شناسه خبر : 61088
یکشنبه 18 شهريور 1397 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از صبح امروز

اردوی آموزشی تفریحی جانبازان نخاعی آغاز شد

طبق برنامه ریزی انجام شده گارگاه های آموزشیِ مهارت های زندگی در کنار برنامه های جانبی دیگر، از جمله مسابقات ورزشی دارت، فوتبال دستی و پینگ پنگ برای خانواده ها برگزار می شود.

فاش نیوز - اردوی آموزشی تفریحی جانبازان نخاعی و خانواده هایشان به همت مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشارکت و هماهنگی انجمن جانبازان نخاعی در مجموعه باغ طوبی (محمدشهر کرج)  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، این اردوهای یک روزه برای هر خانواده جانباز که از امروز به مدت سه روز در روزهای هیجدهم، بیستم و بیست و چهارم شهریور ماه برگزار خواهد شد از امروز هجدهم شهریورماه باحضور 30 نفر از جانبازان نخاعی با خانواده آغاز شده و در روزهای بیستم و بیست و چهارم در غالب دو اردوی دیگر برای 60 نفر از جانبازان قطع نخاع تهران ادامه خواهد داشت.

در این اردوهای یک روزه آموزشی تفریحی که در مجموعه باغ طوبی در حوالی محمدشهر کرج برگزار می شود، طبق برنامه ریزی انجام شده گارگاه های آموزشیِ مهارت های زندگی در کنار برنامه های جانبی دیگری از جمله مسابقات ورزشی دارت برای خانواده ها و فوتبال دستی و پینگ پنگ دایر خواهد شد.

ضمنا از سوی انجمن جانبازان نخاعی برای این سه اردو، دو عدد میز فوتبال روی میز مناسب سازی شده جهت استفاده افراد ویلچری، برای سرگرمی  و برگزاری مسابقه بین جانبازان و خانواده های معززشان به باغ طوبی ارسال شده است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خجالت هم خوب چیزیه
دو میز پینگ پنگ آوردن در اردو میشه مشارکت انجمن ؟
اون دو میز هم از هزینه بودجه بنیاد آماده کردید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi