شناسه خبر : 58383
یکشنبه 20 اسفند 1396 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاش همه کارها دست سپاه بود!

اله مراد دهقان - من از بدو تشکیل سپاه با بسیج و سپاه ارتباط نزدیک داشته ام و به عنوان کوچک ترین کارهای آنها را در دورترین روستاها محروم ترین روستاها برای حل مشکلات محرومترین مردم را پیگیر بودم تنها نهاد انقلابی که روابط اجتماعی خوب و نزدیک و تنگاتنگی با مردم دارد سپاه هست.

 به یقین می گویم امورات ایثارگران را به سپاه بسپارید زیرا ایثارگران را با تمام وجود می شناسد و به تفکیک نیاز و مشکلات آنها را درک می کند و هر نهادی غیر از سپاه اطلاعات، شناخت و توانایی انجام امور رزمندگان و ایثارگران را ندارد و دلیل درهم ریختگی و انجام نشدن امور ایثارگران و رزمندگان هم همین است و امروز سپاه هر اقدامی در این خصوص انجام می دهد، افتخاری است و وظیفه اش نیست.

به عهده دیگران است که در انجام آن وامانده اند.

خدا نگهدارتان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنده در سال ۶۴مجروح شده ام ۳۲سال است که سپاه حالم را نپرسیده چه رسد !!!؟؟؟
نه برادر از این خبرها که می فرمایید نیست
اصلا با نظر شما موافق نیستم.
سلام ، واقعا اگر انصاف داشته باشیم و از خدمات قابل توجه سپاه پاسداران در کشور آگاهی داشته باشیم سخن امام راحل (ره) که فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود ایمان پیدا میکردیم.
عده ای وزیران هزار میلیاردی که بجز بالای شهر تهران جای دیگری از کشور را ندیدند با ثروت مردم تبدیل به متکبرانی شدند که یک گوشه بیکار نشستند تا آمریکا بیاید اقتصاد مقاومتی را اجرا کند اگر با پول خیرین خشتی روی خشت برود خودشان را برای افتتاح میرسانند تا در بوق و کرنا و تبلیغات کنند افسوس که عده ای نادانسته و غرق در تبلیغات عوام فریبانه رای دادند و عده ای از نمایندگان مجلس از درد مردم محروم و گرفتار مسکن مهر و سیاستهای سکولاری مرفهین بی درد و عار بی خبر هستند یا منافع عموم و کشور را فدای منافع حزبی و سیاست کسب رای کردند.
سپاه پاسداران علیرغم خدمت رسانی در مناطق محروم و کمک به کشاورزی و اجرای پروژه های عمرانی به پیشرفت و توسعه کشور کمک کرده و توانسته کشور را علیرغم رکود دست ساز و تعطیلی پروژه های عمرانی دستگاههای اجرایی روی پا نگهدارد و مردم را پشتیبان نظام اسلامی و قدردان رهبر معظم انقلاب کند در حالیکه هیچگونه کار تبلیغاتی و سیاست بازی برای کسب رای مردم بروز ندادند.
سپاه پاسداران با فرماندهی سردار سلیمانی توانسته در جنگی نابرابر و ناجوانمردانه ارتش نیابتی آمریکا و اروپا و وهابیون را با خفت و خواری بیرون کند تا علاوه بر کسب امتیازات استراتژیک در خاورمیانه امنیت تمام کشورهای اسلامی را فراهم کند. البته میوه های شیرین این فتوحات و خواری ابرقدرتها در منطقه گرچه کاملا قابل لمس است اما بهره کامل را آیندگان خواهند دانست.
دانستیم گوش به احمق و مزدوران خاین و تبلیغات وطن فروشان و سیاه نمایی در اینترنت نکنیم و با شجاعت حافظ دین و میهن باشیم.
والا از قدیم میگفتن اگه ارتش نبود ایران نبود
هم اگر سباه وهم ارتش غیور نبودن الان کشور نبود هر دو مایه افتخارما هستن و ما مدیون اونها و خانوادههای امنها هستیم لطفا بذر نفاف رو نکارید از دست شما منافقان خسته ایم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi