شناسه خبر : 57888
یکشنبه 15 بهمن 1396 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه مهم انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای در آستانه آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه فجر مردم و ایثارگران را به حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی ۲۲بهمن فراخواند.

فاش نیوز -  انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای در آستانه آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه فجر مردم و ایثارگران را به حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی 22بهمن فراخواند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دشمنان سعی میکنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم میآورد. سعی میکنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.» (امام خامنه ای ۱۳۸۰/۱۱/۰۳)
22 بهمن یوم الله وحدت ‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است. بی شک رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و مقاومت ملی و حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های انقلاب است و موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین الملل را امروز بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته و دنیا خواستار فراهم شدن بسترهای مناسب برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت در عرصه بین الملل است.
تا امروز که مصادف با چهلمین سالگرد این رخداد عظیم است، کشور امام زمان(عج) بیش از چهل طراحی بزرگ دشمنان را به قصد ساقط کردن این نظام مقدس شاهد بوده، که با حول و قوه الهی و رهبری های داهیانه حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی، نه تنها هیچ یک از آنها نتوانسته خدشه ای در روند روبه تعالی آن داشته باشد، بلکه هر تهدیدی به فرصت و سکویی برای جهش آن تبدیل شده است.
اینک ماییم و امانتی بی‌مانند که از خون جوانان وطن جان مایه دارد، ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس چهل سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به  بلوغ امروز خود رسیده است.
در شرایط حاضر، رسم امانتداری آن است که توطئه های دشمنان این نظام مقدس  و راههای مبارزه با آنان را به‌خوبی بشناسیم. آنچه مسلم است و تجربه این سال‌ها نشان داده ، دشمن از بیرون مرزها هر حرکتی کرده و بکند نتیجه عکس خواهد گرفت کما اینکه در جنگ هشت ساله، اشغال افغانستان و عراق، غائله و جنگ نیابتی داعش، تروریست های تکفیری و ارتجاع عرب در عراق، سوریه، یمن و لبنان... به عمق و گستره انقلاب ما افزوده است. به همین دلیل شیطان بزرگ عزم خود را برای ایجاد فضای یأس و نا امیدی در دل مردم و استفاده از عوامل خود در داخل و نقاط ضعف و اختلافات درونی جامعه ما جزم کرده است.
استکبار آخرین طرفندهای خود را در قالب فشارهای اقتصادی، تحریم ها و مفسدان اقتصادی وابسته دنبال می کند، تا مردم صبور و انقلابی ما را مأیوس، خسته و بی تفاوت سازد واز این طریق به مقاصد شوم خود دست یابد. در این میان گسترش فاصله طبقاتی و فاصله گرفتن مدیران نظام از مردم می تواند از عوامل تسهیل کننده توطئه های دشمن باشد.
بر همین اساس بود که امام راحل و عظیم الشأن هشدارگونه فرمودند:  ما باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ نشینی را از این ملت بزداییم... ما _ بحمدالله _ امروز همه دست اندر کارهایمان کاخ نشین نیستند، دولت ما یک دولت کاخ نشین نیست. آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.
همچنین خوی کاخ نشینی با روحیات، زندگی و منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی نیز در تعارض کامل قرار دارد.
 لذا دولت محترم باید با پرهیز از حواشی و اقدامات ناراضی ساز و مصروف کردن هم خود در جهت حل مشکلات اقتصاد و معیشت مردم، به‌طور جدی تحقق اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهد و مقدمات صحیح اصلاح و گشایش در امور اقتصادی و اجتماعی را فراهم سازد.
جامعه ایثارگری به‌طورعام و جانبازان نخاعی کشور بطور اخص، با تجدید بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای همگان را به بازگشت به ارزش های اصیل انقلاب اسلامی، محافظت از دستاوردهای آن و پاسداری از خون شهیدان با ادامه راه آنان دعوت می کند.
ما همچنین ملت شریف وصبور وجامعه ایثارگری را به حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن که تجدید میثاق با آرمان های امام، انقلاب، رهبری و مایه یأس دشمنان غربی عربی عبری است فرا می خوانیم.
انجمن جانبازان نخاعی
 دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
بهتر است مسئولان سکولار و اشرافی در یوم الله 22 بهمن همین قدر که با مردم و اصول انقلاب فاصله دارند از راهپیمایی 22 بهمن فاصله بگیرند تا هدف توطئه شوم دشمنان انقلاب قرار نگیرند زیرا در نظر مردم بودن و نبودن اشراف که راهشان با راه اسلام و مردم متفاوت اما با دشمنان اسلام همراه است اهمیتی ندارد لذا حضور عاشقان ولایت و ایثارگران برای ادامه راه شهیدان و امام راحل (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری همچنین ناامیدی دشمنان از تاثیر فتنه ها و توطئه های شوم ضروری است.

...

ناصر الدین شاه دستور داد که بابی در ایران نابود شود .
...

بهایی یعنی جنگ با شیعه ؟!

دارد ریشه شیعه را می کند . که قدرت و پول

ایران را صاحب شود .

تا یک شیعه زنده است با بهایی در جنگ است ؟!

اگر بهایی در ایران ماند تعجب دارد ؟!

بهایی خودش هم می داند :

که برای شیعیان ؛ شمشیر را از غلاف

بیرون آورده است ؟!

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi