شناسه خبر : 60045
جمعه 22 تير 1397 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگاهی به جنایات کومله!

گوشه‌ای از جنایات همکاران «رامین حسین‌پناهی»؛

خبرگزاری میزان- در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۹ عناصر حزب کومله به رشید حیدری، از پاسداران انقلاب اسلامی در شهر بوکان، حمله کردند و بعد از دستگیری و شکنجه، او را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

دستگیری، شکنجه و شهادت یک پاسدار در بوکان

  نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.
 

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

دستگیری، شکنجه و شهادت یک پاسدار در بوکان
در کتاب «روزشمار وقایع تروریستی ایران» آمده است: در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۹ عناصر حزب کومله به رشید حیدری، از پاسداران انقلاب اسلامی در شهر بوکان، حمله کردند و بعد از دستگیری و شکنجه، او را به شهادت رساندند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi