شناسه خبر : 59076
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه خدمات رایگان ونیم بها برای قهرمانان

چند خبراز صندوق حمایت از قهرمانان وپیشکسوتان؛ارائه خدمات رایگان ونیم بها

شفقنا ورزشی-شرکت قهرمان سیر ایرانیان اعلام کرد که به زودی مجتمع های تفریحی و اقامتی ایزدشهر و مشهد مقدس آماده ارائه خدمات به پیشکسوتان و قهرمانان به صورت رایگان خواهد بود.
به گزارش شفقنا خبرهای مهم از صندوق حمایت از قهرمانان وپیشکسوتان بدین شرح است:

عیادت محمد خرم از جانباز هفتاد درصد عضو هیأت مدیره صندوق

محمد خرم مدیرعامل صندوق از بهزاد کتیرایی عضو هیأت مدیره و معاون قهرمانان و پیشکسوتان صندوق که در بیمارستان بستری است عیادت کرد.

کتیرایی که جانباز هفتاد درصد است به دلیل عوارض جانبی در بیمارستان لبافی نژاد بستری شده است.

خرم در این عیادت ضمن احوالپرسی از این جانباز گرانقدر عضو هیأت مدیره صندوق و پیگیری روند درمانی ایشان از درگاه خداوند متعال سلامتی و شفای او را مسألت داشته و آرزوی سلامتی کرد و از همکاری صندوق برای کمک به روند درمانی او خبر داد.

ارائه خدمات رایگان مجتمع اقامتی مشهد مقدس و ایزدشهر به قهرمانان و پیشکسوتان
شرکت قهرمان سیر ایرانیان اعلام کرد که به زودی مجتمع های تفریحی و اقامتی ایزدشهر و مشهد مقدس آماده ارائه خدمات به پیشکسوتان و قهرمانان به صورت رایگان خواهد بود.

صندوق حمایت به منظور رفاه حال قهرمانان و پیشکسوتان و همچنین حمایت بیشتر از این عزیزان چنین خدماتی را در نظر گرفته است.

ارائه خدمات نیم بهای مجتمع اقامتی مشهد مقدس و ایزدشهر به جامعه رسانه ورزش
شرکت قهرمان سیر ایرانیان اعلام کرد که به زودی مجتمع های تفریحی و اقامتی ایزدشهر و مشهد مقدس آماده ارائه خدمات به خبرنگاران حوزه ورزش با ۵۰درصد تخفیف خواهد بود.

دیدار خرم با مهندس ترکان، مشاور رئیس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده
محمد خرم مدیرعامل صندوق با اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری دیدار کرد.

خرم در خصوص این دیدار بیان داشت: این دیدار با توجه به سیاست های دولت مبنی بر نوسازی بافت های فرسوده و تأکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت و قرار شد شرکت سرمایه گذاری ساختمانی تحت پوشش صندوق حمایت نقش خود را در این راستا ایفا کند.

مدیرعامل صندوق حمایت ادامه داد: شرکت ساختمانی در جهت نوسازی و ساختن واحد مسکونی در مناطق دارای بافت فرسوده از جمله منطقه ۱۰ تهران به صورت مشارکتی سرمایه گذاری انجام خواهد داد و واحدهای ساخته شده را به جامعه ورزش پیش فروش خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین به تازگی دیداری با دکتر صادق زاده شهردار منطقه ۱۰ شهرداری تهران داشتم که مقرر شد قطعه زمینی در این منطقه در نظر گرفته شود و با مشارکت شهرداری و شرکت ساختمانی ۱۰۰ واحد مسکونی ساخته و به جامعه ورزش و کارکنان وزارت ورزش و جوانان پیش فوش شود. البته این فاز اول مشارکت در بافت فرسوده است.

خرم توضیح داد: به احتمال زیاد فاز دوم و سوم طرح نوسازی مناطق دارای بافت فرسوده را هم در منطقه ۱۰ شهرداری تهران اجرا خواهیم کرد چراکه این منطقه هم بافت فرسوده زیادی دارد و هم اسکان در این منطقه موردپسند افراد زیادی است. البته ساخت و ساز در مناطق دیگری هم مانند مناطق ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران را نیز در برنامه داریم.
انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi