شناسه خبر : 61328
دوشنبه 02 مهر 1397 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام همبستگی کودکان میانمار با شهید ۴ ساله اهواز

گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و سن و ملیت نمی‌شناسد. «ما با اهوازیم، طاها برادر ما است، طاها دوست ما است، ما همه طاها هستیم» درست برخلاف رسانه‌ها و قلم به دستان مزدوری که هر پیام دروغی را با رنگ و لعاب حقیقت‌نمایی به سمت مخاطب روانه می‌کنند و حادثه اهواز را حمله مسلحانه و نه تروریستی می‌نامند، دانش‌آموزان میانماری که طعم تلخ آوارگی و مصیبت را می‌چشند و در فضایی آکنده از فاجعه زیست می‌کنند، خودشان رسانه شدند و با این جملات با محمد طاها شهید4 ساله حادثه اهواز و خانواده‌اش همدردی کردند.

این منظره اما فقط حاکی از همدردی دانش‌آموزان میانماری نبود. آنها با نوشتن اینکه «طاها برادر و دوست ما است و ما همه طاها هستیم» با او اعلام همبستگی می‌کنند و در قلمرو نگاهشان و برگ‌های آرزو‌هایشان شاید مهم‌تر از این نباشد که روزی پا در رکاب ببرند و ریشه ظالمان و لانه‌های تروریست‌ها را در پهنه جهان بکنند و آنها را بر لبه تیز تیغ انتقام قرار دهند و همراه خورشید موعود قبله اول و دوم مسلمین را از حصر صهیونیسم و اسارت آل‌سعود نجات دهند.

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi