شناسه خبر : 60711
شنبه 27 مرداد 1397 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چشم هایتان را بسته اید؟!

قدرناشناس ترین افراد جامعه هم به خود اجازه نمی دادند حمایت های معیشتی، درمانی و بعضا" تسهیلاتی خانواده های معظم شاهد و جانبازان مظلوم جنگ تحمیلی را زیر سوال ببرند

مشکانی- شگفت اینکه در گذشته، انتقادها و یا ابهام هایی در خصوص سهمیه های علمی البته مطرح بوده که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت اما قدرناشناس ترین افراد جامعه هم به خود اجازه نمی دادند حمایت های معیشتی، درمانی و بعضا" تسهیلاتی خانواده های معظم شاهد و جانبازان مظلوم جنگ تحمیلی را زیر سوال ببرند، چه رسد به اینکه در پشت آیه ها و احادیث مرتبط با "عدل "و" قسط" پنهان شده و مظلومترین قشر جامعه را هدف قرار دهند! اما به سفارشات اکید بزرگان دینی در خصوص رسیدگی به امور آسیب دیدگان جنگی و خانواده هایشان چشم ببندند.

 جالب این است که حتی در همان یادداشت اعتراضی نیز به یکی از این سفارشات (محتوای حمایتی نامه امیر مومنان به مالک اشتر) مبنی بر رسیدگی کامل به خانواده آسیب دیدگان جنگ اشاره شده است! شبهه و تشکیک در قوانین حمایتی ایثارگران چنان عجیب و بدیع است که حتی اهداف و مقاصدی آنچنانی را در عقبه آن تداعی می کند. به راستی وقتی که در قوانین، حتی برای کشته شدگان  و صدمه دیدگان حوادث جاده ای و امثال آن نیز پرداخت خسارت، دیه و بسته های حمایتی پیش بینی شده است و یا معلولان عادی نیز مورد حمایت قرار دارند چرا باید در قوانینی که به منظور پیشگیری از متلاشی شدن و یا عقب ماندن خانواده های شرافتمندی که صرفا برای دفاع از وطن، دین و انسانیت متحمل شدیدترین آسیب ها گردیده اند شبهه وارد شود!؟

 به گونه ای از وام های کلان! بدون بهره سخن گفته شده که گویی نگارنده، خانواده شهدا و ایثارگران را با نورچشمی ها، آقا زاده ها  و نظرکرده هایی که هزاران میلیارد ریال از ثروت مردم را  اختلاس کرده اند و یا در قالب تسهیلات بانکی به یغما برده اند اشتباه گرفته است! حال آنکه کل تسهیلات بانکی منظور شده برای خانواده شهید و یا جانباز به صد میلیون تومان هم نمی رسد و بسیاری از آنها هنوز موفق به دریافت همین مبالغ مصوب هم نشده اند!

 اینان به کدام اسلام رجوع کرده اند که نمی دانند حتی غنائم جنگی به دست آمده از شهرها و اردوگاه های دشمن نیز در صدر اسلام بین جنگجویان تقسیم می شد، در حالی که رزمندگان ما هیچ چشمداشتی به اموال بجا مانده از دشمن نداشتند؟! مسئولین . نمایندگان مجلس شورای اسلامی. شورای نگهبان در این کشور که امنیتش به دست همین رزمندگان  تامین و تضمین شده چرابا گذشت 30سال ازپایان جنگ هنوز هم اندرخم یک کوچه اید؟؟ دلیل اینهمه مخالفت بااین قشرازیادهارفته چیست؟؟ مگر رزمندگان و جانبازان زیر25درصدها چه گناهی را مرتکب شده اند که باید با بقیه جانبازان و................فرق داشته باشند ؟؟؟چرا درطول این30سال هرچی تبعیض وظلم است اشکارادرحق این دوقشرمظلوم می نمایید ....

 باعین حال باگذشت یک سال واندی از قانون برنامه ششم توسعه  که هنوزشکل اجرایی به خودنگرفته به داداین کهنه سربازان امام خمینی ره وامام خامنه ای دامت حفاظاتو برسید ...رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام بر جانباز محترم هم رزم و هم سنگر شهید همت که مشکلات دست ساز ایثارگران را بسیار عالی و از منظر تازه ای بیان کرده است که مسئولان بنیاد کارشکنی با ایثارگران را از پشت خاکریز آیات و احادیث قسط و عدل اقامه کردند.
مطابق فرمایشات حضرت امیر (ع) در نهج البلاغه جهاد فی سبیل الله را در بالاترین نقطه اسلام قرار داده تا دست هر کسی و ناکسی بجز مجاهد واقعی به آنجا نرسد زیرا پیش بینی کرده عده ای از مسئولان نفوذی قصد داشته باشند مقامات جهاد فی سبیل الله را بوسیله عدل و قسط دروغین مورد نظرشان پایین بیاورند. بنابراین ضدیت با مجاهدان فی سبیل الله از طریق آیات و احادیث همان نمونه قرآن بر نیزه کردن توسط عمرو و معاویه است که در تحلیل تاریخ صدر اسلام نتیجه حضور نفوذیها و ستون پنجم در سپاه اسلام بوده که در وقایع بعدی کاملا اثبات شد که تاخیر ایجاد شده توسط طرح حکمیت باعث تجهیز مجدد لشکر و رهایی دشمن از هلاکت کامل و قطعی بود.
امروز فریاد ایثارگران با فریاد مردم در هم آمیخته و از مسئولان تقاضا دارند تا ریشه اشرافی گری و نفوذ کاخ نشینها و عوامل ستون پنجم در حاکمیت اسلامی از بیخ و بن کنده شود زیرا بارها اثبات شده سیاستهایی که اجازه ورود و شراکت تمام تفکرات غیر دینی و دینی و طبقات مختلف جامعه در نظام اسلامی باعث برقراری عدالت اجتماعی و رضایت عمومی نخواهد شد بلکه موجب آشفتگی و تزلزل در اجرای احکام الهی و بخصوص اجرای کامل فرمایشات ولی فقیه است بنابراین میبایست از ورود افراد فاقد اعتقادات دینی و مذهبی به حکومت مردم سالاری دینی قاطعانه جلوگیری شود زیرا تاریخ اسلام ثابت کرده عدالت اجتماعی فقط توسط پیامبران منتخب خداوند و جانشینان آنها متلزم به ولایت که متصل به انوار الهی باشد قابلیت اجرا دارد و حضور هرگونه عوامل فاقد صلاحیت و عدم ارتباط با مرکز نورانیت ولایت مطلق الهی باعث کندی و توقف حرکت جامعه بسوی تعالی و عدالت خواهد شد. در کشور آمریکا که مدینه فاضله برخی مسئولان کور باطن شده تعداد زندانیان بیشتر از مردم ساکن در شهرها شده زیرا عدالت در چنین اجتماعات با وجود مدیرانی بی دین و ایمان فقط در زندانها قابل اجرا میباشد.
قانون تغییر در سهمیه کنکور به امسال نمی‌رسد
سرویس فرهنگی
عضو کمیسیون آموزش مجلس می‌گوید بعید می‌داند که قانون تغییر در سهمیه کنکور به امسال برسد
محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری... با اشاره به ارجاع طرح اصلاح نحوه سهمیه‌بندی کنکور ایثارگران به کمیسیون آموزش مجلس، گفت: متاسفانه به دلیل بی‌تدبیری و غفلت یا شاید هم با نیت خوب دولت و مجلس در برنامه ششم توسعه برای رزمندگانی که 6 ماه جبهه داشتند سهمیه مقرر کردند.
سلام فاش نیوز بقیشم خوب بود دیگه چرا حذف کردید ؟!

سلام مطمعا باش که بین جانباز ۲۵درصد به بالا با جانباز زیر ۲۵ خیلی فرق هست ، شرایط زندگیشون ، روحیشون. کسی نمیدونه این نماینده ها کی میخوان دست از سر این سهمیه بردارن بزارن درس بخونیم واسه سال بعد؟ واقعا مشکل مملکت این سهمیه هاس ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi