شناسه خبر : 59706
چهارشنبه 30 خرداد 1397 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزاده جانباز۷۰% و اولین رییس ستاد آزادگان نخاعی شد

معاون بهداشت و درمان و مشاوران امور جانبازان و امور بانوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عباسعلی وکیلی آزاده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) عیادت کردند.

فاش نیوز -  در پی بستری شدن عباسعلی وکیلی جانباز 70 درصد و رییس سابق ستاد رسیدگی به امور آزادگان کشور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) تهران، نرگس جلیلی مشاور امور بانوان و مصطفی پر کره مشاور امور جانبازان رییس بنیاد به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با حضور در این بیمارستان با این جانباز و همسرشان دیدار و گفت‌وگو کردند.
مشاوران رییس بنیاد در این دیدار که نادر نصیری مدیرکل بنیاد تهران بزرگ نیز حضور داشت برای این جانباز دفاع مقدس آرزوی بهبودی و سلامت کردند و در جریان اقدامات درمانی برای ایشان قرار گرفتند.
عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) از این جانباز و همسر گرامی‌شان و همچنین پدر شهید آزادیخواه و همچنین پدر شهید سادات هرائی عیادت و روند درمانی ایشان را پیگیری کرد.
گفتنی است عباسعلی وکیلی جانباز 70 درصد دفاع مقدس که دارای عارضه شیمیایی بوده است در پی سانحه‌ای دچار ضایعه نخاعی از ناحیه گردن شده و هم‌اکنون به همراه همسر خود که دارای مشکلات قلبی است در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) تهران بستری‌ شده‌اند.

* شایان ذکر است با اتمام جنگ و ورود آزادگان عزیز به کشور، به منظور رسیدگی به وضعیت آزادگان، ستادی در ریاست جمهوری  تشکیل گردید که عباسعلی وکیلی از سوی رییس جمهور وقت، به عنوان رییس ستاد رسیدگی به امور آزادگان کشور منصوب شد و تا پیش از انحلال و ادغام ستاد در بنیادشهید و امور ایثارگران، وی مدیریت رسیدگی به کار، اشتغال و درمان آزادگان را برعهده داشت.

منبع: ایثار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi