شناسه خبر : 58823
دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد نماینده مجلس از ضعف بنیاد در استیفای حقوق ایثارگران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواستار عمل دولت به وظایف و تعهدات خود در مقابل ایثارگران و مشکلات آنان شد.

فاش نیوز- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواستار عمل دولت به وظایف و تعهدات خود در مقابل ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار داشت: بنده اخیرا در تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به دولت، خواستار این موضوع شدم که دولت دوازدهم به وظایف و تعهداتی که در قبال ایثارگران دارد عمل کند، چرا که متاسفانه در حال حاضر آنها از جهت رفع نیازها و حتی تامین دارو شرایط خوبی ندارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرغم تبلیغات رسانه ای که طوری وانمود می شود انگار شیر نفت در جیب ایثارگران است، خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز فرصتی دست داد تا با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دیداری داشته باشم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیرم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس دهم با اشاره به مصوبات برنامه ششم توسعه کشور در رابطه با قوانین ایثارگری یادآور شد: اگر چه در بخش ایثارگری مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی از جمله تعیین پرستار برای والدین شهدا، رفع نیازهای دارویی، درمان و معیشت داشته است اما در برخی از جوانب هنوز مشکلاتی  وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه برای دستیابی به هدف خود باید تلاش و جدیت فراوانی کرد متذکر شد: متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجلس شورای اسلامی نیازها و مشکلات ایثارگران را با جدیت دنبال نمی کند، در حالی که امروز هر دستگاهی در خانه ملت پیگیر حل مشکلات جامعه هدف خود باشد نتیجه خواهد گرفت اما در میان دستگاه های دولتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش فعالیت کمتری در پیگیری مشکلات در بهارستان دارند.

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
به لطف قای نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران ایثارگران کمتر نیاز به منتقد و دشمن دارن.بعد هفت ماه تو بلندگو کردن کمک به ایثارگران کف نمره قبولی سهمیه را کردن 85 درصد سهمیه آخرین فرد قبولی! یعنی عملا بود و نبود سهمیه بی معنی میشه.
با ساختار فعلی بنیاد که روش مدیریت براساس روش سلیقه شخصی است ، هیچ امکان اصلاح نیست .
تنها شرط اصلاح بنیاد ، تبدیل آن به وزارتخانه با اذن رهبری و با تشکلات و قانون درست است مثل همه کشورها.
واقعا باعث شرمندگی است که یکی از نهادهایی که باید الگوی عدل و انصاف باشد تبدیل به محل انواع و اقسام بی انصافی ها شده است .
میزان رای ایثارگران است
یک نظر سنجی بگذارید
چرا خرید خدمت وکسر خدمت فرزندان ایثارگران اجرا نمی شود مگر قانون مصوب مجلس نیست طرح دو فوریتی برای کسری فرزندان چی شد چرا رییس مجلس مخالفت میکند
چرا کارکنان جانباز زیر 25 درصد آموزش و پرورش از مزایای قانون ماده 51 محرومند ؟ چرا آموزش و پرورش و بنیاد شهید بین ایثارگران تبعیض قائل میشود؟
با سلام
ماده 51 فقط به جانبازان بالای 25% تعلق می گیرد
لطفا ماده 51قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران را مطالعه فرمایید
بنام خدا

به بهانه تغييرات اساسي در تركيب هيئت مديره كانون وكلاي دادگستري مركز
و اميد اينكه در اولين مصوبه ، حمايت از ايثارگران عزيز را سرلوحه فعاليتهاي خود در جايگاه دفاع از قانون قرار دهند :
این آقای محلاتی پیر مرد و ناتوان است و افراد زیر مجموعه هر کاری که می خواهند انجام می دهند.مثلا طرح ترافیک جانبازان بالای 25 درصد را محدود کردند و آقای محلاتی دفاع از حقوق قانونی جانبازان را نکرد.
بنام خدا

به بهانه تغييرات اساسي در تركيب هيئت مديره كانون وكلاي دادگستري
سخني با رياست محترم كانون وكلاي مركز
جناب آقاي دكتر عيسي اميني
سلام خسته نباشي چرا رزمنگان جزايثارگران نمي خوانيد مگر رزمندگان چه كناهي كردن كه هيچ قانوني شامل انها نمي شود.مثل همين سند راه بردي رزمندگان براي همه جا ايلاغ شده جز وزارت نفت لطفاً رسيدگي كنيد. با تشكر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi