شناسه خبر : 58517
شنبه 04 فروردين 1397 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین سالگرد شهید «معز غلامی»

اولین مراسم سالگرد شهادت شهید «حسین معز غلامی» در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نخستین سالگرد شهادت ذاکر و مدافع حرم اهل بیت (ع) «حسین معز غلامی» امروز (شنبه چهارم فروردین ماه) با حضور خانواده، دوستان و بستگان بر سر مزار شهید واقع در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

اولین سالگرد شهید «معزغلامی» در جوار شهدای قطعه ۵۰+ تصاویر

مراسم دیگری نیز از ساعت 15:30 در مسجد قمربنی هاشم واقع در بلوار فردوس غرب، خیابان سازمان برنامه برگزار می شود. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، نوای حاج مهدی رسولی و روایت گری حاج حسن شمشادی همراه خواهد بود.

اولین سالگرد شهید «معزغلامی» در جوار شهدای قطعه ۵۰+ تصاویر

شهید معزغلامی از اولین شهدای سال 96 و متولد سال 1373 بود که در جوانی به پیروی از عموی شهید خود شهید محمدحسین معز غلامی به عضویت سپاه پاسداران درآمد. وی از مداحان و سینه سوختگان اباعبدالله الحسین (ع) بود و همواره برای مصائب اهل‌ بیت (ع) مداحی و نوحه‌خوانی می‌ کرد. حسین سرانجام در فروردین ماه سال 1396 در نبرد با نیروهای تکفیری وهابی در منطقه حماء سوریه به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi