شناسه خبر : 59467
شنبه 12 خرداد 1397 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم افطاری گروهی از جانبازان نخاعی

گروهی از جانبازان نخاعی پنجشنبه شب در مراسم افطاری سالانه حاج حسین اسرافیلی، رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی حضور یافتند.

فاش نیوز -  گروهی از جانبازان نخاعی پنجشنبه شب در مراسم افطاری سالانه حاج حسین اسرافیلی، رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی حضور یافتند.

در این مراسم که سردار حاج علی فضلی، رئیس دانشگاه امام حسین(ع) و سردار اسماعیل کوثری جانشین سپاه تهران نیز به همراه جانبازان  و خانواده آنان میهمان سفره افطار جانباز حسین اسرافیلی بودند ، حاضران به اقامه نماز جماعت، و سپس صرف افطار پرداختند.

در ادامه این ضیافت نورانی، سردار کوثری به سخنرانی پرداخت و علاوه بر تحلیلی که درباره حمایت الهی از نظام جمهوری اسلامی با وجود بسیاری از دشمنی های خارجی و داخلی و نواقص و ناکارامدی ها پرداخت و موفقیت ها را نیز نتیجه کمک های الهی عنوان کرد.

وی همچنین مسائل و اخبار روز در باره منطقه را مطرح کرد و پس از آن به بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری، حضور فرزندان ایشان در جبهه های نبرد و ... پرداخت.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
ای جان ... نوش جانتان ... قبول باشه طاعات و عبادات شما
چرا منو نگفتید امسال .... ؟
خدایا
پس افطارتون کو ؟ ترسیدید نه ؟
زولبیا هم خوردید ؟ کشک بادمجون ؟ حلیم ؟ آش ؟
قبول باشه.
از بذله گویی و‌شوخ طبعی قنبر عزیز لذت بردیم!
چی شده ؟ پرسنل فاش نیوز تو این مراسم عکسشون نیست ؟ چرا ؟
میگم یه چیزتون می شه ؟
خداییش کی به کیه ؟
علیک سلام قنبر مبارز و یا قنبر... شجاع
اگه با دقت تماشا کنی فاش نیوزیها را میتوانی ببینی.
هرچند سعی کردن خودشان را استتار کنن. جات خالی قنبر جان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi