شناسه خبر : 58898
شنبه 08 ارديبهشت 1397 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئول گروه پیگیری خراسان رضوی خادم امام رضا شد

طی حکمی از سوی مدیر خدام آستان قدس رضوی، مدیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان خراسان رضوی به عنوان خادم افتخاری آستان مقدس امام رضا علیه السلام منصوب شد.

فاش نیوز - طی حکمی از سوی مدیر خدام آستان قدس رضوی، مدیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان خراسان رضوی به عنوان خادم افتخاری آستان مقدس امام رضا علیه السلام منصوب شد.

بنا برهمین گزارش، جانباز۷۰٪ قطع نخاع، حمیدرضا مداح که از جمله جانبازان فعال در خراسان و مدیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی خراسان رضوی می باشد، به افتخار بزرگ خادمی آستان قدس رضوی نائل آمد.

این برای اولین بار است که فردی با ویژگی های خاص و ویلچری به این مقام دست می بابد.

در حکمی که از سوی مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی خطاب به جانباز نخاعی مداح صادر گردیده آمده است:

«جناب آقای حمیدرضا مداح»
به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان خادمیار رضوی رتبه۳ منصوب و مفتخر می شوید تا ضمن خدمت گزاری به زائرین و مجاورین و نیز ترویج سنت و سبره رضوی، براساس برنامه ریزی آستان قدس رضوی، موجبات عمل به رهنمودهای امام عظیم الشان(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خصوصاً منشور ابلاغی را فراهم نمایید.
در پایان این حکم  مدیر مرکز امورخادمین آستان قدس رضوی، توفیقات خدمت خالصانه به آستان مقدس را از درگاه خداوند متعال برای این جانباز هفتاد درصدخواستار شده است.

فاش نیوز نیز کسب افتخار والای خادمی آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام را به برادر گرامی حمیدرضا مداح تبریک می گوید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
جنازه ای که سخن می گوید!

جنجالی که بر سر پیدا شدن جنازۀ رضاه شاه در رسانه ها به پا شده است؛ به نظرم از نقطه نظر جامعه شناسی سیاسی پیامی در بر دارد.
سلام بر برادر جانباز و فعال /امید است بیش از پیش در زمینه امور جانبازان و امور زندگی موفق باشید


جانباز نخاعی از بوشهر حاج مسلم مجاهد
سلام بر دوست و برادر ارجمند جناب آقای مداح
ضمن تبریک به مناسبت حکم ابلاغی به شما امیدوارم که در این پست مهم و ارزشی موفق باشید و موجبات خوبی برای ذخیره روز جزا نصیبتان گردد
برادر حقیرت مجتبی پارسا عضو سابق انجمن جانبازان نخاعی استان اصفهان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi