شناسه خبر : 58512
شنبه 04 فروردين 1397 , 15:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رمز عملیات:حمایت از کالای ایرانی

رئیس دفتر دادستان کل کشور در گفت‌وگو با میزان:

 

 

حمایت از کالای ایرانی رمز عملیات مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی است

 

 

 

خبرگزاری میزان - رئیس دفتر دادستان کل کشور با بیان این که دشمن بعد از شکست در جبهه نظامی در ۸ سال دفاع مقدس، مدت‌ها است جبهه دیگری به نام جبهه اقتصادی گشوده گفت: حمایت از کالای ایرانی رمز عملیات مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی است.

 

 

 

 

 

حمایت از کالای ایرانی رمز عملیات مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی است

علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در رابطه با شعار امسال مینی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی رمز عملیات مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی است.

 

وی گفت: دشمن بعد از شکست در جبهه نظامی در ۸ سال دفاع مقدس، مدت‌ها است جبهه دیگری به نام جبهه اقتصادی گشوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در این جبهه دشمن ابتدا از طریق جنگ روانی کالای خارجی را با ارزش و کالای ایرانی را کم ارزش قلمداد کرده و سپس از طریق واردات و قاچاق کالا به طور رسمی و غیر رسمی مرز‌های اقتصادی ما را مورد تهاجم قرار داده اند.

 

بختیاری ادامه داد: لذا بر همگان لازم است تا با همان انگیزه ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس به مقابله با آن استکبار برخیزند و از سرمایه‌های این کشور دفاع کنند.

 

وی در پایان گفت: از آنجایی که در این تهاجم کار تولید و سرمایه کشور مورد تهاجم واقع شده است نه بر یک قشر بلکه بر همه اقشار لازم است با تلقی حمایت از کالای ایرانی به عنوان رمز عملیات مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی دفاع مقدس دیگری را آغاز کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi