شناسه خبر : 59750
سه شنبه 05 تير 1397 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جای شهدا نشسته اند و تن به ذلت داده اند!

آیا افرادی که هنگام تعرض نظامی دشمن در صندوق خانه ها پنهان شدند و هنگام ضرورت به جای دفاع از شهرها گریختند، صلاحیت تصدی سکان مدیریت کشور را دارند؟

ناشناس- بدیهی است ایجاد هرگونه تضعیف جایگاه ایثارگران و تخفیف ارزش های نظام اسلامی به هر دلیل توسط هر شخص یا جناح برابر با قرار گرفتن در صف قاتلان حضرت سیدالشهدا(ع) ارزیابی می گردد زیرا حق تعالی جهاد فی سبیل الله را بالاترین جایگاه در اسلام معرفی کرده بنابراین مخالفت و تضعیف جایگاه و ارزش های اسلامی به معنی خروج از دین و جنگ با روسول الله (ص) میباشد.

 می دانیم آنان که ائمه اطهار (ع) را به شهادت رساندند هر یک دارای تحلیلی در خصوص نجات جامعه از وقوع جنگ یا نجات اسلام و هر نوع تفکر بودند که اعمال و گفتار خودشان را به صلاح جامعه می دانستند در حالیکه آنها در کوری باطن و تفکرات التقاطی و منفعت شخصی بودند.

 علی ایحال هر شخص با هرنوع تفکر باید بداند بدترین ایثارگر از بهترین خلق الله بهتر است زیرا مقام ایثار و شهادت اعم از خانواده شهید، جانباز و رزمنده توسط حق تعالی به ایشان اعطا شده و از سوی دیگر ایثارگران با فدا کردن جان و مال هرگز در فکر نفع شخصی یا کسب امتیازات و تسهیلات ایثارگران نبودند زیرا در دوران دفاع مقدس نفع شخصی در شهرها بود و امتیازات و تسهیلات در آن دوران وجود نداشت فلذا تحصیل عالی و سکانداری پست های مدیریتی یا کسب تخصص هنگامی برای کشور مفید است که با تعهد قلبی و ایمانی همراه باشد. آیا برقراری عدالت به جز قرار گرفتن حق در موضع حقیقت نیست؟ چه کسانی سزاوارتر از مومنانی که جوانی و آرزوهای زندگی را فدای دین و میهن کردند؟ آیا افرادی که هنگام تعرض نظامی دشمن در صندوق خانه ها پنهان شدند و هنگام ضرورت به جای دفاع از شهرها گریختند، صلاحیت تصدی سکان مدیریت کشور را دارند؟

 چرا در حال حاضر عده ای تحصیل کرده در پست های حساس کشور به جای مقاومت و همدلی با مردم مستضعف، مشغول ثروت اندوزی و ساکن کاخ ها شدند یا به سوی استکبار و دشمنان دست نیاز دراز کردند؟ و صلاحیت جانشینی شهیدان و جانبازانی را دارند که تا آخرین گلوله و آخرین قطره خون مقابل دشمنان ایستادگی کردند و تن به ذلت و حقارت و استعمار و استثمار شیاطین ندادند؟

 ایثارگران با تمام قدرت و هوش و ذکاوتی که ودیعه نصرت الهی بر ابرقدرت های جهانی شد توانایی ثروت اندوزی و کاخ نشینی و مشاهده سفره خالی مردم و متلاشی شدن کانون خانواده ها را نداشتند؟ اینگونه تقوای الهی سبب تعالی ارزش های انقلاب اسلامی و عزت مجاهدین فی سبیل الله است که فقط با تشخیص خدای متعال به ایثارگران اعطا شده و امکان هیچگونه پارتی بازی در درگاه حضرت احدیت وجود ندارد. اگر اشخاصی دارای چنین فضایل الهی هستند و خواهشی برای امتیاز و تسیهلات ندارند بفرمایند بسم ا.. هنوز درگاه شهادت و جانبازی باز است و جبهه نظامی مقاومت اسلامی علیه استکبار و کفر جهانی فرسنگ ها دورتر از مرزهای میهن اسلامی همچنان یرای خونخواهی هزاران شهید مهیا و آماده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
هرمسئول و یاآقازاده ای ادعاداداردانقلابی ست!بسم الله...این گوی و این میدان،،،بریدازحرم مظلوم زینب س حفاظت کنید،باداعش بجنگیدواگرلیاقت داشتید، شهیدیا جانباز بشید! اینایی که میرن سوریه وعراق ولبنان ویمن و.....بایزیدان زمان میجنگند،،،باشرف ترین انسانهای روی کره زمین هستندکه شمالیاقت آن رانداریدوجنگ تحمیلی هم یزیدیان آن برهه ازتاریخ بودندکه شهدای عزیز،حسینیان زمان بودندوجانبازان عباسیان زمان وآزادگان،زینبیان زمان ودرمجموع،رزمندگان دفاع مقدس لشگرحسینی وعاشورایی بودندکه شمامسئولین وآقازاده هایتان هرگزچنین سعادتی نصیبتان نمیشودومنتظرباشیدهمان سربازان۶ماهه خمینی بت شکن که امروزه بالای۵۰سال دارندانقلابی وطوفنده شمارامحوکنندومقام عظمای ولایت راازاین دغدغه برهانندکه ماهمیشه آماده شهادت ایم وفقط وفقط منتظرفرمان آقاییم!که نه فقط شما،بلکه دشمنان خارجی راهم به خاک مذلت مینشانیم وازهیچ چیزوهیچ کس ترس و ابایی نداریم و..........
خدا از انهایی که به جانبازانو خانواده مظلوم و همسران با غیرت و شریف انها که با تحمل مشکلات عدیده روبرو هستن اما کمر خود را خم نکردن چرا چون به اخرتو خدا و مکافات خدا یقین دارن لعنت کندو از انها نگذرد که به خاطر ایثار و گذشت انها اکنون شدن مدیر و مسئول و غیره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi