شناسه خبر : 60701
شنبه 27 مرداد 1397 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع بزرگ طلاب برای عدالت اقتصادی در قم

تجمع بزرگ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با موضوع مطالبه عدالت اقتصادی، روز پنجشنبه با شعار «روحانیت همدرد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه قم، برگزار شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این تجمع که قشرهای مختلف مردم و روحانیت حضور داشتند، گفت: انقلاب اسلامی از قم آغاز شد و مردم و حوزه‌های علمیه این شهر در شرایط مختلف همراه قشرهای مختلف جامعه بوده‌اند و امروز هم به این همراهی ادامه می‌دهند.
حسن رحیم‌پور ازغدی بیان کرد: طلاب و حوزه‌های علمیه به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی، مشکلات اقتصادی مردم را درک می‌کنند و در این شرایط پیش آمده خود جزو قشرهای آسیب‌پذیر جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه پیوند روحانیت با مستضعفین، ناگسستنی است، ادامه داد: حوزه‌های علمیه اجازه نخواهند داد دشمنان با فشارهای اقتصادی، بنیان نظام اسلامی را تضعیف کنند و به قشرهای ضعیف جامعه آسیب برسانند.
رحیم‌پور ازغدی گفت: دشمنان می‌خواهند به مردم این باور را تزریق کنند که فساد کل مجموعه کشور را فرا گرفته است، در حالی که اینگونه نیست و دستگاه‌های نظارتی به دنبال برخورد با مفسدان هستند.
وی با اشاره به لزوم پاسخگویی مسئولان به سوالات مردم، افزود: شفافیت نقش مهمی در پیشرفت اهداف نظام اسلامی دارد و اگر مردم ببینند مسئولان به سوالات و درخواست‌های ایشان توجه می‌کنند، اعتماد اجتماعی در جامعه بیش از پیش تقویت می‌شود.
رحیم‌پور ازغدی همچنین بیان کرد: آمریکا کشور قابل اعتمادی برای مذاکره نیست و هرگاه متوجه شود طرف مقابل عقب‌نشینی می‌کند، توهین‌های بیشتری را متوجه آن می‌نماید.
در پایان این تجمع نیز شرکت‌کنندگان با امضای طوماری از مجلس شورای اسلامی سوالاتی را در خصوص راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی، مطرح کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi