شناسه خبر : 59497
پنجشنبه 17 خرداد 1397 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه روز قدس از دریچه‌ دوربین من

برگزاری مسابقه «روز قدس از دریچه‌ دوربین من» ویژه کودکان و نوجوانان

گروه اجتماعی ـ مسابقه عکاسی «روز قدس از دریچه‌ی دوربین من» ویژه کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال است که می‌توانند از وقایع و رویدادهای راهپیمایی روز جهانی قدس عکاسی کنند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با موضوع روز قدس، مسابقه عکاسی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

مسابقه عکاسی «روز قدس از دریچه‌ی دوربین من» ویژه کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال است که می‌توانند از وقایع و رویدادهای راهپیمایی روز جهانی قدس عکاسی کنند.

در این مسابقه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در مسیر راهپیمایی منطقه خود اقدام به ثبت تصاویر جلوه‌های مختلف حماسه حضور مردم در این رویداد مهم کنند.

کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال هر کدام با هفت اثر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و تا 24 خردادماه 1397 مهلت دارند عکس‌های خود را با فرمت jpg، به آدرس پست الکترونیکی honari.mosabeght.kh@gmail.com متعلق به دبیرخانه این مسابقه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ارسال کنند.

براساس این گزارش آثار برگزیده این مسابقه تیرماه در آیینی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجتمع اهواز برگزار خواهد شد معرفی و تجلیل خواهند شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi