شناسه خبر : 60563
جمعه 19 مرداد 1397 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سری که به خواب دوستش آمد!

دوستش با التهاب میگفت: فقط سرش بود... سری که با او حرف میزد! میگفت بچه محله مان بود!

شهید گمنام- همین دیشب به خواب دوستش آمد اما نه خودش...

دوستش با التهاب میگفت: فقط سرش بود...

سری که با او حرف میزد!

میگفت بچه محله مان بود! همسایه دیوار به دیوار

میگفت با اینکه آن سر داخل خواب با من حرف میزد اما حسش را خوب می فهمیدم!

حسین بسیار راضی بود... بسیار.

دوستانش در زمان عملیات، حسین محمدیان را دیده بودند که داخل کانال افتاده بود و بعد دیگر هیچ!...

او متولد 44 بود و تنها 17 سال داشت و سالها مفقود الاثر بود!

بالاخره بعد چندین سال، چند استخوان که تشخیص داده بودند مال بدن حسین است، آوردند و تحویل مادر دادند! اما احتمالا بدون سر!...

دوستش در فکر بود که حسین چه کاری داشته!...

آخر شهدا که بی دلیل به خواب کسی نمی آیند!

از خوبی هایش تعریف میکرد و اینکه حسین چقدر خوب و خاص بوده!

میگفت مادرش دو سال پس از او زنده ماند و در فراق پسر از دنیا رفت!

میگفت راضیه خانم شیرزنی بود برای خودش! ولی بعد مفقودی حسین، کم کم تحلیل رفت و ...!

... حال حسین آمده بود... همچون سیدالشهداء!.....

ایم سر چه برای گفتن داشت؟!....

مزار شهید حسین محمدیان در قطعه 40 درمیان شهدای گمنام است

برای شادی روح تمام شهدا، فاتحه مع الصلوات

برگرفته از گفته های بیژن فلاح منش، دوست و هم محله ای شهید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، تعبیر خواب بایستی با شرایط و ساعت و شخصی که خواب دیده منطبق شود اما تعبیر کلی دیدن سر در خواب یعنی تبعیت از سر یعنی فرمانده و رهبر است. باید جویای فرمانده شهید شد تا شرایط خواب با واقعیت منطبق گردد. تعبیر دیگر اطاعت از ولی فقیه است که تمام شهیدان متفق القول تاکید دارند و سفارش کردند.
وضعیت نابسامان مدیریت کشور روزهای بدی را سپری میکند و تا حدودی پازل مشکلات کشور در حال جور شدن و پرده های ابهام در حال کنار رفتن است. افشاگری مسئولان آمریکایی در خصوص طرز فکر و نیت مسئولان ایرانی بسیار جای تامل دارد زیرا آنها پرده از مواردی برداشتند که از آمریکا خواسته شده بوسیله برجام قانون اساسی نظام اسلامی بتدریج تغییر کند و کم کم سیاست غربی جایگزین فرهنگ و تمدن اصیل شیعیان شود.
وقتی پازل مشکلات کشور اعم از رکود اقتصادی عمدی و رشد نقدینگی دست ساز و گرانی مکرر که هیچگونه ارتباطی با تحریم ندارند و افزایش چشمگیر قاچاق کالاهایی که در داخل تولید میشوند و بهانه گیری از حضور و فعالیت سپاه پاسداران که بسیاری از عوامل و نقشه های نارضایتی و اغتشاش مردمی را خنثی کردند و تامین امنیت مرزها و داخل کشور را بسیار عالی حفظ کردند و مهمتر از اینها با تلاش و پشتکار فراوان فرمایشات رهبر معظم انقلاب را اجرا میکنند و هزاران موضوع کوچک و بزرگ که تا سه سال آینده ادامه خواهند داشت وضعیت را بسیار نگران کننده میکند.
تمرکز کامل قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجازات مفسدین بخشی از راهکار حفظ تظام و کسب رضایت مردم است اما موضوعات مهمتر ازجمله افشاگری آمریکائیان بر علیه مسئولان دولت و مجلس که برخی از افشاگریها با مفاد برجام و سایر وقایع مطابقت دارند جای نگرانی و پیش بینی لازم برای تحرکات آینده و جلوگیری از اسلام زدایی و ترویج غربگرایی و اشرافی گری در افکار عمومی را طلب میکند.
بهتر است قوه قضاییه همزمان با محاکمه مفسدان اقتصادی ضمن تقویت و جایگزینی مسئولین خسته و بی انگیزه سازمان بازرسی به نحوه ثروت اندوزی و بازرسی از اسناد و مدارک هزینه بودجه کشور و انطباق بودجه هزینه شده با کارهای انجام شده نیز اهتمام جدی مبذول فرمایند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi