شناسه خبر : 58119
چهارشنبه 02 اسفند 1396 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقایان! تشریف ندارید!؟

حسین شمسیان - ۲۴ ساعت از شهادت چند جوان غیور و مظلوم نیروی انتظامی و بسیج به دست جماعت وحشی دراویش می گذرد، اما از دولتی ها خبری نیست!

روحانی بلافاصله بعد از حوادث تروریستی پاریس به اولاند پیام تسلیت داد! بلافاصله بعد از خودکشی کاووس سید امامی، سه وزیر و یک معاون خود را مامور به امر یک جاسوس کرد!

اما ظاهرا بچه های مظلوم ناجا و بسیج به اندازه جاسوس ها و فرانسوی های توهین کننده به پیامبر اسلام برای روحانی ارزشی ندارند و نیازی به پیام و کمیته تحقیق نیست!

ناجا مجبور بود بخاطر حفظ پرستیژ و ژست رئیس جمهور، دست خالی به میدان برود و فقط سیاهی لشگر باشد، اما قربانیانِ پُز دموکراسی، شایسته پیام و کمیته ویژه و اقدام قاطع و حتی موضعگیری علیه دراویش داعشی هم نیستند!

از وزیر اطلاعات خبری نیست و توضیح نمی دهد که چرا زیر مجموعه اش تحرکات این جماعت دیو سیرت را به موقع رصد نکرد و از آن پیشگیری نکرد!

وزیر ارتباطات کجاست که توضیح دهد چرا اجازه داده اینترنت در تمام مدت آن جنایات در آن منطقه برقرار باشد و گزارش لحظه به لحظه حوادث از شبکه های معاند و کانال های ضد انقلاب پخش شود و حیثیت انقلاب ملکوک شود! واقعا زیر ساخت های کشور باید در خدمت آبرو ریزی و جنگ روانی باشد!!؟

وزیر کشور کجاست که بگوید چرا شورای تامین بعد از اقدامات چند هفته قبل این جماعت، تصمیم قاطعی نگرفت و چرا با بروز نشانه های اولیه آشوب دیروز و دیشب، سربازان و کادر دست خالی و ممنوع از اقدام را به میدان فرستاد!؟
اینها تنها بخشی از سوالاتی است که باید دولتمردان به آن پاسخ بدهند اما تشریف ندارند!

فراموش نمی کنیم که شهدای این روزهای تلخ،همزمان با توحش دراویش، قربانی سکوت و عافیت طلبی و پرستیژ خواهی برخی دولتمردان شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi