شناسه خبر : 59343
پنجشنبه 03 خرداد 1397 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهر خون آزاد شد!

شهید گمنام- ... آن روزی که فریاد زدند خونین شهر آزاد شد... خرمشهر آزاد, این شهر مظلوم و مقاوم, غرقاب خون و عشق مردان و زنانی بود که با چنگ و دندان شهر را به دست بیگانه ندادند.

کاری که بسیاری از بیگانه پرستان کنونی عرضه یک دقیقه صلابت آن روزهای طاقت فرسا را ندارند.

 اگر امروز روی کارون. با قایق دور می زنیم و لب کارونی هست برای حال خوش ماها... و اگر هزاران حال خوش در این شهر و کشور... صدقه سرهای برباد رفته و تن های تکه تکه شده صدها شهید است.

پاس بداریم و فراموش نکنیم!!!

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، آزاد سازی خرمشهر در بدترین دوران و شرایط انقلاب نوپای اسلامی توسط ابر قدرتهای مادی دنیا تحمیل شد داشتن قدرت ایمان به جهاد و ارزشهای مجاهدان فی سبیل الله و توکل به خداوند متعال و نفس حق امام راحل (ره) مهمترین پیام در قرن بیست و یکم بود لذا رویارویی نهایت قدرت مادی با قدرت ایمان موجب بزرگترین فتح ارزشهای اسلامی و اثبات و تایید قدرت ایمان رزمندگان شد تا امام راحل (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا قدرت ایمان و جهاد بعلاوه توکل به خداوند در مجموع جلوه های محض الهی در شمایل اعجاز پاداش عاشقان اسلام هستند.
امت اسلام با چنین فتحی عظیم کارایی و عظمت بی نظیر اسلام را در اوایل انقلاب اسلامی اثبات و بطور عینی به تمام مردم جهان عرضه کردند که در سخت ترین شرایط با توکل و قدرت ایمان میتوان با دست خالی و فارغ از تمامی محاسبات مادی و عددی به حکم الهی در مقابل بزرگترین لشکرهای مادی پیروز شویم لیکن آن توکل و قدرت ایمان بتدریج با برنامه ریزی دشمنان از امت اسلام سلب و به عده ای از مسئولین منتقل شد که اهل توکل و ایمان و درک قدرت اعجاز الهی نیستند بلکه همچون تفکر دشمنان اسلام اهل محاسبات مادی و عددی همراه با ترسی موهن و خیالی میباشند.
این داستان مقابله خیر و شر است که فقط نیاز به شناخت عملکرد شیطان دارد بنابراین خوشا بحال آنانکه مصداق اعتصام به ریسمان محکم الهی هستند و بد به حال آنانکه در مقابل وسوسه ها و دعوت شیاطین در اسارت ظلمات و سرگردانی کورکورانه دنیا پرستی به تار عنکبوت اعتماد کردند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi