شناسه خبر : 60759
دوشنبه 29 مرداد 1397 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش کارشناس سابقbbc به بی‌سوادی آقای بازیگر

واکنش کارشناس سابقbbc به بی‌سوادی آقای بازیگر؛ نامه‌ای به آقای ارژنگ امیرافضلی
اما صریح بگویم شرم بر رفتار شما باد. که این رفتار یک رانت خوار بی مسئولیت است نه یک شهروند مسئول. شهروند مسئول میپرسد من برای ایران چکار کرده‌ام و یا در این روزهای سخت جنگ روانی و اقتصادی چه میتوانم بکنم. نه اینکه به جمعیت اذهان تحریک شده‌‌ توسط دشمن بپیوندد و سنگی به وطن بیاندازد، و هنرش را در خدمت تحریک بیشتر افکار عمومی برای سنگ اندازی نامنصفانه قرار دهد.
پس از اظهارات غرض ورزانه ارژنگ امیرفضلی نسبت به  نشست رژیم حقوقی دریای خزر، علی علیزاده کارشناس سابق bbc یادداشتی با عنوان "نامه ای به آقای ارژنگ امیرفضلی"به حرفهای امیرفضلی واکنش نشان داد که در ذیل می‌آید؛
 
آقای ارژنگ امیرفضلی. دیدم کوچک شدن مرزهای ایران را مسخره‌ کرده‌ و به صورت ضمنی گفته‌اید جمهوری اسلامی دریای خزر را هم واگذار کرده. 
 
نمیدانم نیت تان چه بوده. اما مطمئنم منبع اطلاعات و تحلیلهایتان یا مستقیما آمدنیوز و بی‌بی‌سی و منوتو بوده یا کسانی که متاثر از گفتمان اینها هستند. کاش حالا که مغز خود را در اختیار دشمن قرار داده‌اید، حرف دشمنان را به زبان اصلی بخوانید. تمام اتاق فکرهای سعودی، اسراییلی، امریکایی و بریتانیایی میگویند ایران هرگز در تاریخ دویست و پنجاه ساله تا این حد از نظر دفاعی قوی نبوده و نفوذ منطقه‌ای نداشته. یک مقاله به انگلیسی، عربی، عبری یا فرانسوی بخوانید که اغلب تحلیلگران جهانی میگویند ایران عملا مرزهای امپراطوری صفوی را احیا کرده. 
 
جناب امیرافضلی. با شما هیچ خصومت شخصی ندارم. اما صریح بگویم شرم بر رفتار شما باد. که این رفتار یک رانت خوار بی مسئولیت است نه یک شهروند مسئول. شهروند مسئول میپرسد من برای ایران چکار کرده‌ام و یا در این روزهای سخت جنگ روانی و اقتصادی چه میتوانم بکنم. نه اینکه به جمعیت اذهان تحریک شده‌‌ توسط دشمن بپیوندد و سنگی به وطن بیاندازد، و هنرش را در خدمت تحریک بیشتر افکار عمومی برای سنگ اندازی نامنصفانه قرار دهد. 
 
آقای امیرفضلی. مرزهای واقعی ایران در دویست و پنجاه سال گذشته هرگز اینگونه وسیع نبوده. و ما در چند صدسال اخیر هرگز به مدیترانه متصل نبوده‌ایم که امروز به واسطه عراق و سوریه و لبنان هستیم. و بواسطه متحدانمان هرگز دروازه ورودی دریای سرخ را کنترل نکرده بودیم. یک سفر به لبنان و عراق و سوریه بروید تا مرزهای واقعی ایران را ببینید.
 
آقای امیرفضلی! مرزهای ایران اما اگر وسیع است، بواسطه دویست و بیست هزار شهیدی است که دست خالی جنگیدند تا صدام یک متر خاک نگیرد و مدافعان حرمی که هیچ جایی در سخن شما ندارند. اگر به احترام قهرمانان وطن نمی‌ایستید استقلال و اقتداری که محصول خونشان است را تمسخر نکنید. 
 
میدانید که امروز دشمن دورتادور اذهان ایرانیان را محاصره کرده. میدانید که ترامپ و بن سلمان و نتانیاهو رسما از تحمیل جنگ روانی و رسانه ای به ایران سخن میگویند و شما دقیقا در زمین دشمن بازی میکند. 
 
دشمن که تا دو سال پیش از نبودن آزادی سبک زندگی و دموکراسی میگفت حالا جنگ را هوشمند تر کرده و از نبودن استقلال و توان دفاع از مرزها میگوید تا دلهای مردم داخل را سرد کند. شرم بر شما که روزی که کشورتان نیازمند دفاع سربازهایی مثل شماست، نیازمند دفاع روانی و رسانه‌ای و هنری است، از پشت به ان خنجر میزنید.
به نقل از رجا نیوز
اینستاگرام
حالا مانده از بين سلبريتي هاي احمق موج سوار اين مفنگي هم خودش رو جزو آدمها حساب كنه و غلط زيادي كنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi