شناسه خبر : 57793
سه شنبه 10 بهمن 1396 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری خوب جشنواره رامسر، حاصل تجربه موفقِ مشترک با انجمن بود

حجت الاسلام کاویانی راد نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، تجربه موفقِ مشترک با انجمن جانبازان نخاعی در برگزاری خوب جشنواره رامسر را حاصل هم فکری و همراهی متقابل دانست و ابراز امیدواری کرد برای سال آینده با برنامه ریزی دقیق تر، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی برگزار شود.

فاش نیوز - جلسه مشترک تعدادی از اعضای انجمن جانبازان نخاعی با حجت الاسلام کاویانی راد، معاونت فرهنگی - هنری بنیادشهید و امور ایثارگران، عصر روز گذشته در دفتر معاون فرهنگی برگزار گردید.

به گزرش خبرنگار ما، در این نشست که مدیران کل اردویی ورزشی، هنری و آموزشی نیز کاویانی را همراهی میکردند، "حسین اسرافیلی" رییس هیئت مدیره انجمن هدف از تشکیل جلسه را بررسی نقاط ضعف و قوت جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی در آذر ماه امسال، تقویم فرهنگی انجمن،پیگیری برگزاری مسابقات ویژه جانبازان نخاعی موءنث و جانبازان نخاعی گردنی، برنامه ها و طرح های ورزشی پیش بینی شده برای جانبازان قطع نخاع سراسرکشور بیان کرد و در ادامه،"مهدی اسدزاده" مدیرعامل انجمن در گزارشی کارشناسانه، ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی بنیاد و مدیرکل ورزشی - اردویی آن مجموعه به خاطر برگزاری باشکوه این جشنواره که بزخورد مثبت و مناسبی از سوی جانبازان شرکت کننده در جشنواره پیداکرده بود، نقاط مثبت و منفی جشنواره را متذکر شد و از کاویانی خواست برای برگزاری دومین جشنواره در سال آینده، پیش بینی لازم صورت گیرد تا با رفع نواقص جشنواره اول، مسابقات ورزشی جانبازان در زمان و موقعیت بهتری برگزار شود.

"دکتر محبی" مسئول کمیته فرهنگی انجمن نیز با ارائه گزارشی از برگزاری دو دوره مسابقه قرآنی و کتاب خوانی برای جانبازان و خانواده ایشان مطالبی گفت و برنامه های دردست اقدام را ارائه کرد.

سپس "دکتر قنبری" عضو هیئت مدیره انجمن در مورد بحث آموزش و تحصیلات تکمیلی و موانع و مشکلاتی که چند سال است در این رابطه گریبانگیر جانبازان گردیده تذکراتی داد و از معاون فرهنگی بنیاد خواست طبق نص صریح و دستور امام راحل(ره) در باره مساعدت و کمک به جانبازان برای بالابردن سطح تحصیلات و برطرف کردن مشکلات در این زمینه پیگیری لازم را انجام دهد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام کاویانی راد نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، تجربه موفقِ مشترک با انجمن جانبازان نخاعی در برگزاری خوب جشنواره رامسر را حاصل هم فکری و همراهی متقابل دانست و ابراز امیدواری کرد برای سال آینده با برنامه ریزی دقیق تر، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی برگزار شود.

معاون فرهنگی بنیاد در باره مشکلاتی که در روند تحصیلات تکمیلی جانبازان در سطح دانشگاه ها از قبیل اسکان موقت، خوابگاه خانوادگی، شهریه دانشجویان و ... وجود دارد با بیان اینکه 175 هزار دانشجو در حال حاضر در دانشگاه ها درحال تحصیل هستند و حمایت از این تعداد دانشجو 350 هزار میلیاد در هر ترم برای بنیاد بار مالی دارد، اظهار امیدواری کرد با هم فکری انجمن، راهکار مناسب تری برای رفع برخی از این مشکلات فراهم شود.

کاویانی هچنین برای برگزاری اردوی ورزشی جانبازان موءنث و جانبازان نخاعی گردنی نیز قول مساعد داد.

در پایان این نشست، "دکترحسینی" مدیرکل اردویی و ورزشی بنیاد نیز در باره جشنواره ورزشی رامسر توضیحاتی ارائه داد و با تشکر از همکاری انجمن در برگزاری جشنواره، با بیان اینکه مستندی از این جشنواره تهیه گردیده که به زودی از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد ازحضور باشکوه بیش از 200 جانباز نخاعی از سراسرکشور تقدیر کرد و گفت: در حال امضای تفاهمنامه ای با وزارت ورزش هستیم تا بشود از فضاهای ورزشی سراسر کشور برای استفاده جامعه هدف استفاده لازم را داشته باشیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات و همکاری حسینی"مدیرکل ورزش و اردویی" و حسین هادیان"مسئول برگزاری مسابقات ورزشی بنیاد"در برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی رامسر با اهدای لوح یادبودی از سوی مدیران انجمن جانبازان نخاعی تقدیر شد.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi