندی با لحاظ نمودن این موارد هست؟ اگه هست کی به اون افرادی اعلام میشه که بالای 30 ماه دارن... چون الان که هرچی خبر میزنن در رابطه به سوابق 29 ماه به پایین هستش....

تشکر و آرزوی سلامتی برای همه هموطنان

no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:40
با

سلام بنا بر قول سردار کمالی قانون کسر حدمت فرزندان ایثارگر در این هفته اجرایی خواهد شد.
منظور ستاد کل افرادی که تا 29 ماه سابقه حضور در جبهه را دارند ولی نظر مجلس همه رزمندگان است.


Reply
no
1
yes
10
حسین
1396/11/02 - 20:20
اخرش ۲۷ ۲۸ یا فقط ۲۹
خودتون فهمیدید چی نوشتید

Reply
no
0
yes
3
هادی
1396/11/02 - 20:32
سلام لطفا هرکس اطلاع دقیق چواب بده جانبازی ارتش بالاخره تو این قانون حساب میشه یا نه؟

Reply
no
0
yes
11
مهدی
1396/11/02 - 20:33
خیلی زحمت کشیدن. حق این همه جوون که فقط با سرنوشتشون بازی کردنو کی جواب میده؟

Reply
no
0
yes
10
1396/11/02 - 20:37
تو را به خدا بیشتر از این به خانواده های ایثارگر بی احترامی نکنید و یک قانون مشخص و شفاف رو اجرایی کنید و کمی برایه این خانواده ها احترام قائل باشید

Reply
no
1
yes
8
جمشید
1396/11/02 - 20:59
آقا الویت باید با درحین خدمت ها باشه آخه من 15ماه الان خدمت کردم و24ماه جبهه دارم ولی امسال بهم نرسه باید تا سال بعد که معلوم نیست کی باشه واستام دیگه به هیچ دردم نمیخوره خدایی این عادلانه نیست

Reply
no
0
yes
7
شهاب
1396/11/02 - 21:06
۳۵۰ هزار نفر ثبت نام کردند ۱۲۰ هزارتا بالای ۲۴ امتیازن؟ مگه میشه؟ ینی یک سومشون بالای ۲۴؟

no
0
yes
1
حسین
1396/11/03 - 12:04
تازه گفتن که ۲۰۰ هزارتاشون تایید شده


Reply
no
0
yes
3
سعید
1396/11/02 - 21:07
از ستاد کل سوالم این هست٬چرا با توجه به اینکه در روز ۱۷م مهر با مجلس توافق کردن قانون خرید خدمت ایثارگران را اجرایی کنن چرا تعلل کرده و بعد یکسااال انتظار این قانون را اجرایی نکرده اند٬ما از ستاد کل و شخص آقای کمالی ناراحت هستیم و اصلا این اقدامشون رو صلاح ایثارگران نمیدانیم٬امید است در برابرضربه سنگینی که ما جوانان در مقابل این تعلل در زندگی میخوریم پاسخگو باشن٬با کمال احترام.با تشکر

Reply
no
0
yes
6
علیرضا
1396/11/02 - 21:15
جناب کمالی چطور درسال 93 غایبین خدمت امارشون یک میلیون پانصد هزار نفر بود ایستادگی نکردی اما الان داری میگی سرباز کم میاد؟؟ واقعا که برای ایثارگران سنگ تموم گذاشتید

Reply
no
0
yes
10
مهدی
1396/11/02 - 21:15
اینجوری حق خیلیا رو زیر پا میزارید.اون بدبختی که سربازه ولی 24امتیاز داره باید دوسالشو خدمت کنه هیچیم بهش نمیدن،بخدا ظلمه،این یعنی نماینده های مجلس عرزه ندارن یه قانون بنوسن که ازش سودی برسه به کسی،اخرش باید حق یه تعدادی زیر پا گذاشته بشه،اونوقت اینا میان واسه بودجه مملکت تصمیم میگیرن

Reply
no
0
yes
8
1396/11/02 - 21:30
چرایک سوال نمیکنید که اواولوبت باسربازان هستش واقعایه خبرگزاری مثل شماواقعادست شمابرنمیاد مردم منتظرجواب سما هستن

Reply
no
0
yes
6
شایان
1396/11/02 - 21:36
سلام شما میخواستین لطف کنین در حق ایثارگران با این قانون در حق همه ظلم میشه اگه میدین به همه بدین مگه بقیه پدرشون جبه نبودن. ماهی 15 و 18 روز بدین به همه هم بدین خواهشا رسیدگی کنین

Reply
no
0
yes
6
فرزاد
1396/11/02 - 21:36
الان اون کسایی ک 22ماه ایثارگری کسری نمیگیرن؟حداقل یه بند بزارن که اوناییی که حین خدمتن بتوننن حتی کمم شده از این کسری بگیرن.

Reply
no
0
yes
4
سجاد
1396/11/02 - 21:40
آقا چرا یه بار نمیگین درست چه جوری محاسبه میشه هر سری یک حرفه یک بار میگین جمع امتیاز 27 _28 آلان میگین 27_28 ماه سابقه جبهه

no
1
yes
5
مهران
1396/11/03 - 12:56
امتیاز۲۷ ۲۸ و ۲۹ امسال معافن


Reply
no
0
yes
5
نوری
1396/11/02 - 22:27
یعنی چی الان یه جاگفتین ۲۷ماهو۲۸ماه باز بند اخرمیگین ۲۹ماه میشه یجوری بگین ماهم بفهمیم؟؟؟

no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:44
با سلام

اجرای قانون کسر خدمت با ستاد کل است
تلاش نمایندگان ایثارگر شمول ان به همه رزمندگان است


Reply
no
0
yes
5
نادر
1396/11/02 - 23:07
سلام تکلیف امثال من چیه که هفت ماه سابقه ایثارگری پدرم هست ودرحال خدمتم ونه از قانون جدید میتونم استفاده کنم ونه قانون قدیم؟

Reply
no
0
yes
4
محمود
1396/11/02 - 23:54
سلام بخدا باورش خیلی سخته که بنده که 24 ماه حضور در جنگ داشتم وتنها فرزندم الان 17 ماه خدمته باید جزوه کدام اولویت باید باشد این اصلااین چه قانونیه بخدا اینها همش بیشترپوششی بیشتر بخاطر یک عده خاصی است..

Reply
no
0
yes
5
مهدی
1396/11/03 - 01:10
حالا کدومو معاف میکنن؟۲۷و۲۸و۲۹
یا فقط ۲۹؟

Reply
no
2
yes
12
رزمنده 62
1396/11/03 - 05:07
درکل باید کاری میکردین که از20ماه همه سربازای مشعولخدمت معاف میشدن حاا این صعف مجلسو بر طرف کنین

Reply
no
1
yes
9
رزمنده 62
1396/11/03 - 06:50
پس اوناییکه کمتر از24دارن چیکارکنن؟ 9روزم که برداشتین .اخه بی انصافا یارو فوق لیسانسه و20ماه ایثارگری داره الان چه امیدی دتره. حتما فکری به اعلویت مشعول خدمتیها بکنید .ما تک قرزندمان سربازه!

Reply
no
2
yes
2
1396/11/03 - 08:14
پدر من 72 ماه داره نیان فقط ۲۸ ماه رو معاف کنن!

no
0
yes
1
محسن
1396/11/03 - 09:40
آقا اصلا هیچ اطلاعاتی یا خبری راجع به اقدام کردن این هایی که بیشتر از 30 ماه دارن نمیدن چرا؟


Reply
no
1
yes
6
مهدی
1396/11/03 - 08:30
واقعا گند زدید و فقط مردمو نسبت به همه چی ناامید کردید متاسفانه و با آینده ی جوونای مملکت بازی کردید.

Reply
no
0
yes
9
1396/11/03 - 08:35
باسلام خدمت نمایندگان محترم مجلس با توجه به اینکه سربازان و نیروهای موظف نظامی در این طرح دیده شده اند و انها برحسب وظیفه سازمانی بیش از 24 ماه خدمت دارندلذا خواهشمند است حساب انها را از جانبازان زیر 25درصد ورزمندگان داوطلب جدا نمایید وگر نه این عزیزان از امتیاز کسر خدمت فرزندانشان محروم میشوند و در واقع ستاد کل بر سر شما منت گذاشته و از ان طرف فرزندان همکاران خودشان را معاف از خدمت نموده اند.

no
1
yes
6
وحید
1396/11/03 - 11:47
دقیقا نکته مهمیه... الان تمام کسانی که به سربازی اجباری رفته بودند 21 الی 24 ماه امتیاز دارند و کسانی که از کار و زندگی زده و به جبهه رفته و بیش از یک سال جنگیده اند باید از این قانون محروم باشند !!!!


Reply
no
1
yes
20
مسعود
1396/11/03 - 08:53
با سلام
نگوید ما حافظ منافع ایثارگران هستیم، بگو ما برا مصلحت کارخود حافظ منافع برخی از یثارگران هستیم که حداقل این باورمان بشود. از این مصوبه ای که برای اجرا گذاشتید چند نفر از ایثارگران بهره می برند؟ شعار دادن کافیه

Reply
no
0
yes
5
بهمن
1396/11/03 - 10:53
این چه خدمتی است که به ایثارگران میکنید من 23 امتیاز دارم و جانباز هم هستم و پسرم هم 6 ماه است در حال خدمت است این چیزی که شما میگویید یعنی چه ؟...با این امتیاز بندی که کرده اید یعنی پسر من هیچ.

Reply
no
0
yes
4
1396/11/03 - 11:09
بالاخره مجلس در راس امور هست یا نیست.آیا امر قانونگذاری بامجلس است یا همه مبادرت به قانونگذاری براساس خواست خودشان میکنند.واقعا شش میلیون رزمنده هست.ماکه ندیدیم.سپاه محمد بااون همه تبلیغات به چند ده هزار بیشتر نرسید.مطمئن باشید خیلی ازگواهی جبهه ها رابطه ای صادرشده است.

Reply
no
1
yes
10
حسین
1396/11/03 - 11:32
خبرگزاری محترم از زحمت شما متشکریم فقط لطف کنید یه حوری جویا بشید حرف کدام سردار صحیحه اونیکه امتیازش ۲۷ و ۲۸ یا سردار محمدزاده کمندف که گفتن ۲۴۰۰۰ بالای ۲۹ داریم و معاف میشن.این نقص رو برطرف کنید با تشکر

no
0
yes
4
امید
1396/11/03 - 11:58
این همه یک سال هر روز به این سایت اومدیم امیدواری دادین.. یعتی فرزندی که 24 ماه امتیاز داره و در حال خدمت هست باید بره بمیره.. لطفا فمری به حال سربازان کنین حداقل قانون قبل رو اجرا کنین برای سربازن چقد بی احترامی به ایثارگران آیا انصافه؟؟؟؟


no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:42
با سلام

امیدواریم در هفته جاری با اجرایی شدن قانون کسر خدمت پاسخ سوال شما داده شود.


Reply
no
0
yes
1
کمال
1396/11/03 - 11:36
واقعا واسه خودم متاسفم که به این مجلسو این نمایندگان رای دام،اگ عدالته باید به همه مشمولان برسه اخه من چه گناهی کردم که ۱۲ماه خدمت کردم نه میتونم از قانون قبلی استفاده کنم نه از قانون جدید ،برادرمم که خدمت رفت چون متولد ۷۶بود نتونست استفاده کنه برادر کوچیکم هم چون ۹سالشه واین قانون ۵سالس بازم نمیتونه استفاده کنه ،خوبه باز پدر ما داوطلبانه رفت خدمت سربازی یا وظیفه سازمانیش نبود

Reply
no
0
yes
0
محمد امین
1396/11/03 - 11:37
دوست عزیز مسوول سایت
لطفا پاسخ بدید( این متنی که سایت شما پخش کرده برای همه ابهام درست کرده)
وسط متن ستاد کل گفته 27 و 28 ماه اجرایی میشه و طرف هفته اینده اعلام میشه
بعد اخرش گفته 29 ماه اجرایی میشه
فراکسیون مجلس گفته 27 28 ماه اجرایی میشه هفته اینده
الان یعنی امسال کدوم اولویتهاست؟؟ شما که اونجا بودید و خبر دارید لطفااااااا بگیددددد

no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:48
با سلام
اجازه بدهید ستاد کل آن را اجرایی کند بعد اظهار نظر خواهد شد.
ملاحظاتی در مورد سربازی وجود دارد که ستاد کل بر آنها تاکید دارد.


Reply
no
0
yes
4
حسام
1396/11/03 - 12:33
واقعا جای تاسف داره با این قانون وضع کردنتون. اول دعواهاتون رو میکردید بعد قانون وضع میکردید. من که بابام 25 ماه ایثارگری داره باید برم خدمت کنم اون که دوماه بیشتر هستش نه . الان باید بابامو باز خواست کنم که چرا دو ماه بیشتر نموندی؟! واقعا دلم میخواد خودکشی کنم . جوونارو به بازی گرفتین .هیچ جا هم که نمیشه اعتراض کرد. فقط 80 میلیون آدم رو هر روز انگار عروسک خیمه شب بازی اینور اون ور میکنید.

Reply
no
1
yes
1
عباس
1396/11/03 - 12:39
سلام مدیر محترم لطفا مشخص کنید ۲۷،۲۸یا فقط ۲۹؟؟؟؟؟؟؟


no
0
yes
1
بهادر
1396/11/03 - 13:53
من هم سوال دوستم رو دارم ،خاهش دارم از مدیریت سایت اگر امکانش هست متن رو توضیح بدن چون تنقاض بین بند 4 و اخر وجود داره،ممکن هستش خبرنگار اشتباه متوجه شده باشه؟
یعنی رنج 27تا 29 جز امسال هستن یا فقط 29
تشکر میکنم


no
0
yes
3
مهران
1396/11/03 - 14:05
امسال امتیاز ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ معافن..سردار دومی در ادامه حرف سردار کمالی گفتن ۲۹ ..تعداد امتیاز ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ ۲۴۰۰۰ نفر هستن ک امسال معاف میشن از هفته آینده...


Reply
no
0
yes
2
1396/11/03 - 13:06
واقعا جوان های ایثارگرو دو سال به امید این قانون سر کار گذاشتید افرین به مجلس و قانون گذران ممکلت

Reply
no
0
yes
7
مصطفی
1396/11/03 - 13:35
اگر این قانون هر سال شامل افرادی میشد که مشغول به خدمت هستند هیچ مشکلی پیش نمی آمد. لزومی ندارد افرادیکه الان در معافیت تحصیلی هستند و یا هنوز به سن مشمولیت نرسیده اند شامل 20000 نفر شوند.

Reply
no
1
yes
3
رضا
1396/11/03 - 14:04
سلام مدیر محترم خبرگزاری، لطفا مشخص کنید بالاخره کدوم امتیاز معافه امسال؟
27و28 و 29 یا فقط 29؟

Reply
no
0
yes
0
معین
1396/11/03 - 14:31
ینی سال دیگه ۲۴ ماه کسری میگیره؟؟؟؟یا باز میوفته واسه سال بعدش؟؟؟

Reply
no
0
yes
3
1396/11/03 - 14:38
اقای نوروزی لطفا پیگیر باشید چشم امید فرزندان ایثارگر به شماُست

Reply
no
0
yes
1
ناصر
1396/11/03 - 14:39
سلام
کسی که تعداد ماهای رزمندگیشو بدون اموزشی زده چطور باید اصلاح کنه. با تشکر

Reply
no
0
yes
4
عدالت
1396/11/03 - 16:25
این چه قانونیه اخه پس حق بقیه فرزندان ایثارگر چی میشه اونا ادم نیسن پس کسری برای اونایی که زیره 24ماه دارن اخه این چجور قانونیه که عدالت توش نیست فقط با این قانوناتون تبعیض میزارید بین مردم قبلا که کسری خدمت برای متولدین 72 به قبل بود حالا هم که برای امتیاز بالاها من یکی ازتون نمیگذرم اخرتی هم وجود داره دیدار به قیامت

Reply
no
0
yes
3
حسین
1396/11/03 - 17:30
مدیر محترم سایت خواهش میکنم از شما بفرمایید تناقض این دو جمله از جانب گوینده وسرداران محترم بوده یا مشکل از جانب خبرگزاری بوده(واقعا توی سایتا که میریم سوال هزاران نفر شده)
ی ادامه داد: قرار شد فرزندان ایثارگرانی که 27 و 28 ماه سابقه جبهه دارند معاف شوند و این مصوبه ظرف یک هفته آینده در سراسر کشور برای فرزندان ایثارگران اجرایی شود.
وی تاکید کرد: ما آمادگی این را داریم که برای آنهایی که 29 ماه سابقه جبهه دارند و تعداد آنها به 24 هزار نفر می رسد امسال مصوبه را اجرایی کنیم.

Reply
no
0
yes
1
رضا 2
1396/11/03 - 18:46
تکلیف ایثارگرا رو مشخص کنید زودتر

Reply
no
0
yes
3
متین
1396/11/03 - 19:18
با سلام چرا شماها نظرتون عوض شد سردار کمالی گفتن اولویت با سرباز در حال خدمته حالابا این وضعیت پسر من ۶ ماه در حال خدمته و با داشتن ۲۳ امتیاز معاف نمیشه این انصاف نیست کاش از اول امیدوارشون نمیکردین حالا هم ما خانواده ایثارگر از‌شما خواهش میکنیم تجدید نظرکنید یا هر ماه ۱۸ روز کسری بدید تا‌ حق کسی پایمال نشه به خدا قسم‌ما تاحالا هیچ استفاده ای از ایثارگری نبردیم حداقل پسرمو نا امید نکنید .

Reply
no
0
yes
1
بهمن
1396/11/03 - 20:16
با عرض ادب خدمت مدیر محترم اقا خواهشا پیگیری کنید من از هر جا سوال کردم جوابی نشنیدم دیگه واقعا کلافه شدم مدت امتیاز این حقیر جمعا با قانون جدید شده ۳۱ ماه و ۸ روز ولی به محل خدمت مراجعه کردم و جمعا مدت ۲۵ ماه و ۱۵ روز برام تایید کردن الان تکلیف چی میشه
هر چه هم تماس میگیرم و پیام به وظیفه عمومی می دم جوابگو نیستن
ترا بخدا شما جوابگو باشین

Reply
no
0
yes
6
ایثارگر
1396/11/03 - 21:23
اگر اینجوری اجرا کنید عدالت نیست بسیاری را دلخور و ناراحت می کنید۰ خواهشن تجدید نظر کنید و عدالتو رعایت کنید.

Reply
no
0
yes
3
سجاد
1396/11/03 - 21:41
سلام واقعا خسته نباشید که خوب مردم رو سرکار گزاشتین واقعا دمتون گرم ....امتیازم 24 هست و دوازد ماه هم خدمت میکنم بزارین همون قانون قبلی رو اجرا کنین .. واقعا با این کار دوملیارد و هشت صد ملیون پول به جیب زدین .. راستی این پول تو جیب کی میره

Reply
no
0
yes
0
nima
1396/11/03 - 22:24
سلام
پدرم 28 ماه حضور در جبهه داره یه سوال داشتم این دوره معاف نیشم یا نه؟


Reply
no
0
yes
3
متین
1396/11/03 - 22:32
باسلام چراشما نظرتون عوض شد سردار کمالی گفتن اولویت با سرباز در حال خدمته حالا اگر این اولویت انجام نشه سربازهایی مثل پسر‌من که ۶ماهه در حال خدمته با‌۲۳ امتیاز تکلیفشون چی میشه یعنی بعد از‌این همه انتظار نا امید بشن شما رو‌به خدا قسم میدیم فکری به حالشون بکنیدتا اعتماد‌ وامیدشون رو‌از دست ندن .

Reply
no
0
yes
4
عباس
1396/11/04 - 00:23
تشکر میکنیم از سردار کمالی که به فرزندان ایثارگران اندازه فراری ها حرمت نکرد

Reply
no
0
yes
1
شاپور
1396/11/04 - 02:51
مدير محترم سايت من يك پدرشم كه سال ٦٣ به سربازي رفتم در طول دو سال
فقط براي 3 دوره بعلت كمبود نيرو ٤ ماه بخدمت أضافه كردنند من موندم چطور تعداد اون ٤ دوره از كل سربازهاي شركت كننده در جنگ بيشتره اين يك
٢- اسم ايم موضوع را نذاريد كسر خدمت اين اسمش معافيت با ٢٩ جبهه ست
يعني يك ماه رو كم كردنند
٣- كسر خدمت يعني كسي كه در حال خدمتً و قانون گفته بازاي يك ماه يك ماه كسري
٤- بياد٢٠٠٠٠ نَفَر دانشجو سال اول تا سال جهازهم معاف كنيد
و اسم كسر خدمت رو هم ديگه نياريد
ترا خدا و با پوزش از كل رزمندگان جانبازان و ازادگان
ديگه كمتر ما بخاطر لجبازي با فراكسيون كمتر مورد ومسخرة قرار زهيد
خدا خودش جاي حق نشسته خودش حق ناحسابان بده
ما بدون توقع توي اون سالها برا دفاع ورفتيم جبهه
نذاريد بگيم...

Reply
no
0
yes
2
شاپور
1396/11/04 - 02:57
صمنا يادم رفت كل مدت خدمت سربازي با سه ماه اموزش ميشه ٢٤ ماه
با حساب ستاد فرزندان هيچكدام از سربازان زمان جنگ نميتونن استفاده
كنن فقط ميشه فرزندان كادريها كه برا حضور در جبهه هم حقوق ميگرفتن و هم ماموريت

no
0
yes
1
1396/11/06 - 17:38
این عزیزان فقط واسه خودشون کار میکنن چی فکر کردین .


Reply
no
0
yes
1
1396/11/04 - 08:40
سلام وتشکر از زحماتی که به خاطر ایثارگران متحمل می شوید بنده از تصمیمات ضعیفی که گرفته می شود ناراحت هستم در رابطه با کسر خدمت سربازان تصمیم آقایان به قمار بازی شبیه است نه تصمیم پخته و عقلایی و عادلانه تصمیماتی که قبلا برای این موضوع گرفته شده بود خیلی بهتر از این بود باید فرمول یا ضریبی را تعریف میکردند تا هرکس به اندازه زحمتی که کشیده است از مزایای آن استفاده کند کارت ایثاری که از ناحیه ارتش صادر شده دارای بیشترین حق کشی می باشد برای بسیاری 24 ماه جبهه زده است آیا دوره آموزشی را هم در خط مقدم سپری کرده اند اصلا به تاریخ اعزام یا ترخیص هم توجهی نشده است مثلا طرف در بهمن ماه 58 به سربازی رفته ودر بهمن ماه 60 ترخیص شده چنین فردی در بازه زمانی مورد اشاره فرصت حضور 24 ماهه درجبهه را که آغازش 31 شهریور 59 بوده داشته است ؟ بنده تعداد زیادی از دوستانم را می شناسم که با حضور یکساله در جبهه گواهی دو سال را در قالب کارت ایثار در دست دارند و از مزایای آن استفاده می کنند آیا حق کشی از این بیشتر ؟ البته لازم به یاد آوری می باشد این عزیزمان هیچ نقشی در پدید آمدن این بی عدالتی محض و ویرانگر اعتقادات جوانان نداشته اند بلکه از طرف ارتش صادر شده است اگر از مسئولین امر کسانی هستند که به من بگویند دروغ می گویم من راتحت پیگرد.قانون بعنوان ناشر اکاذیب قرار دهند تا من ثابت کنم که ادعاهای من صحت دارد این همه بی عدالتی و اجحاف واین همه ناشیگری در تدوین مقررات را به حساب اسلام و انقلاب بنویسیم چرا به دنبال احقاق حقوق افراد به طریق صحیح نیستیم این درد ها آدم را له ولورده کرده و اعتقاد و دلبستگی اش را به نظام با اما واگر و چرا های متعدد مواجه می کند؟آیا سردار کمالی یا حجت الاسلام نوروزی فکر می کنند تصمیم درست وعاری از اشکال برای ایثارگران روز های سخت تاریخ ایران و انقلاب گرفته اند ضمنا برای هر نوع پاسخگویی آمادگی کامل دارم.

Reply
no
0
yes
0
1396/11/04 - 09:53
ممنون از سایت خوبتون

Reply
no
0
yes
6
ملکی
1396/11/04 - 15:13
از نمایندگان مجلس تقاضا میشود هر چه سریعتر این قانون معافیت از سربازی برای ایثارگران را اصلاح نمایند. وحی منزل که نیست. قانون باید طوری باشد که همگان بطور یکسان و به نسبت از معافیت بهره مند گردند. طبق این اماری که اعلام شده بسیاری از مشمولین علیرغم داشتن امتیازهای بالا حتی تا 24 ماه هم نمیتوانند از این معافیت برخوردار گردند حتی بعد از 5 سال.

Reply
no
0
yes
0
دانشجو
1396/11/05 - 03:22
به سلام خسته نباشيد خدمت ادمين محترم سايت
ميخواستم بدونم كه ٢٤٠٠٠نفر تعداد امتياز هاي ٢٨،٢٧،٢٩هست كه امسال شامل معافيت ميشوند؟؟
يا فقط امتياز ٢٩ ،٢٤٠٠٠نفر ميباشند؟؟؟
ممنون ميشوم پاسخگو باشيد با سپاس

Reply
no
0
yes
1
ایثارگر
1396/11/05 - 12:16
سلام یکی پاسخ بده که آیا قانون اجرا نکردن قانونی هست یا نه اگه قراره نمایندگان مردم قانون تصویب کنند و اجرا نشه چه کاریه انقد انرژی مصرف می‌کنند جلسه و این چیزا عبث نیست چرا قانون خرید خدمت اجرا نمیشه

Reply
no
0
yes
1
مصطفی
1396/11/05 - 13:05
باسلام
ثبت نام اولیه به صورت خوداظهاری بوده و عجیب است که ستاد کل بدون بررسی مدارک و براساس اظهار اشخاص آمار را منتشر می کند و اعلام دارد که هفته آینده اجرایی خواهد شد!
متاسفانه هرکسی فرزند یکساله هم داشته در این سامانه ثبت نام کرده. بهتر بود بود ستاد کل مدارک مستند را دریافت، افراد را براساس سن فیلتر و سپس آمار را منتشر می کرد.

Reply
no
0
yes
3
1396/11/05 - 15:09
به نظر بنده کل مسايل مملکت همینطوره.اینها اول باید آمار ميگرفتن بعد قانون تصویب میکردن .اینکه یه نفر با 27 ماه خدمت معاف بشه و اون یکی با بیست ماه هیچ بهره ای نبره .ای ..... با این قانون تصویب کردنتون.

Reply
no
0
yes
0
عادل
1396/11/05 - 15:30
با اموزشی 28 ماه سابقه جبهه حساب میشه یا غیر اموزشی؟

Reply
no
0
yes
0
Sami
1396/11/06 - 03:16
به خدا ظلمه من که ۱۷ماه خدمتم پدرم ۲۷ماه ایثارگری داره شامل من نشه بخدا ظلمه حداقل اونایی که در حین خدمتن بزارید استفاده کنند

Reply
no
0
yes
0
Mohsen
1396/11/06 - 15:50
سلام من با 15 درصد جانبازی و 11 ماه جبهه شامل من می شود ??

no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:54
با سلام

ساز و کار اجرای آن با ستاد کل است، منتظر شوید قانون اجرا شود بعد اظهار نظر خواهد شد.


Reply
no
0
yes
1
رسول
1396/11/06 - 17:36
10 ماه خدمت کردم پدرم هم 21ماه جبهه داره اونوقت به من کسری تعلق نمیگیره کسی که پنجم دبستان هستش بهش تعلق میگیره ؟
اونو بزارن تو سال خودش بدن الان چرا حق منو بهم نمیدن .


Reply
no
1
yes
0
محمد
1396/11/06 - 17:45
سلام.بالاخره امسال به27 و 28 به بالا میدن یا فقط به اون24000 نفر که امتیازشون29 هستش؟؟منکه فکر نمیکنم 24 هزار نفر امتیاز بالای 29 داشته باشیم.

no
0
yes
0
1396/11/07 - 11:52
با سلام

ستاد کل قول اجرای قانون را در هفته جاری داده است.
نظر ستاد کل بر بیش از 24 هزار نفر با سابقه بالای 27 تا 29 ماه در جبهه است که فقط امسال(قبهمن و اسفند) 20 هزار نفر را در بر حواهد گرفت.


Reply
no
0
yes
1
1396/11/06 - 22:59
شما سرداران برای خوش خدمتی به بالا دستی وکل کل با نوروزی ملتی که در جنگ حضور داشتن رو مثل شطرنج واداربه سکوت میکنید .اخه این یعنی چه که مشعول خدمتا با22 ماه و انجام اموزشی درخدمت شما باشن و کساییکه بیرونند معاف شن..که چی شما سابقه بالای 24 دارین.......؛ واقعاا رزمنده هارواینجوری احترام میکنید. افسراتون که توشهرایثارگرانو مفت مفت جریمه اینم شما سرداران که سرداران منابع انسانی هستید. یکم از خدا خجالت بکشید.

Reply
no
1
yes
3
علی
1396/11/07 - 17:15
نمایندگان ایثار گر مجلس لطفا هرچه سریع تر جلوی اجرای کسرخدمت ایثارگران را بگیرید که تبعات منفی اش بیشتر از خدمت به ایثارگران است با این حسابی که آقایون تصمیم گیرنده تا حالا اعلام کردند و بارها حرف خودشان هم نقص کردند احتمالا این قانون داره به نفع یک عده ای خاص مصادره میشه انشااله که مسوولان ستاد کل به خودشان بیایند بیش از این پیر سربازان صدیق امام ره و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب را آزرده حاطر نکنند.
سردار باقری عزیز ما زیاران چشم یاری داشتیم .....

Reply
no
0
yes
1
بهرام
1396/11/08 - 14:16
سلام
من فرزند ایثارگرم...کسی که ۲۴ ماه تو جبهه ها جنگید برای دفاع از افرادی مثل سردار کمالی

۲۴ ماه ایثارگری دارم. یک سال و نیمه منتظر اجرای این طرحم
بقران قسم بقران قسم بقران قسم اگه امسال معاف نشم و به من که ۲۴ ماه دارم نرسه میرم جلو مجلس یه گالون بنزین میبرم و خودمو می سوزونم و میکشم تا دیگه راحت شم. و به مردم تموم دنیا بگم که جوونای این مملکت چی میکشن. بخدا قسم منتظر این هفته م فقط

Reply
no
0
yes
3
خسته
1396/11/09 - 12:15
قانون خرید رو اجرایی کنید بی زحمت عقده بازی درنیارین پیرا. اگه اجرا نکنین یه عده ادم جمع میکنم تظاهرات میکنیم مثل چند ماه پیش حالتون جا بیاد.

Reply
no
0
yes
1
انصاف
1396/11/10 - 14:43

ببین دوتاژاندارچه برسر ایثارگران و مجلس و قانون می آورند
مسئولین محترم کجاست اجرای قانون
که این آقایون محترم!همه را مسخره کردن
هرروز یه حرفی می زنند

Reply
no
1
yes
0
1396/11/11 - 21:21
قانون قبلی معقول تر بود. این اصلا عادلانه نیس.

Reply
no
1
yes
0
محمد
1396/11/17 - 14:38
دلم براي چوپان دروغگو مي سوزد بيچاره دو بار بيشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولي اين روزها برخي مسوولين ما با دروغ نفس مي كشند

Reply
no
0
yes
0
1396/11/21 - 11:45
سلام یک رزمنده هستم 9ماه و5روز جبهه دارم و20درصد جانبازی پسرم17ماه خدمت کرده است الان که شما می گویید م خواهیم کاری برای ایثار گران بکنید اگر برای سال آینده صبر کنید حق این سربازان ضایع نمی شود شما نمایندگان و مسئولین کاری بکنید آنها داشتند خدمت می کردند الان در دل انها اشوب بپا کرده ایدای مجلسی ها ودولت مردان ومسئولین حرفی می زنید پابر جا باشید مردم را از خودتان ناراضی نکنید

Reply
no
0
yes
0
م-ا
1396/12/02 - 16:29
یکی نیست به به این مسئولین بگوید که اینقدر به ایثارگران ظلم نکنید،مگر چه گناهی کرده اند؟ چرا فقط ۲۰ هزارنفر؟ کسری باید به همه تعلق گیرد، اولویت باید با سربازان درحال خدمت وبلاتکلیف باشد که دیگر اعصابی برایشان نمانده، قانون قبلی خیلی عادلانه بود،چون مال همه بود،مال سرباز بود،کاش ایثارگران هم مثل سرباز فراری ها شانس داشتند؟ اگر سرباز کم هست چرا فرصت فراری ها را تمدیدمیکنید وبرای ایثارگران تک ماده وتبصره میگذارید که اگر تا ۱۳۹۶/۰۹/۱ثبت نکنند از همه چیز محرومند ونماینده های محترم هم فقط ناظر وساکت هستند





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.