شناسه خبر : 61415
یکشنبه 08 مهر 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مردم آبادان در گفت و گو بافاش نیوز:

بررسی استفساریه تسری امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از نظر مثبت نمایندگان ایثارگر برای تسری امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان با شش ماه سابقه حضور در جبهه ها خبر داد.

فاش نیوز- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از نظر مثبت نمایندگان ایثارگر برای تسری امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان با شش ماه سابقه حضور در جبهه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "جلیل مختار" نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه برای رزمندگان بطور کلی با جداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه مزایایی از جمله اختصاص یک مدرک تحصیلی بالاتر درنظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: بهره مندی ار امتبازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه و برای رزمندگان با حداقل  شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایای اجتماعی در قانون برنامه ششم توسعه کشور لحاظ شده است.

نماینده مردم خوزستان که خود فرزند یک ایثارگر است با اشاره به بررسی طرح استفساریه جزء (6) بند (ث) ماده (88) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه کشور در کمیسیون اجتماعی یادآور شد: این طرح از سوی شورای نگهبان به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعاده و سپس به کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شده است تا در مورد آن تصمیم گیری نهایی شود.

مختاراضافه کرد: بر اساس پیشنهادی که به  رییس مجلس شورای اسلامی ارائه  شد ایشان طرح را به کمیسیون اجتماعی ارجاع  و مقرر شد تا در آینده  نزدیک  با حضور حجت الاسلام نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران مجددا مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحات مورد نظر به تصویب برسد که البته در این مورد استناد ما بر مبنای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به عنوان یک قانون دائمی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم اصلاحات مورد لزوم طوری اعمال شود که این مصوبه به رزمندگان با شش ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل تسری یابد یادآور شد: طرح استفساریه جزء (6) بند (ث) ماده (88) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه که به کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شده بود با حضور احدی از طراحان، مسئولان ذیربط، کارشناس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نماینده دبوان محاسبات کشور و نماینده سازمان اداری و استخدامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در جلسه نهائئ مورخ 5/6/1397 کمیسیون اجتماعی رد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص دلیل رد طرح تاکید کرد: با توجه به اینکه جزء(6) بند (ث) ماده (88) صرفا شامل رزمندگان داوطلب می شود و تسری آن به رزمندگان غیر داوطلب تفسیر نبوده و قانون گذاری جدید محسوب می شود لذا مغایر نظر نفسیری شماره 76/21/583 مورخ 1376/3/10 شورای نگهبان در خصوص اصل هفتاد و سوم (73) قانون اساسی است و قابل اجرا نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص موضوع استفساریه نیز اظهار داشت: در این استفساریه دو سوال زیر مطرح شده بود:

  1. با توجه به مشمولین مذکور در صدر بند ث ماده 88 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی مصوب 1395/12/21 آیا بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر موضوع جزء (6) این بند شامل کلیه رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه و غیر داوطلبانه در دفاع مقدس نیر می گردد.
  2. آیا منظور از حقوق و مزایای اجتماعی مذکور در جزء(6) بند ث ماده 88 قانون برنامه پنجساله ششم مواردی از قبیل داوطلبی نمایندگی مجلس، عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا و استخدام در دستگاه های اجرائئ است؟

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
بند دوی این استفساریه ابهام دارد و ضرورتی برای این سئوال نیست مگر انکه بخواهند یک بازی جدید دربیاورند !
یک مقطع، بار مالی زیادی برای سازمانها ندارد و شایسته دولت است که این ماده قانونی مصوب را اجرا کند .
عرض سلام خدمت همه رزمند گان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس متاسفانه بعضی از مسئولینی که خود را دلسوز نظام می دادند سالهای سال هست که کلیه حق و حقوق رزمندگان را با بهانه های مختلف مثل مشکل مالی تورم تحریم اقتصادی پایمال کرده اند که این خیانت بزرگی به جامعه ایثارگران و رزمندگان هست انتظار نداشتیم این گونه با ماها رفتار شود این یک حقیقت بزرگ هست دولت در مقابل این عزیزان نباید وعد امروز و فردا سر خرمن بدهد .
نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟؟؟
رزمندگان که اکثرا بازنشسته شده اند . باید کاری بکنند که ارتقای تحصیلی و مزایایش شامل افراد بازنشسته بشود و گرنه چه فایده ای دارد.
سلام وقتی رزمندگان مردند حتما شما هم کاری میکنید مانند استثنا کردن خودتان از قانون منع بکار گیری بازنشستگان واقعیت این است حنای شما دیگر رنگی ندارد
من بانظر شما کاملا موافق هستم مگه بازنشستگان رزمنده چه گناهی کردنداین جواب سختی های زمان جنگ وسی سال خدمت برای آموزش وپرورش هست
عرض سلام خدمت همه رزمند گان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس متاسفانه بعضی از مسئولینی که خود را دلسوز نظام می دادند سالهای سال هست که کلیه حق و حقوق رزمندگان را با بهانه های مختلف مثل مشکل مالی تورم تحریم اقتصادی پایمال کرده اند که این خیانت بزرگی به جامعه ایثارگران و رزمندگان هست انتظار نداشتیم این گونه با ماها رفتار شود این یک حقیقت بزرگ هست دولت در مقابل این عزیزان نباید وعد امروز و فردا سر خرمن بدهد .
تعداد زیادی از مصوبات مجلس در خصوص ایثارگران و بخصوص رزمندگان بعد از تصویب اجرایی نمیشود و فقط باعث دلخوری ایثارگران و واکنش منفی جامعه به این موضوعات میشود که همه چی برای ایثار گران است. در مورد رزمندگان که هر کدام در قانون بودجه سالانه و قاون برنامه مصوب میشود اجرایی نمیشود. از جمل ماده 88 و وام مسکن که از هرکی میپرسیم مسخرمون میکنن. آقای مجتهد لطفا شما که بیشتر با آقایون نماینده در ارتباطید بپرسید که چرا؟ حداقل در هر سال یا در پایان هر دوره پنجاله پیگیری کنند که ببینند چند درصد از مصوباتشان اجرایی شئه و یا اگر نشده چرا نشده. ممنون
باسلام وتشکرازنمایندگان انقلابی و ولایی خواهش می کنم هرچه زودتر جواب این استفساریه رابه نحو مناسبی بدهند
سلام جناب نماینده محترم اول بفرماید به رزمندگان که قانون تصویب کرده حقوق بدهند اون وقت که آقازادها در امریکا درس میخوانند من بیچاره در گرمای 55 درجه اهواز با دشمن جنگ میکردم حالا اون آقازاده شده ریس ما و حقوق من در ماه 500 تومان وحقوق اون ماه 30 ملیون تومان جناب نماینده عزیز من با 400 یا 500 تومان نان خالی کفاف میدهد من 36 ماه جبهه بودم آیا من سالم هستم حالا شما برای من یک مدرک بالاتر آوردید چمیشه منکه حقوق ندارم لطفا اول بفکر حقوق من که دولت پیمال کرده دفاع کنید ممنون از زحمات شما و از وزیر دفا بخواهید بفکر حقوق رزمندگان باشد
باسلام کدام رزمندگان اول فکر به حال نان شب ما بکنید بد فکر امتیاز رزمندگان باشید ما رزمندگان نان شب نداریم من 16 سالم بود رفتم جبهه و36 ماه جبهه بودم از درس ماندم وامروز نه حقوقی نه امتیازی وبچهایمان مثله خودمان دانشگاه قبول شدن ولی امروزه پول نداریم بفرستیم درس بخوانند پس در دو مرحله انقلاب ریشه هم مارا خوش کرده هم ریشه بچهایمان را حالا جناب نماینده من امتیاز بالاتر میخوام چکار کنم شما پول داروهای ما را بدهید الباقی پیشکش شما به خدای بالای سرم شاهد که پول دارو نداریم اگر خدا را قبول دارید دیگر لال بشم بهتر است
با سلام برای رزمندگان داوطلبی که حدود ۵ ماه در مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس داوطلبانه در مناطق عملیاتی حضور داشتند نیز تصمیم بگیرید منتظر تصمیم نمایندگان محترم مجلس هستیم
خیلی از بخشنا مه های ایثارگران در کشوی میز آقایان خاک میخورد و چرا مجلس بعد از تصویب ان را دنبال نمیکند ؟
رزمندگان مظلوم ترین جامعه ایثارگر هستند که از هیچ امتیازی برخوردار نشدند ریس مجلس و نمایندگان مدیون رزمندگان و خانواده هایشان هستند تا ابد
این کلمه استفساریه من را کشته. خب بگوید سئوال. یا این کلمه برخط . مردم تا معنی این کلمات را فهمیدم.
سلام. کسی خبر دارد نتیجه استسفاریه کی مشخص میشه و یا قراره کی بررسی بشه؟
سلام. کسی خبر دارد نتیجه استسفاریه کی مشخص میشه و یا قراره کی بررسی بشه؟
خدا وقیامتی هست رزمندگان هم خدایی دارند لطفا پیگیری نکنید یاعلی
سلام تا اتفاق می افتد و کشور مورد تهدید قرار میگیرد قوانین که چند سال پیش تصویب شده مربوط به رزمندگان رو میشود وبعد مدتی به فراموشی می رود و عملا کاری انجام نمی دهند خان وا ده های شهدا احترام شان به جا و هرچه کنند حقشان آسا اما رزمنده‌ای که در یک شب عملیات دهها نفر از همسنگرانش پیش چشمش پر پر شده روح وروانش آزرده شده واسیب دیده حق ندارد بگذارید یکبار به همه مخصوص رزمندگان وام برسد بعد دوباره وام به بعضی از ایثارگران وام مجدد بدهید بی عدالتی نکنید آمار همه که دارید بررسی کنید که کی تا حالا امتیاز وام ایثار گری گرفته یا نه
سلام بنظرم آقایان تصویب کنند در احکام کارگزینی رزمندگان یک رقم یا ضریب معینی بمنظور افزایش حقوق اعمال گردد وانها به حق خود برسند وبا اعطایک مقطع تحصیلی ارزش مدرک را خراب نکنند در این کشور به اندازه کافی مدرک فاقد ارزش صادر میشود
اگر تصویب نشه باید به دنبال پارتی گردن کلفتی باشیم تا سوابق جبهه و ایثارگری را از سوابق و پرونده های پرسنلی خود بر داریم. بعضی از ادارات چند ماهی این حقوق را به کارمندان خود پرداخت کرده اند . متاسفانه الان بر اساس رای دیوان دارند از حقوق کارمندان کسرش می کنند و در واقع پس می گیرند. واقعا" این ظلم آشکار به کارمند و رزمندگان نیست؟ خودتان قضاوت کنید.
سلام، در خصوص اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر دنبال حذف سربازان دوره جنگ می باشند این بازی ها فقط برای ضایع کردن حق سربازان میباشد و گرنه تیر وترکش سرباز و غیر سرباز نمی شناسد این فرقی است که از ابتدا یک عده تندرو رواج داده اند یعنی سرباز جبهه رفته حتما باید جانباز یا شهید شود تا از امتیازات استفاده کند واگر زنده برگشت هیچگونه امتیازی ندارد اگر حضور سرباز در جبهه داوطلبانه نیست پس چرا به جانباز و شهیدش امتیاز می دهید خودتان قضاوت کنید
سربازی وظیفه همه جوانان است و باید به وطن خدمت کنند. داوطلب کسی است که سربازی رفته.بعد از پایان خدمت ۳۶ ماه دیگر داوطلب در جبهه بوده نباید فرق داشته باشد؟ یا شما انتظار دارید خدمت هم نباید میرفتید؟
واقعا. کسر شان هست. برای این مردان بی ادعا با این روزمرگی هایی که طی سی سال بامصوبات که فاقد ارزش معنوی ومادی و. وهمچنین جایگاهی وارزشی که این عزیزان وتمامی اقشار ایثارگری که این سال ها درسکوت و شرمندگی ومشقات زندگی و. دراین میانسالی و پیری. وحجم بی تدبیری درخصوص. ارزش ها وارمان های وکرامت همه ی عزیزان قصور وکوتاهی شده وپشت درهای بسته نظارگرهستند دیدار به قیامت.
سلام: شما اگر واقعا به فکر دادن امتیاز به رزمندگان تهی دست بودید ، قانون را اینگونه مبهم نمی نوشتید که هر سازمان و ارگانی یک جور برداشت کند . همین حالا در وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاهها مقطع تحصیلی بالاتر اجرا می شود ولی در سازمانها و وزارتخانه های دیگر نه . جالب اینکه بسیاری از رزمندگانی که در 2 سال اخیر در وزارتخانه های برخوردار از مقطع تحصیلی بازنشسته شده اند ،پاداش خود را با احتساب مقطع بالتر دریافت کرده اند و حقوق بازنشسنگی آنها نیز با احتساب این امتیاز پرداخت می شود.
سلام ، آقا ناصر به پرداخت میکردند.....، اما دیوان محاسبات یه نامه یک خطی نوشت امور اداری هم سر ماه نشده حکم کارگزینی را صادر و یک مقطع را کم کردند. فقط شانس آوردیم ، فقط چند ماهی را که با امتیاز حقوق دادند دیگه از ما کسر نکردند. چون دیوان تو نامه ننوشته بود از کی قطع کنید. اینها هم از تاریخ نامه کم کردند.
اکثر رزمندگان وایثارگران دارند فوت میکنند نمایندگان خجالت دیدار برقیامت
سلام، دو سوال نماینده محترم فقط طراحی شده برای سربازان دوره جنگ تا حق این افراد را ضایع نمایند وگرنه در دوره جنگ تحمیلی افراد اصلا و اصلا به اجبار به جنگ فرستاده نمی شدند و لفظ داوطلبانه و غیر داوطلبانه صحیح نمی باشد و رفتن به جبهه بر اساس وظیفه بوده است وسربازی هم یک امر بین المللی می باشدحق سربازان دوره جنگ را ضایع نکنید که گناه آن به گردنتان می باشد.
پس لطفا روی سنگ مزار شهیدان بنویسید (شهیدداوطلب یا شهید اجباری سرباز وظیفه) و برای جانبازان هم بگیدجانباز اجباری یاآزاده اجباری یا جانباز داوطلب ویا آزاده داوطلب. این طوری عدالت رعایت میشه.همه فراموش نکرده اند که سربازان پارتی دار زمان جنگ درمناطق امن بودند.وکسانی 24 ماه در جبهه ماندندکه به تمامیت ارضی وطن اعتقاد داشتند.
با سلام، نماینده محترم لطفاً حق سربازان دوره جنگ تحمیلی که در خط مقدم جبهه به کشورشان خدمت نموده اند ضایع نکنید
هردوسئوال پاسخش مشخص هست رزمندگانی که بصورت وظیفه وکادردرمنطقه جنگی وجبهه خدمت کرده اندسه براساس قانون وبخشنامه های موجود سه چهارم خدمت آنها بعنوان خدمت داوطلبانه محسوب میگرددلذا این که کاملا" روشن هست بحث یک مقطع تحصیلی بالاتر وقتی ارزش حقوقی ندارد پس ارزش اجتماعی درچه جایگاهی قرار دارد وبدرد چی میخورداگرقرار است شامل رزمندگان شودمقطع تحصیلی بالاتر هرچه زوترانجام شود تابتوانند کارشناسان از35سال خدمت استفاده نمایند نوش دارو بعدازمرگ سهراب بدردچی میخورد
بدنیست این نمایندگان بدانند ، ستادکل نیروهای مسلح براساس تاییده رهبری سه چهارم خدمت نیروهای وظیفه را داوطلبانه محسوب اعلام نموده است
توپ وخمپاره سربازوغیره سربازندارد
اگرمیخواهید کاری برای رزمندگان انجام دهیدلطفا" سریعتر انجام شود تااین چندنفری که زنده اندوبازنشسته نشده اندبتوانندازاین قانون استفاده کنند2875
سلام بی خیال برادر ،،گوش نمایندگان از این حرف ها پر است دولت بفکر خودش است از بقیه کاری ساخته نیست نمایندگان برای خود نمایی حرفی زداند ولی با سد محکمی بنام افراد نون به نرخ روز بخوران خورن دیدن زورشون به این قشر نمرسد بیخیال این قانون شداند لطفا دور بعد مجدد به این نمایندگان که قانون تصویب مکنند ودیگران با دو ریال از اجرای آن سر باز می زنند رای بدهید حالم بهم می خورد که بعضی برای خود از شهید وشهادت نردبان ترقی میسازند من بعنوان یک رزمند ه دوران دفاع مقدس وبرادر جاویدالاثر اینجا اعلام می کنم که هر کاری خواستید بکنید فقط رضای خدا را در نظر بگیرید وخدا را شکر می کنیم محتاج این ادم های منافق نیستیم
من یک سرباز بودم که در جبهه میمک به مدت 20 ماه بطور متوالی دیده بان بودم . اگر خدمت به وطن وظیفه است باید برای تمام آنهایی که جبهه رفتند داوطلب محسوب شود.
نمیدانم کی این قانون یک مقطع تحصیلی برای رزمندگان اجرایی میشودخداکنم که دیگع فرق بین رزمنده سرباز وغیره سربازگذاشته نشودوسریعتراجرایی شود تااین چندنفرکه بازنشسته نشده انداستفاده کنند رزمنده ها عجیب فراموش شده اندخصوصا" سربازان
اگرمیخواهید کاری برای رزمندگان انجام دهیدلطفا" سریعتر انجام شود تااین چندنفری که زنده اندوبازنشسته نشده اندبتوانندازاین قانون استفاده کنند2875
باسلام
متاسفانه همه مزایا فقط برای بقیه است رزمندگان چون حداقل یک درصد جانبازی ندارند از هیچ مزایایی برخوردار نیستند
پیشنهاد من این است اگر واقعا می خواهید کمکی کنید علاوه بریک مدرک برای داوطلبان بیش از 6 ماه حضور در جبهه به رزمندگان حداقل معادل هر ماه حضور در جبهه حداقل یک درصد جانبازی یا مجروحیت داده شود تا بتوانند از مزایایی همچون ارتقای مدرک/معاف بودن از بیمه و مالیات و بازنشستگی هم برخودار شوند.
البته لازم به ذکر است چون پایان جنگ سال 67 بوده است اغلب همکاران و همر زمان تاکنون بازنشسته شده اند که بایستی به حال بازنشستگان هم فکری کرد
واقعا خیلی شرم آور است که اینطور با رزمندگان برخورد می کنند آیا اگر این رزمندگان که حالا مضحکه دست شماها س اگر هنگامیکه رزمنده بغل دستیش که شهید گرذید او هم از وطن دفاع نمی کرد و جبهه را ترک می کرد حالا شما که مخالف رزمنده ها هستی الان همچون جایی ذاشتی رزمندگان به ندایی که به امام ره و رهبر عزیزشان داده اند به کوری چشمتان استوارند
اصلاً احتیاجی به استفساریه نبوده چون بند ث ماده88 برنامه توسعه ششم تکلیف را روشن نموده با توجه به بند مذکور عنوان شده رزمندگان که حداقل 6 ماه سابق حضور در جبهه دارند ولفظ داوطلبانه یا غیر داوطلبانه قید نشده و جزء ششم بند مذکور دو قسمت می باشد قسمت اول بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتربرای رزمندگان فقط دارای شش ماه حضور در جبهه اعلام داشته چه داوطلبانه و چه غیر داوطلبانه و قسمت دوم برای رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه در حقوق و مزایای اجتماعی لذا نامه رئیس امور مدیریت و مشاغل سازمان امور اداری و استخدامی کارشکنی و مغرضانه بوده وباید برای به دردسر انداختن رزمندگان عزیز تنبیه شود لذا لازم است کارشناسان مربوطه خوب مطالعه و قضاوت کنند
بند ث ماده88 برنامه توسعه ششم و جزء شش را مطالعه نموده و تکلیف را روشن نموده معلوم نیست رئیس امور مشاغل سازمان امور اداری واستخدامی این نظریه بی سر وته را برای چه صادر نموده است
رئیس مشاغل سازمان امور اداری واستخدامی اگر موضوع برایش مبهم بوده باید از مقام مافوق استعلام می نمود ونه اینکه خودسرانه باعث دردسر یک عده رزمنده شود وبه همین دلیل باید بازخواست شود والبته در این خصوص رئیس سازمان امور اداری و استخدامی هم باید در مقابل رزمندگان پاسخگو باشد برای چه کارمند زیر دستش همچین نامه غیر قانونی منتشر نموده اونجا دکان بقالی که نیست
یه زمانی به خودتان می ایین میبینین دور ورتان کسی نیست آن موقع سرتان می خورد به سنگ اهلت قبر می کوبین دو دستی سرتان میگین اون کسی که قرار بود بمیره من هستم این همه اذیت برای مردم تا کی
اینا منظورشان اینه باید ناقص باشی تا برات چیزی بدیم و اونیکه یه شما میدیم نتونی بخوری
باسلام خدا کنه امروز برسی بشه ش
توهمه ارگانها اجرا شده جزآموزش وپرورش
آقایان مسول ونماینده دیوارکوتاه تراز رزمنده گان پیدا نشداگرراست می گوییدجلوریخت پاشای دیگربگیرید خداکند جنگ دیگر بشودآنموقع نبت شماست
آقایان این دفعه نوبت شماست برویدجلو
پرسنل قراردادی هستم شش ماه سابقه جبهه دارم اما از فوق العاده ایثار گری محروم هستم
بند ث ماده88 برنامه توسعه ششم و جزء ششم آن برای تعلق به رزمندگان به روشنی توضیح داده دارند سنگ اندازی می کنند اینو خواجه حافظ شیرازی هم می دانه
آقایان جاشون خیلی خوبه نگران رزمنده و.. نیستن
زودتر تصمیم بگیرید داره آبروتان می ره رزمنده جماعت موضوع را به جد پیگیری می کنند خجالت نمی کشید بترسید از خدا
بنده 24 ماه در جنگ بودم هیچگونه مزایایی دریافت نکردم نه فوق العاده ایثار گری نه مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر در حقوق اداری واستخدامی
انشاءالله که مجلس شورای اسلامی مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر در حقوق اداری واستخدامی برای رزمندگان وهمسر وفرزندانشان همانند جانبازان تصویب نمایند .
فقط همت می طلبد که رزمندگان هر شهر وشهرستان با نماینده خود صحبت نماید . با تشکر
فرهنگیان بسیجی حتما استفساریه را پی گیری کنید
چرا شرکت پست یک مقطع تحصیلی را اعمال نمی کند
رزمندگان همتی کنید بودجه را بستند
اگه حساب و کتابی باشه که معتقدیم که هست در پل صراط بایستی جوابگو باشند .
چرا مجلس تکلیف یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان را روشن نمی کند؟ اگر نمی خواهند تصویب کنند .تکلیف ما را روشن کنند.اینقدر با اعصاب وروان ما بازی نکنند زمان جنگ آنقدر آرپی جی شلیک کرده ایم که بعد از این همه سال هنوز گوشهایمان سوت میکشد
سلام پس چرا دادن وحا لا پس گرفتن کلی مارو بدهکار کر دن ویگه نیاز به ررمنده نیست واقعا شرمنده باشن حق مارزمندگان این نبود
خیلی از رزمندگان باز نشسته شدند خیلی از این عزیزان فوت شدند عده کمی هم که مانده اند وهنوز شاغل اند در شرف باز نشستگی اند.این مزایایی که فقط حرفش را می زنید چرا اجرایی نمی کنید؟ چرا مقطع تحصیلی وبیمه تکمیلی را اجرایی نمی کنید؟
هیات تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۹۷/۰۷/۲۵. رای داد که یک مقطع تحصیلی استخدامی شامل رزمندگان نمی باشد .و احکام صادره سازمان امور مالیاتی لغو شد
نگذارید این انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیافتد(امام خمینی قدس ره) .خدایش بااین قانون به این صراحت که موجب برنامه ریزی براساس برنامه ششم وحقیقتا"موجب ضرروزیان گشته مجلس هم باهزاربارتاسف پشت قانون خودش خالی کرده ورزمندگان بعد از35 سال چشم انتظاری بازهم مظلوم باشندلذاباتوجه به اوامررهبرمعظم امیدواریم نمایندگان محترم همانطوریکه تصویب کردندپای قانونشان ایستاده وهرچه سریعتر اعلام کنندکه ازسرگردانی دربیایم ومحافظ سنگرهای انقلاب باشیم.
سلام این مقطع برای باز نشستگان چه می شود چراین جبهه که سال ۶۷ بوده
کشور ما دیگر به رزمنده ورزمندگان نیازی ندارد .دیدار به قیامت
با سلام ودعای خیر بیائید به احترام خون شهدا و به حرمت زرمندگانی که با صداقت در طول هشت سال دفاع مقدس به تکلیفشان عمل کردند دنبال حق و حقوق آنها باشید پس چی شد استسفاریه مجلس در مورد اعمال یک مقطع بالاتر . زمانی این را دادند و حالا این را قطع کردند ومبالغی که داده بودند بطور اقساطی از ما میگیرند آخه ما چقدر میگیریم که آن هم به اقساط ما اضافه شده ما را ازبلاتکلیفی موضوع مطلع فرمائید که عدم پرداخت حق وحقوق را به دفتر خاطراتمان اضافه کنیم
ننگ براین رییس امور استخدامی که این ایراد بنی اسراییلی را با تفسیر به رای خود از قانون یک مقطع تحصیلی رزمندگان با تنگ نظری وغرض ورزی نسبت به فرزندان غیور این اب وخاک مطرح کرد وتمامی انان که از ان پیروی میکنن با تفسیرهای بسیار مزخرفشان اگر منظور قانون گزار فقط جهت استفاد در انتخابات وشورا بود کلمه مزایا را نمیاورد .وبجای واژه اجتماعی که‌ معنای تام وبهرمندی در همه اموراست را بکار نمیبرد.ومجلس هم بجای ۲۲ماه وقت کشی با یک سوال ساده وجواب ان موضوع را حل میکرد.ولی گویا اینها همه قصد بازی با کلمات را دارند ونیت سالم وخدا پسندانهای در کار نیست.بخصوص دیوان عدالت اداری که از انان پیروی میکند.
قانون به این روشنی را نباید غرض ورزانه به چالش بکشید سازمان امور اداری واستخدامی باید زودتر از غرض ورزی دست بردارد این قدر وقت کشی نکنید خجالت بکشید.
دیگر جنگ تمام شد - دیگر احتیاجی به ایثارگران ندارید- آنهایی که جنگ را ندیدند ودر آن زمان نبودند حالا در سازمان استخدام کشوری مسئولیت دارن و قانون مصوب مجلس را زیر پا میگذارد کجائید ای شهیدان خدایی ما را زنده بگور میکنند حق ما را نمیدهند ولی ما هیچ وقت از این انقلاب - ایثار و شهادت دست بر نمیداریم چون در خونمان ایثار و شهادت هست قانون تصویب شده یکمقطع تحصیلی برای ایثارگرا را انجام ندهید ما به وعده الهی حق الناس اعتقاد داریم (وای به حال کم کاران)
باسلام برابراطلاع کمیسیون محترم اجتماعی مجلس به طرح استفساریه جز6 بندث ماده 88 قانون برنامه توسعه ششم نظر مثبت خود را مبنی بر مزایای مالی و استخدامی ان برای رزمندگان واجد شرایط اعلام وتصویب نمودند لطفا از طریق نمایندگان شهر خودپیگیری نمایید تا هرچه زودتر تا پایان سال در صحن علنی مجلس تصویب و اعلام شود
ما که رزمنده دفاع مقدس سینه سپر کردیم برای علیه دشمنان نظام اسلامی، اکنون عده ای نسنجیده بدون کارشناسی دنبال حذف مقطع تحصیلی هستند شدیدا از حذف مقطع تحصیلی اعتراض دارم
در سازمان امور مالیاتی احکام صادر شده یک مقطع تحصیلی را در دی ماه ۹۷ لغوکردند
لطفاً از نمایندگان شهر خود بخواهید حداقل در سال97 یک کار مفیدبرای رزمندگان انجام دهند.
سلام/ شهداکجاهستیدبه دادهمرزمانتان برسید،چراکسی بفکرمانیست ،ازخدایتات بخواهیدتااین مسئولین درهمین ماه استفساریه مقطع تحصیلی ایثارگان تصویب واجرایی کنند،یاخدا
لطفا از نمایندگان شهر خود بخواهید تا پایان سال 97 در صحن علنی مجلس استفساریه برخورداری رزمندگان از مزایای استخدامی و مالی یک مقطع تحصیلی بالاتر را که در کمسیون اجتماعی تایید شده را تصویب و اعلام کنند
نان خشک کپک زده نخورده اند.سرمای۲۰درجه زیر صفر کردستان را حس نکرده اند،۷۲ساعت بی حرکت در نیم متر مربع جا شبها را به صبح وصبح هارا به شب سر نکرده اند،با حلب روغن نباتی آب گرم کردن وحمام کردن رادرون چادر در سرمای جان سوز ارتفاعات گرده رش عراق را تجربه نکرده اند،یک شب تا به صبح را در آغوش سه شهید نخوا بیده اند،و.و.و.وو.و......حالا یک مقطع تحصیلی می خواهند بدهند هزار ویک بهانه می آورند.وای اگر خدای نکرده جنگ بشود.ببینیم که هرکدام به سوراخی بخزند.
باسلام بنده ازلحاظ جسمانی بصورت مادرزادی ازناحیه دست چپ ناقص العضو هستم باچنین وضعی داوطلبانه به جبهه اعزام ودرجزیره مجنون خالصانه خدمت کردم صد دریغا که دولت باکسر امتیاز یک مقطع تحصیلی زحمت ماراجبران نمود واقعاً باعث شرمندگی است من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق
باسلام بنده ازلحاظ جسمانی بصورت مادرزادی ازناحیه دست چپ ناقص العضو هستم باچنین وضعی داوطلبانه به جبهه اعزام ودرجزیره مجنون خالصانه خدمت کردم صد دریغا که دولت باکسر امتیاز یک مقطع تحصیلی زحمت ماراجبران نمود واقعاً باعث شرمندگی است من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق
ان شاءالله مسئولین ونمایندگان محترم درهمین ماه تصویب واجرایی میکنند، بزرگواران بفکرما(ایثارگران)همرزمان وهمسنگران شهداباشید.و...
نمایندگان مجلس در این دوره به فکر رزمندگان نیستند محکم میز ریاست را چسبیده اند بد دوره ای شده خدایی هم هست.
معلوم نیست منظور از ایثارگران به چه افرادی گفته شده است با مغفول ماندن رزمنده های زنده که هیچکس به فکرشان نیست به نظر زرنگی بوده واز مسولیت شانه خالی می کنند.
ازنمایندگان محترم استانهای ایلام ، کرمانشاه وکردستان استدعادارم موضوع مهم طرح سوال ازنمایندگان مجلس درخصوص یک مقطع تحصیلی بالاتررزمندگان راپیگیری فرمایند .
کسی صدای ما رو تواین سایتها نمیشنود
ننگ و نفرین باد بر کسانیکه پافشاری نمودند و این کمترین حق مسلمی که به رزمندگان و شهدای زنده دوره جنگ تحمیلی را به ناحق قطع نمودند و اگر ما ها نبودیم نماینده مجلس و سران نظام الان شمایی هم بعنوان سران نظام نبودید پس قدر این عزیزان را بدانید و مملکتی که روی گنج نشسته کمبودی از بابت منابع مالی ندارد .
سلام/همسنگران و همرزمان و عزیز بنظرمیرسدکسی بفکرمارزمندگان نیست،ماانتظارداشتیم که همین مااستفساریه مقطع تحصیلی تصویب وجرایی کنند،مسئولین دلسوزهمکاری کنید،
نمایندگان عزیز،ماچشم انتظاریم استفساریه مقطع تحصیلی رزمندگان انجام بدهیدودرهمین ماه اجرایی کنید
سلام بنده با اسناد معتبر واستعلام از استانداری ارومیه پرسیدم آنها یک مقطع تحصیلی بالاتر را اجرا میکنند و اصلا آن را قطع نکردند واعلام نمودند که ما میدانیم که این یک قانون است آنهائیکه این بحشنامه را دادند که قطع کنید چیزی از قانون نمیدانند خالا خودتان قضاوت کنید گناه ما چیست که به ما نمدهند. آیا کارکنان استانداری ارومیه ایثارگر بودند ما نه تبعیض تا کی
همه رزمنده ها که کارمند نیستند خجالت بکشید اینقدر کارشکنی نکنید قانون به این روشنی را به سخره نگیرید.
سلام ، ازخداوند متعال تمنی خواسته وبه درگاه اوتظلم می نمایم که حق مارا ازآنهایی که این امتیاز رابه ناحق ازماگرفتند ونسبت به حقوق رزمندگان تعلل وکارشکنی میکنند ، بگیرد . ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین . یاربی خدا ازشان نگذرد ومکرشان راباطل کند رزمندگان عزیز نگران نباشید خدا باماست انالله معنا آنکه ندادونداند که نداند ابدالدهر درجهل مرکب بماند .همه شما یک دل ویک جهت به سوی خدادست دعا بلند کنید خداخودش به دادمظلومان می رسد .
سلام همه رزمندگان ماها منتظر استفساریه هستیم حکم بازنشستگیمون داره میادوبارها به نمایندگان مجلس وحاج آقانوروزی پیام دادم این هفته آن هفته کردن برادران رزمنده فقط رهبر معظم متواند مشکل گشا باشد اگه کسی شماره ی داره که بتوانیم به رهبر معظم ارتباط برقرار کنیم تو گرو بزاره مشکل ما همین هفته حل میشود
لطفا به کسانی که دم از کلمه داوطلبانه ووظیفه را برای جنگیدن مطرح میکنند بگویید که یه اماری بگیرند که چند درصد بار جنگ روی دوش سربازان بود وچند درصد روی دوش داوطلبان . تازه داوطلبا ن حقوق هم می گرفتند .ان گهی اگر این قضیه این قدر مهم است چرا روی سنگ مزار شهیدان نمی نویسند شهید داوطلب با شهید اجباری .یا جانباز اجباری یا ازاده اجباری وجانباز داوطلب ویا ازاده داوطلب .اینگونه شاید کمی عدالت رعایت بشه.
خدا لعنتتان بکند مسولان بي تعهد.اگر خودتان بک روز جبهه مي بوديد مي فهميديد رزمندگي يعني چه.خجالت به خودتان و افکارتان.چرا احساسات رزمندگان را به بازي مي گيريد.کاري نکنيد همين رزمندگان شما را لعن و نفرين کنند.
سلام/مسئولین محترم ایثارگران خواهش میکنیم درهمین دیماه اقدام کنیدوصدای مارزمندگان وهمسنگران شهدا رابه مقام معظم رهبری برسانید
سلام خبر جدید امروز نماینده شهرمان قبلا استفساریه یک مقطع بالاتر زرمندگان سئوال کردم امروز جواب داد رای دیوان قطعی است یعنی کار تمام دولت ومجلس کاری برای رزمندگان نکردن پنجم دی حکم لغو من آمده وّبهمن هم بازنشستگی دیگه امیدی نیست مسئولین محترم صدایمان رابه رهبر معظم برسانید
سلام یکی از نمایندگان شهرمان پیام داده وگفتن رای دیوان قطعی است یعنی کار رزمندهگان تمامه
اگر کسی فقط یک عملیات را در خط مقدم تجربه کرده باشد ویا تنها یکشب زیر اتش سلاح های پیشرفته حزب بحث جان سالم بدر برده باشد هرگز به این فکر نمیکند که خدمتش را به اتمام میرساند وبعد باخیال راحت زندگی کند.پس تنها انگیزه ماندن در جبهه 6 یا 24 ماه عشق وعلاقه به پاسداری از وطن وکیان اسلامی وناموس بوده وگرنه قطعا از جنگ فرار میکرد.پس داوطلبانه جنگیده است .به نظر حقیر بکار گیری کلمه داوطلبانه وغیر داوطلبانه فقط موجب تحقیر رزمندگان میشود.سربازان کسانی بودند که سنگر مدرسه را در زمان جنگ حفظ کردند .وپس از تحویل سنگر مدرسه سن انها بالای 18 سال بود وباید سرباز میشدند .حتی اگرداوطلب میشدند به اسم سرباز معرفی میشدند.پس داوطلبان به استقبال جنگ رفته اند .اگر کسی غیبت دارد به عنوان غیر داوطلب منظور کنید.
سلام رزمنده داوطلب دربالانوشته اید که نماینده ماگفته رأی دیوان قطعی است وکاررزمندگان تمامه لطفاً توضیح دهید منظورازکلمه تمام چیست منتظر توضیحتان هستم .
سلام نظر به اینکه این همه پیام یا درخواست در این سایت نوشته میشود میخواهیم بدانیم که اینها فقط جنبه نمایش در این صفحه میباشد یا مسئولی یا نماینده ای این پیام ها را رصد میکند آیا اینها را به گوش تصمیم گیرنده گان در خانه ملت میرسانند یا نه اگر بلی پس تصمیم نهایی کی ابلاغ میشود و اگر هم نه لااقل در این سایت قید بفرمائید تا ما از این نوشتار دست برداریم
سلام رای دیوان عدالت قطعی است وقرار بود بعد 20رور مجلس استفساریه بده نداده 25 شهریور رای صادر شد تاکنون استفساریه مجلس نداده بنابراین این حکم دی ما لغو کردن مارو بدهکار انهابی که سی سال خدمت شان تمام شده درشرف بازنشستگی هستن البته آقای ملایی فرمودن اگه استفساریه مجلس رای بیاره رای دیوان لغو میشود .پس با نمایندگان خودتون تماس بگیرد تا همه بازنشست نشده استفساریه . بدهن فقط وفقط استفساریه
سلام/همسنگروهمرزم عزیزمارزمندگان کارارتش بعث تمام کردیم ،این چه حرفی است که میزنی،کشوربه شمانیازداره وکارماتمام نیست،ان شاءالله همین روزهاتصویب واجرامیشه،مسئولین بزرگوارقدراین سرمایه های باارزش بدانید،خدمت به ایثارگران واجب است ،نبایدفراموش کنیدکه شماهابخاطرخدمات آن عزیزان اینجاهاهستید،صدای مابه مقام معظم رهبری ودلسوزان کشورم خواهدرسید.
سلام اقای محمدی شهریور که دیوان عدالت اداری رای عدم یک مقطع رزمندگان داده ۲۰ روز مهلت داد که مجلس استفسا ریه بده تا کنون نداده بخاطر ندادن استفساریه مجلس حکم یکمقطع بالاتر رزمندگا ن کلیه ی ادارهها این حکم لغو کردن آنهای که سی سال خدمتشان تمام شده ومی خواستن ادامه خدمت بدن در شرف بازنشستگی هستن وبقول این برادر کسی جواب نمیده ما رزمندگان ماها در استراب ونگرانی هستیم قانون که یکسار اجرا کردن وحالا گرفتن . البته اگه مجلس استفساریه بده این حکم دیوان لغومی شود
سلام یعنی نیاز به استفساریه بود وتا حالا داده نشده دیوان 20 روز مهلت دارده بودو4 ماه از ان رمان گذشنه خیلی نگران کننده تست
با سلام برادران رزمنده ایثارگر گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد استفساریه بهره مندی رزمندگان از مزایای مالی یک مقطع تحصیلی بالاتر در دستور کار مجلس در هفته آینده قرار گرفته است همت کنید با پیگیری و تماس با نمایندگان شهرتان و مسئولین و اعلام خواسته تان این طرح تصویب شود. یا علی
باسلام/ان شاءالله بارای بالاتصویب میشود،رزمندگان وهمرزمان مهربان خدانگهدارتان.
با سلام ویاد خدا
وبا سلام بر همه رزمندگان اسلام از یک روزخدمت گرفته تا الی ماشاالله چندین سال

یادش بخیرخدمت در راه وطن ، ایستادن وجنگیدن در مقابل دشمن بعثی در تنگه چذابه ، چنانه ، ابوغریب ، فکه ، سومار .... به خاطر وطن، به خاطر دین اسلام وبه امنیت وآرامش و حفظ آبروی برادران وخواهرمان در ایران عزیز هزاران هزار مقطع تحصیلی چه ارزشی دارد در مقابل این همه ازجان گذشتگی رزمندگان تا چه رسد به یک مقطع تحصیلی این را به این خاطرنوشتم آنهایی که جنگ نرفته اند ولمس نکرده اند بدانند وحرفهای ناشایسته پشت این رزمندگان نزنند
سلام رزمندگان ،همسنگران،همرزمان عزیز ان شالله وبه امیدخداهمین هفته مسئولین محترم ونمایندگان خانه ملت استفساریه مقطع تحصیلی تصویب واجرایی میکنند.
سلام بعضی از رزمندگان همین امروز بازنشست شدن این یعنی تبعیض میخوان بعضیه‍ا بگیرن وبعضها نه بزرکترین ناعدالتی در حق رزمندگان داوطلب است اگه در حق یک نفر هم ظلم بشه خوشایند نیست
سلام امروز با داشتن ۱۷ ماه داوطلبانه بازنشست شدم تازه استفساریه مجلس میخواهد بدهد این بزرگترین ظلم وبزرگترین تبعیص تاریخ است در حق ما کردن وناامید مان کردن
با سلام ما ایثارگران از این سایت اطلاعات دریافت میکنیم و هر روز به این نظریه ها نگاه میکنیم خواهشمند است اگر اخبار جدید وموصق در مورد ارتقای یک مقطع بالاتر برای ایثارگران باشد اطلاع رسانی نمایید پیگیری کنیم در دوران جنگ اینقدر چشم انتظار نبودیم چون مسئولین آن زمان این جان بکفان را درک میکردند ولی آن دولت مردان حالا نیستند
اقایون نماینده خواهش میکنم بدادمون برسین دارن ما را با لیسانس بازنشست میکنند امن که 18 ماه جبهه داوطلب دارم بر اساس قانون ششم ماده 88 باید فوق لیسانس برایم محصوب میشه بنابراین میتونم تا 35 سال تو اداره بمانم خواهش میکنم زدتر اقدام کنید تا وقت هست و الا بعدش بدرد ما نمیخوره نماینده محترم خوزستان .......
چه خبر
نمایندگان کاری نکردن؟
سلام برادر تواین سایتها مشکل حل نمیشه من دیروز با ۱۷ماه داوطلبانه بازنشستم کردن تازه مقدار ناچیز که داده بودن از حقوهم کسر کردن اخه ما چقدر حقوقمون بود تازه این هدیه ناقابل در برای جانفشانی رزمندگان جه ارزشی داشت قانون که اجرا کردبن وسط سال هنوز دستور کار مجلس است بی خودی اینقدر صبر نکردین تا مشخص بشه لغو کردین با کلی اقساط بازنشسته ام کردین مسئولین ما به قانون شما اعتماد کردیم کجای دنیا ۵۳ ساله را بازنشسته میکنن
سلام،به مسئولین محترم بگوییدمارزمندگان جنگ حق باباطل
هستیم ،حق باماهمرزمان شهدااست ،یادتان باشدالان هم حق بارزمندگان عزیزاست،لطفا این هفته تصویب ودستوراجرابدهید،یاالله
سلام استفساریه جدیدامروز ۲ بهمن مجلس چاب شده دقیقا روشن کرده منظور هممالی وهم استخدامی راشامل میشود چواب داده بله ...دوستان تا مثل من بازنشست نشده نمایندگان شهرتون را حضوری ببینید
تا کی این اخبار را در سایت شما ببینیم که وعده امروز و فردا را برای ایثارگران در مورد یک مقطع تحصیلی میدهید که این هفته یا هفته دیگر ولی خبری نمیشود بابا دیگر تا کی به وعده های شما بنشینیم تعدادی تا پایان سال بازنشست میشوند چشم به راه بودیم که این مورد محقق شود تا با این احکام بازنشست شویم ولی خبری نشده لطفا پیگیری فرمائید و ما را مطلع نمائید
رزمندگان عزیز سلام علیکم اگر کسی ازعاقبت این امتیاز یک مدرک تحصیلی بالاتر رزمندگان اطلاعی دارد لطفاً اطلاع رسانی فرمایند .
به خدا دلمون خونه اینقدر این هفته آن هفته کردن تواداره ما همه رزمندگان اول بهمن بازنشست کردن مابخاطر قانونی که خودشان تصویب کرده بودن اعتماد کردیم از ادامه تحصیل بخاطر کار زیاد اداری انصراف دادیم اگه ارشد میگرفتم ماها در استراب بسر نمی بردم قاتونی که یک سال اجرا کرده بودن وسط سال لغو کردن مسئولین بزرکترین ظلمی است که در حق رزمندگان کردین
باسلام موضوع بهره مندی از یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس قانونی و لازم الاجرا است و نیاز به استفساریه ندارد لیکن سلایق افراد را نباید در سیستم قانون گذاری دخالت دهیم حقوق اداری زیر مجموعه حقوق اجتماعی است. موفق باشید. با تشکر
سلام دیگه اعتمادی نیست
ما که داریم بازنشسته می شیم اگر کاری نمی کنید لااقل مردم رو سرکار نگذارید نگاه کنید بالا رو چقدر پیام گذاشتند لااقل این همه حرف می زنید کمی هم اجرا کنید دیگه تکراری شده اعتمادی به هیچکس نیست ادارات مسئولین فقط تا پستی میگیرند اول به فکر سر و سامون دادن وضعیت خودشونند کی ایثارگر و رزمنده رو می شناسه فقط به فکر سیر کردن شکم خودشونند ما که رزمنده بودیم هیچ به کارمندهای عادی هم توجه نمی کنند فقط خودشون سازمان ها و وزارتخانه ها هم صاحبی نداره رسیدگی کنند پس لااقل شما قول بیخود ندید ممنون
سلام خدا رو شکر میکنم صادقانه خدمت کردم از۸صبح تا ۹ شب اداره بودم اگثرا نهار وشام یک وحده بود بخاطر اجرایی شدن ی مفطع از دانشگاه انصراف دادم وکلی وام گرفتم وووووو اخر ۶۰۰تومان بابت چند ماه به حقوقم اضافه کرده بودن کسر کردن وبازنشسته کردن مسئولین مگه حفوقم چقد بود نمی دونید با امثال من چه کردین
سلام همرزمان این هفته هم گذشت بازهم درمجلس ازاستفساریه ارتقاء مقطع تحصیلی خبری نشد،چرا چرا چراو...خدایاچرااینهابه فکرنیستند،پناه میبریم به خدا
در همه جای دنیا به رزمنده های در جنگ احترام می گذارند ولی اینجا قانون تصویب می کنند ولی تصویب کننده از مصوبه خودش پشتیبانی نمی کنه فقط باید به خدا پناه برد
برادران عزیز این بی حرمتی که به رزمنده هاشده را باید هرطور که هست به گوش رهبر برسانیم قطعا ایشان از ما حمایت خواهند کرد
اعطای یک مقطع تحصیلی باید از سوی ایشان باشد تا دیگر هیچ حرفی برای گفتن از سوی معاندان باقی نگذارند



سلام دوستان اگر این هفته ی مقطع برسی نشود از هفته بعد بودجه میاد رو صحن دیگه فکر می کنم برای سال بعد میمونه خدایا تکلیف ما مشخص کنین چرا اینقدر مارو دلسرد کردین
سلام،مسئولین محترم شماکه درراس کارهستیدبدانیدکه نتیجه زحمات وفداکاری رزمندگان است،حالابرای انجام یک مقطع تحصیلی امروزوفردانکنید،هفته آینده ان شاءالله حتما انجام بدهیداین عزیزان به گردن شماخیلی حق دارند،
سلام من ۲۷ ماه خدمت سربازی را در منطقه جنوب سرباز سپاه و بیسمچی بوده ام خدا را شکر تا کنون از هیچ مزایایی شامل مانشده به تازگی یه مقطع تحصیلی بالاتردادن که به به لطف دشمنان رزمکدگان حذف شده حرف من اینه مگه نه تصویب کردن که سه چهارم خدمت سربازی در منطقه خدمت داوطلبانه حساب میشه ولی اسم ما تو هیچ کتابی نیست نه کارت رزمندگی نه امتیازی واقعا حالم از این کلمه غیر داوطلبانه داره به هم میخوره .اونوقت یکسال اول اجلاری در منطقه باید بودی یک سال آخر منطقه آرام و غیر منطقه جنگی میتونستی خدمت کنی که من داوطلبانه ۲۷ ماه را در منطقه جنوب سپری کردم .ما کجا باید کارت رزمندگی بگیریم یگان خدمتی که نمی ده .
خوش بحال آنهایی که درس چوپان دروغ را خوانند بیائید آن را به نسل های خود تکرار کنیم
سلام 90درصد ذزمندگان بازنشست شده ویا فوت کرده اند این قانون باید شامل ایشان شود واصولا تصویب دیرهنگام ان ظلم لزرگی به ایشان است
تصپویب دیرهنگام مقطع تحصیلی برای رزمندگان ظلم بزرگی به ایشان بودواز طرفی با90درصد ایشان یا بازنشسته سده ویا فوت شدهاند وباید بگونه اب اصلاح شود که شامل انان نیر بشود وعطف بماسبق گردد
90درصدبازنشسته ویافوت کرده اند حالامقطع تحصیلی تصویب میشه این ظلم بزرگیست.حداقل قانون را عطف به گذشته نمایید تا شامل آنان هم بشود
این طرح باید شامل رزمندگان بازنشست شده وفوتی هم بشودو الا ظلم بزرگی به آنان است
سلام.90 درصد رزمندگان بازنشست یا فوت نموده اند و حالا مقطع تحصیلی تصویب میشود.باید به گونه ای اصلاح شود که شامل ایشان نیز بشود
مگر نماینده های مجلس این صفحه را می خوانند به مصوبه مجلس دهن کجی شده وبی خیال این حرفها هستند
با سلام
ازنمایندگان محترم درخواست می شود نتیجه استسفاریه را اعلام کنند تا این رزمندگان ازبلاتکلیفی در بیایند.
متشکرم
سلام . رزمندگان غیر داوطلب هم شهید ،اسیر،مفقود و جانباز شده اند.شایسته است رزمندگان غیر داوطلب هم از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار شوند.ممنون
بلاخره نمایندگان امروز سه شنبه با استفساریه مدرک تحصیلی رزمندگان موافقت کردند ببینیم بعد چی می شود.
سلام دوستان اگرخبرجدیدازاستفساریه داریداطلاع بدهید
باتشکر از آقای نوروزی ونمایندگان مجلس استفساریه در اولویت قرا گرفته وقرار بود بعداز ظهر برسی بشود جلسه مجلس لغو شده مانده برای هفته بعد ۲۷ بهمن ولی مسئولین محترم بعضی ازرزمندگان داوطلب اول بهمن بازنشیت شدن که مایل ادامه خدمت تا۳۵ سال بودن خواهشن مارو هم برگردانید وگرنه بزرکتربن ظلم در حق ررمندگان داوطلب ممنون
سلام چقدر دورغ
بیچار به رزمندگان زمانی ما در گرماه 55 درجه درجنوب وسرمای 20درجه منفی درغرب با جان دل از این کشور درمقابل دشمن مقاومت میکردیم
همه مستحضر هستند که ما در هشت سال دفاع مقدس بر روی پای خود ایستادیم و توان دفاعی خود را ارتقا دادیم و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم که همه اینها به دنبال مجاهدت‌های رزمندگان، بسیجیان و ایثارگران است. خواهشمندم با اولویت به این طرح رسیدگی کنید.
با سلام و احترام محضر تمامی رزمندگان شجاع هشت سال دفاع مقدس و با آرزوی شادی روح با عظمت شهدای رزمنده غیر داوطلب به( قول نمایندگان مجلس) و با آرزوی طول عمر با عزت و سربلندی برای همه رزمندگان آزاده و جانباز و سالم از جبهه برگشته غیر داوطلب ، دوستان سعی کنید فقط پیگیر باشیم قانونی تصویب نشود که پر از ابهام و قابلیت اجرایی نداشته باشد و جامعه را نسبت به قشر پر افتخار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس غبار آلود گرداند اگر ما رزمندگان هشت سال به پاس دفاع از وطن عزیزمان خدمت کردیم انتظار داشتیم مجلسیان و قوه مقننه و مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران از حق و حقوق رزمندگان دفاع کنند ، نگاه دوگانه ای به نیروهای دفاع کننده از مرز های کشور نداشته باشند که تاثیر بسیار نامطلوبی در روحیه رزمندگانی که اکثرشان بازنشسته و خیلی هایشان به رحمت ایزدی رفته اند و آنهایی هم که مانده اند فقط با خاطرات خوش جبهه ها زنده اند و شاهد انواع تبعیض ها برای همرزمان خود هستند و از سویی این نارضایتی ها به قشر جوان جامعه که از خانواده های همین رزمندگان هستند تسری پیدا می کند و برای دفاع از کیان ایران اسلامی مناسب نیست
این افرادی که از اول جنگ بحث داوطلب و غیر داوطلب را راه انداختند و خودشان هم یک روز به جبهه نرفتند و گرنه هیچ رزمنده ای علاقه ای به این حرفها ندارد هنوز هم با دنباله روی با این حرفها به دنبال تفرقه و منافع خودشان هستند در جنگ همه رزمنده ها اگر همکاری نمی کردند دچار مشکل می شدیم یک خورده عاقل باشیم ونمایندگان هم باید حواسشان باشد در جنگ همه همکاری کردند.
سلام برادران این هفته خیلی از نمایندگان به شهرهای خود آمده اند فرصت مناسبی است با ایشان تماس بگیریم و درخواست خود را در مورد تصویب استفساریه مربوط به مزایای یک مقطع تحصیلی بگوییم و تا میتونید با خط خودتو ن وسایر اعضا خانواده پیامک بفرستین برای جناب آقای نوروزی وسایر نمایندگان شهرها که استفساریه مقطع تحصیلی تو هفته آخر بهمن بیاد رو صحن و تصویب بشود تا به عید برخور نکنه . با تشکر
سلام به همه رزمندگان و مرزبانان کشور در همه زمان ها؛ آنان که با از خود گذشتگی در اوج جوانی آمال و ارزوهای خود را رها نموده وبه خاطر ایران وایرانیان واین مرز وبوم همت حضور در مرزها را داشته ودارند. آنان که خود را فدا نموده تا مدیران ومسئولان کشور ونمایندگان مردم در امنیت .آسایش شب وروز در آغوش گرم خانواده های خود باشند. انان که از جان ومال وزندگی خود گذشته وفرهنگی به نام ایثار را بنیان گذاری نمودند. درود بر غیرت ومردانگی شما شیر مردانی که آزمون یزرگ جهاد ومبارزه را با سربلندی پشت سر نهادید. امید که جنگی دیگر وجود نداشته باشد. وامید که آزمونی دیگر نباشد. باید مواظب باشید که چگونه قوانین را تصویب می کنید زیرا ممکن است روزی دیگر شما یا فرزندانتان مرز دار این کشور باشند.
سلام با توجه به اینکه در هفته گذشته جناب آقای نوروزی زحمت کشیدند در مورد یک مقطع بالاتر را در صحن مجلس ایراد فرمودنند لطفا عنایت فرمایند تا قبل از اتمام سال موضوع استسفاریه را حا نمایند و به ادارات تابع ابلاغ فرمایند چون تعدادی ازایثارگران در حال بازنشستگی میباشند
سلام دیوان محاسبات درخواست برگشت مبلغ پرداختی بابت یک مقطع تحصیلی رزمندگان دوران دفاع مقدس را پیگیری میکند . در این مورد چه اقدامی باید کنیم. چون رزمندگان که در تفسیر قانون برنامه ششم توسعه جهت اجرا نقشی نداشته اند .و کارگزینی سازمان ها احکام را صادر کرده اند.
سلام مارزمندگان ۱۸ ماه داوطلبانه رو اول بهمن هنوز تکلیف مشخص نشده چرا بازنشسته کردین هیچ کس هم جوابگو نبست ماها این هفته ان هفته کردن ی استفساریه همش ده دقیقه وقت مجلس نمیگیره باعث شده ماها در استراب ونگرانی بسر ببریم حق ما رزمندگان بعد سی سال این نبود لطفا هفته بعد تکلیف ما را روشن کنید
سلام ای برادر ما این همه گفتیموگفتیم ولی کسی به فریاد ما گوش نداد اخر اول بهمن با کوله باری از قسط ووووووو بازنشیتمون کردن
سلام وعرض ادب خدمت حاج اقا دکترنوروزی ،، بررسی طرح توسط کمسیون اجتماعی درصحن علنی یعنی این دفعه اگه تصویب بشه تمامه لطفا اطلاع رسانی کنید
سلام مسئولین بزرگواربدانیدکه آرامشی که دارید،بخاطررشادت وهمت همه ایثارگران است.تامیتوانیدبه این عزیزان برسید
سلام مسئولین محترم ی مقطع بالاتر رزمندگان داوطلب که ماها منتظر استفساریه مجلس بود وراولویت قرار گرفته واکثر رزمندگان بهمن بازنشسته کردن وتعدادی هم اسفند بازنشسته میشوند بدون حقوق ومزاباماندیم ماخانواده وفرزند دانشجو داریم به حرمت ایثار وفداگاری رزمندگان این هفته تکلیف مارا مشخص کنید
سلام خدایاخودت به مارزمندگان کمک کن تاهفته آخربهمن تصویب واجرایی کنند،خدایابه فریادبرس،خدایاخودت شاهدی مارزمندگان خیلی خیلی سختی هاکشیدیم برای کشورمان...
برادر دعا کن خداوند هیج کس محتاج غیر خودش نگرداند در این ماه گذشته جلسه بعد از ظهر به علت رای نیاوردن لغو شده وبرگزار نشده اینان به مکر مردم نیستن
سلام از امروز فردای شما خسته شدیم در خواب هم امروز و فردا میبینیم ما در دوران دفاع مقدس اصلا خسته نشدیم چون مدان آن زمان صادق بودنند حیف که جنگ تمام شد و ما لازم شما نیستیم
خبر آمد خبری در راه است شاید این هفته شاید آن هفته شاید هفته هالی بعد ولی حتما زمانی طرح یک مقطع اعمال خواهد شد که ایثار گری در ادارات نخواهد ماند وهمه بازنشست خواهند شد
خبر آمد خبری در راه است شاید این هفته شاید آن هفته شاید هفته هالی بعد ولی حتما زمانی طرح یک مقطع اعمال خواهد شد که ایثار گری در ادارات نخواهد ماند وهمه بازنشست خواهند شد
دارند موش دوانی می کنند واین مشکل اول از سوی سازمان امور اداری و استخدامی شروع شد و نماینده های مجلس هم معلوم نیست برای چی به پایان بودجه موکول و امروز و فردا می کنندآخه مگر چند نفر رزمنده کارمند دولت است که شما بخواهید بهشان کمک کنید.
ایثارگران محترم و عزیز. فاتحه استسفاریه یک مقطع را بخوانید چون مخالفانی مثل اقایان کاتب و ادیانی در مجلس پیدا شدند که قانون توسعه پنج ساله را نخوانند . اگر خوانده بودنند می فهمیدنند که این جز 6 بند ث ماده 88 را مجلس تصویب کرده که همان نماینده مجلس مخلفان این طرح میباشند. اقایان مخالف مصوبات گذشته را فراموش کردید. دعا میکنیم که مشکل فراموشی نداشته باشید
بخدا دلمون خونه چرا ارشد نگرفتم محتاج کسانی باشیم که با رای ما به اینجا رسیدن باشیم وبه نوعی فریب مان دادن واول بهمن بازنشستمون کردن خدا ازشون نگذره وهبچ کس پاسخگو نیست ماها بلاتکلیف ودراستراب بسر بردیم وحق ما بعد سی سال این نبود
سلام نمایندگان مجلس رزمندگان که درهمین ماها بهمن واسفند که اکثرا بازنشسته شدن پس تا کی ستتفساریه برسی میکنید چقدر وچند ماه باید منتظر باشیم ایا حق مااین بود خدایا بعد سی سال شاهدی چطور حرمت ما را شکستن وبخاطر نیاز ومخارج فرزندانمان چقدر التماس کردیم ولی هیچ کس حتی جوابی هم به مانداده وحق مارزمندگان این نبود
سلام نمایندگان مجلس رزمندگان که درهمین ماها بهمن واسفند که اکثرا بازنشسته شدن پس تا کی ستتفساریه برسی میکنید چقدر وچند ماه باید منتظر باشیم ایا حق مااین بود خدایا بعد سی سال شاهدی چطور حرمت ما را شکستن وبخاطر نیاز ومخارج فرزندانمان چقدر التماس کردیم ولی هیچ کس حتی جوابی هم به مانداده وحق مارزمندگان این نبود
پیامهای ما فقط گذاشتن در سایت هست .کسی از مسئولان ونمایندگان توجهی به این مطالب را ندارند. آقای مسئول این سایت به نمایندگان حاضر در مجلس برسانید که فردا زمان انتخابات فرا برسد دنبال مردم میدوند و برای خود رای میخواهد و وعده های دروغ خواهند داد که مشکلات شما را حل خواهیم کرد ولی نمیدانند دیگر فهمیدیم که اگر بروند مشکل ما از یادشان خواهد رفت پس منتظر باشید که رای برای شما....
حدود سی سال از پایان جنگ می گذرد وآقایان هنوز در حال سبک و سنگین کردن رزمندگان هستند معلوم نیست از این تعداد نماینده مجلس چند نفر جبهه رفته هستند بنظر می رسد برای احقاق حق رزمندگان تعارف دارندولی ما پیرو رهبرمان همچنان هستیم.
بعید می دانم این نماینگان رنگ جبهه رو دیده باشند ، من که خودم هیچ بلکه به هفت نسل بعدی ام وصیت میکنم در انتخاب نمایندگان مجلس مشارکت نکنند و اگر جنگی پیش آمد مدیون من و هفت پشتم هستند اگر به به جبهه بروند.خدا از سر تقصیراتشون نگذره مگه چند تا رزمنده تو ادارات باقی موندند؟کل بودجه لازم برای یک مقطع ارنقاء رزمندگان برابر حقوق ده نفر نجومی بگیر نیست !!!
جالبه که دو سال از عمرت رو خدمت سربازی بری، همه اش هم در زمان جنگ و خط اول جبهه، بعد حتی سهم بیمه برای احتساب این دو سال برای بازنشستگی رو هم باید از جیب خودت بدی!! الان تامین اجتماعی بر اساس حقوق دریافتی امروز، حساب می کنه که برای خدمت سربازی چقدر باید پرداخت کنی تا تو سابقه حساب بشه!! اینه ارزش و قدر رزمندگانی که از جانشان برای دفاع از کشور مایه گذاشتند؟

اگه یه کارگاه پول بیمه کارگرش رو نده، به زور با جریمه ازش می گیرند. چرا باید سرباز که رایگان به جبهه و جنگ رفته باید پول بیمه بازنشستگی برای دو سال سربازی رو به نرخ روز و از جیب بده؟ کسی صدای ما رو می شنوه؟؟؟؟؟؟ ):
با عرض سلام و ادب و خسته نباشید به نمایندگان محترم مجلس
خصوصا غیرتمردان حامی ما رزمندگان دوران هشت سال خاطره،رشادت و ایستادگی در مقابل دشمن ذبون،به نمایندگی از طرف این عزیزان در استان ایلام تقاضای تصریح در اجرایی شدن بخشنامه ای یک مدرک بالاتر به این رزمندگان را دارم
با تشکر
رستمی_دبیر و مدرس رزمنده از استان ایلام
داداش نمایندگان رفتن صفا سیتی تا بعدعید
بعد از اتمام بررسی بودجه دو روز بود پای رادیو بودیم و اخبار مجلس را دنبال میکردیم چون گفته بودند که طی این دو روز استسفاریه یک مقطع را بررسی خواهند کرد . که بعد از اتمام این دو روز نه تنها اسمی از موضوع برده نشد بلکه جلسه بعدی را به 19اسفند موکول کردند که در آن روز هم بررسی نخواهد شد و به سال بعد موکول خواهند کرد که دردی را دوا نخواهد کرد .ایثارگران گرانقدر بار بازنشستگی خود را تا پایان سال ببندید و امیدی برای این استسفاریه نداشته باشید چون ما را سر کلاس گذاشته بودنند وامروز و فردا کردند و سال تمام شد
با سلام به خداوندی خدا قسم اگه تصویب نمیکردن واجرا نمی کردن این همه دراستراب ونگرانی بس نمیبردیم وارشد مان را میگرفتیم واین همه وام نمی گرفتیم ونیتز نداشتیم ماها منت این مجلسیان را بکشیم آخر هم بهمن بازنشستمون کردن با ۱۸ماه داوطلبانه وبادو دانشجو واقساط عقب مانده وبدون حقوق ومزایا بیجاره کردن مارا این است بعد سی سال با رزمندگان که تا کنون از هیچ امتیازی بهرمنده نبودن آخر باعث شرمندگی ونگرانی خانواده وفرزندانمان شدن
با سلام متاسفانه بعد از مدت 30 سال واندي از بهترين دوران جواني عمر خودمان كه به عنوان سرباز جمهوري إسلامي در تمام ايران إسلامي در سنگر جبهه و توپ و تانك و خمپاره و در بدترين شرايط وضعيت و بحراني در جبهه ايدحقدعليه باطل عاشقانه و صرفا گناهمان اين بوده كه به عنوان سرباز وظيفه به خدمت سربازي به جبهه ها اعزام شده ايم از خيلي از مزاياهاي مربوط به رزمندگان متعلقه كه بايستي بهره مند شويد با كارشكني تعداد محدودي از خدا بي خبر كه طعم تلخي و سختي دوران دفاع مقدس در جبهه ها را نديده اند به بهانه هاي مختلف ساز مخالفت و ،،،، را مطرح نموده اند لذا لازمست اين مورد با حمايت و پشتيباني قاطع كليه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نسبت به تاييد نهائي و بهره مندي كليه رزمندگان كه بخش عمده اي شامل سرباز وظيفه بوده از نظر امتياز ارتقا مدرك تحصيلي و ترفيع گروه تشويقي و معافيت از ماليات و بيمه و اهدا وام بانكي قرض الحسنة به اين قشر گمنام و زحمتكش و يادگار دوران دفاع مقدس زمان جنگ تحميلي حق بر عليه باطل كه تعداد زيادي از انها در حال بازنشستگي بوده و يا در اثر بمباران هواييي مشكل شكواييه و رواني پيدا كرده اند با طرح استفساريه در مجلس و موافقت نهائي با اين طرح توجه خاص را عنايت فرمايند در صورت عدم پيگيري اين موضوع هـر يك از نمايندگان مجلس در مقابل خداوند متعال و ملت و مردم و رزمندگان بايستي باسخگو باشند پس لطفا در صورت مطرح نمودن طرح استفساريه بصورت هميشگي با قاطعيت اينمورد مصوب نهائي گردد مناظر اخبار خيلي خوش تا قبل از إتمام پايان سال 1397 بوده تا قانون جامع ايثارگران با طرح اين استفساريه جنبه قانوني خود را دنبال نمايد،
با سلام لطفا در خصوص مزاياي بهره مندي از ارتقا مدرك تحصيلي رزمندگان سرباز وظيفه و ساير موارد متعلقه كه در زمان جنگ تحميلي در سخت ترين و بدترين و بحراني ترين دوران زمان جنگ در جبهه ها حضور بر رنگ و سهم زيادي از دفاع از سرزمين و ميهن و كشور اسلامي خود را داشته ايم با رأي قاطع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي يك بار براي هميشه با موافقت نهائي اين طرح استفساريه را مصوب نماييد
بعد از سی سال که از جنگ می گذرد هنوز برای سربازان زمان جنگ تحمیلی که در جبهه و خط مقدم حضور داشته اند کار بخصوصی انجام نداده اند شاید جبهه هم مصادره یک عده ای بوده واقعاً جای تامل دارد.
این هفته هم مجلسی ها شروع بکار کردند. نتیجه آن در پایان هفته مشخص شده . آن هم عدم توجه به خواسته ایثارگران در مورد استسفایه خواهد بود . عزیزان ایثار گر دیگر به این آقایان اعتماد نداشته باشید . و دنبال این مورد نباشید . انشالله در پایان هفته مشخص خواهید دید. درود به شرف ایثارگران غیور و غیرتمند.
اینها دنبال کار های خودشان برای سال بعد انتخابات مجلس هستند . منافع برای خودشان در کرسی بودن در مجلس هستند .قانون اجرا میکنند که نمایتدگان موافق باشند که حوزه انتخاب برای مجلس دست خودشان باشد. هر کاری را بخواهند بکند. ایثار گران دنبال استسفاریه نباشید آن را مطرح نخواهند کرد و خواهید دید. دنبال رفاه،کار آسان ، پول در آوردن برای خود و آقا زاده های خود هستند. اینقدر التماس و خواسته نداشته باشید ما از آنها برتریم چون با صداقت برای شرف دین و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنان اسلام جنگیدیم و سرافرازانه پیروز شدیم. اینها جرات آن را ندارند آن قانونی را که تصویب کردند از آن دفاع کنند. ولی ما دفاع را بلد بودیم واز دینمان دفاع کردیم. دیگر به اینها دل نبندید
با سلام .یاران چه غریبانه که رفتند .ما بیچارگان از این قافله جا ماندیم . عزیزان اگر به قانون جامع ایثارگران نگاه کنید چند ماده در خصوص رزمندگان است به خود کسانیکه جبهه رفتن از جوانی خود زدن برای این انقلاب ومملکت جنگیدن زیاد امتیاز نداده اند یکی ودو تا امتیاز است هر روز به نوعی خنده دار حذفش می کنند کاش یک ترکش سرگردان پیدا می شد
مجلس امروز سه شنبه بالاخره یک مقطع تحصیلی بالاتر را با جواب بلی تصویب کردند باید ببینیم سازمان امور اداری واستخدامی باز هم می تواند ابهام ایجاد نماید یا خیر
این قانون فقط برای رزمندگانه؟ یا شامل فرزندان جانباز شاغل هم میشه؟؟
آقای جلیل مختار آبادانی نماینده محترم آبادان! شما بجای استفساریه سری به اداره کار آبادان بزن و شکایات ایثارگران در خصوص اجرای این قانون بپرس!ببین که این قانون چگونه اجرا می شود و آیا ایثارگران از نحوه اجرای قانون راضی هستند یا خیر؟!!!!!!
آقای جلیل مختار آبادانی نماینده محترم آبادان! شما بجای استفساریه سری به اداره کار آبادان بزن و شکایات ایثارگران در خصوص اجرای این قانون بپرس!ببین که این قانون چگونه اجرا می شود و آیا ایثارگران از نحوه اجرای قانون راضی هستند یا خیر؟!!!!!!
سلام باتشکر از حاج اقا نوروزی ونمایندگان مجلس اکثرررمندگان داوطلب بهمن بازنشسته کردن که مایل به ادامه خدمت ۳۵ سال رو دارن خدا کنه مشکلی پیش نیاد وبرگردن وتبعیض نشود باز باید در اضطراب باشیم خدایا خودت کمک کن
با سلام . حاج آقا نوروزیخدا قوت خیلی ها هستند که با سنوات ارفاقی میتوانند بازنشسته شوند که خیلی زیاد هم هستند این درست اما سوال ؟اینجاست؟ همه ماندهاند چرا؟ که پاداش اون چند سال ارفاقی به انان تعلق نمیگیرددر صورت درست شدن آن خیلی زیاد هستند که سن بالاهم دارند وبا بازنشتگی آنان جوان های زیادی سر کارخواهند آمد .یا علی
سلام حاج آقا باز رزمتدگان بازنشسته بهمن که مایل به ادامه خدمت ۳۵ سال داشتن منتظرن ونگران مارا باز گردانید به حرمت خون شهیدان از مسئولین دیوان عدالت اداری استدعا داریم همانطور که این حکم لغو نموده وما را باز نشسته کردن دوباره مارا باز گردانن خیر ببینید
سلام رزمندداوطلب دراداره وشرکتهای دولتی استخدام نمیکنندوحمایت نمیشونوچرارزمندگان تحقیرمیشوندحمایت کنیدرزمندفاقدبیمه شغل هستند
سلام ایا این قانون شامل حال بازنشستگان هم میشه یا نه؟
تشکر از آقای نوروزی به خاطر ارتقا مدرک تحصیلی رزمندگان. لطفا بگید کی شورای نگهبان آن را تایید میکن؟؟؟؟د .ما دیگه خسته شدیم
باسلا م مسئولین محتزم بازنشستگان ررمنده بهمن همچنان دراستراب هستن لطفا مارا باز گردانید یاعلی
سلام قانون کی اجرا می شود نکنه مثل حروف والی باشد که نوشته می شود اما خوانده وعملی نمی شود.
با سلام
ایا این مصوبه رزمندگان با بیش از دو سال سابقه غیر داوطلبانه را نیز شامل میشود؟
برایران،شهدا،جانبازان ورزمندگان درود،
مجلس شورای اسلامی ومسئولین محترمی که اون بالا نشستید وکشور ایران را مال خودوارث پدری میدانید اشتباه نکنیداین کشور مال کسیست که قلبش برای آن می تپد،برای آن میجنگد،برای آن آرامش،امنیت وجان میدهد، نه کسانی که درطول هشت سال جنگ نفهمیدن ،ندیدن،احساس نکردندومشغول عیش ونوش وخوشگذرانی درکاخهاودر خارج کشوردرخدمت دشمن تشریف داشتندو در دانشگاههای آنها آموزش جاسوسی میدیدند وبعداز پایان جنگ برگشته اند تابا گرفتن پستهای کلیدی به اربابان خود خدمت کنند،حالا منابع وثروت ایران درخدمت آنهاست وغارت وچپاول میکنندوعامدانه مردم رااز نظام بدبین وبا همان بازماندگان شهدا که رزمندگان است دشمنی دارندوخیلی هم ندانسته باآنها همراه شده اند،بدانیدآنها ایرانی نیستندبلکه نیروهای نفوذی دشمن این مرزوبوم هستنداما بدانندآن رزمندگان وخانوادهای آنان هوشیاروجان برکف گوش به فرمان رهبر هستند،پس فریب دشمن را نخوریدبا رزمندگان این شهیدان زنده بد رفتار نکنید زیرا شهدا ،جانبازان،آزادگان ،رزمندگان وخانوادهای آنان حق زیادی بر گردن این ملت دارند پس درحق شان ظلم وکوتاهی نکنید.
بادرود،
مسئولین محترم رزمندگان هیچکدوم سالم از جبهه بر نگشتند هرکدوم به نوعی دچارآسیب بدنی یا روحی شده اند زمان جنگ اکثرا با سن پایین به جبهه می رفتند،من خودم ۱۳ سال داشتم وتاسن ۱۷ سالگی یعنی پایان جنگ جبهه میرفتم چندین عملیات شرکت کردم دچار موج گرفتگی شدم اما به بهداری مراجعه نکردم منطقه آلوده به شیمیایی خدمت کردم دچار سرفه وعلائم شیمیایی شدم اما به بهداری مراجعه نمیکردم حالا میگن باید صورت سانحه داشته باشید درصورتی که آثار موج وشیمیایی آرامشمان را سلب کرده وکسی هم جوابگو نیست.
پس لااقل قوانینی راکه برای حمایت از رزمندگان وایثار گران پیشنهاد میشود وتو نکنید،اگر جبهه ندیده اید انصافا
حق اظهارنظرندارید. تاگناه ما این است که شهید نشده ایم ناراحت نشید ماشهید شدیم اما زنده ایم.
۱۳ سال داشتم به جبهه اعزام شدم یکسال جبهه دارم جانبازم وجانبازی ندارم جنگیدم برای این خاک اما یک وجب ازاین خاک را ندارم به فکر رزمندگان بی کس باشید
سلام رزمندخ بالای دوازه ماه جبه هستم وآموزش وپرورش اصلا قانون برنامه توسعه ششم اجرا نکردهودر خصوص ارتقا تحصیلی رزمندگان اقدامی صورت نداده است لطفا تاکید شود که اینکار اتفاق بی افته ودر حال بازنشستگی هستیم
شما که اصلا"از حال ایثارگر خبر نداری ،انوقت چطور اومدی از ایثارگر صحبت می کنی،تویی که با حقوق ۳۰ تا ۵۰ میلیونی دریافتی در ماه ،جه خبر از حال ایثارگر داری .هر جا از قدمی کوچک برای ایثارگران شده تو بریدی خجالت بکش،تا کی می خواهید ایثارگران را مسخره کنید.
لطفا نتیجه تصویب یک مقطع بالاتر را اعلام فرمائید . آیا شورای نگهبان هم تاید کرده یانه .به ادارات کی ابلاغ میشود . هیچگونه اطلاعات در این مورد نداریم وبه ادارت مرجعه میکنیم جوابی نمیدهند .
سلام بخدا ما شهید زنده ایم ۲۵ماه خدمت ۲۲ماه خط مقدم جبهه عملیات کربلای ۱و۶ بارها مرگ اونجا لمس کردم خیلی سال هس منتظریم مسئولین یه توجه ای هم به ما بکنند
سلام این ظلم وناعدالتی در حق رزمندگان بسیجی که بخاطر دیر دادن استفساریه طی دو ماه گذشته بازنشسته کردن باشید و حرمت مایاران وهمرزمان شهدا وسپاهیان غیور را نگه دارید بعد تصویب باز گردانید
سلام.تصویب این طرح واجرایی کردن ان اگر برمبنای عدالت نباشد درواقع تضییع کردن حق دیگران است.رزمنده عزیزی که ماها مشکلات جبهه وجنگ را کشیده والان بازنشسته شده این طرح چه توفیری برایش دارددراین دوره بعد ازجنگ وخدمتش خیری ندیده ودربازنشستگی که هم هیچ.
لطفا بازنشستگان رزمنده را نیز دریابید
سلام مسئولین محترم این بی عدالتی در حق رزمندگان بسیجی نکنید استفساریه تصویب شده جرا صبر نکردین تکلیف مشخص شود واکثر رز مندگان طی دو ماه گذشته بازنشته کردین آیا حق مارزمتدگان این بوده ماها منتظر وهنوز تکلف مشخص نشده بازنشسته کردن حالا چه کسی باید جواب گو ی این ناعدالتی وظلم تبعیض در حق مارزمندگان بسیجی باشه اگر ما راباز نگردانن
سلام خوشبختانه طرح توسط شورای نگهبان تایید شد انشالله توسط دولت اجرایی میشود بیاری خدا
سلام دوستان این مطلب را در نظر بگیرید احتمالا قانون شش ماه متوالی را هم قید کرده است و شامل دوستانی که در چند نویت مبلا دو 3 ماه جبهه یودن شامل نمی شوند
سلام ماچه گناهی کرده ایم که رزمنده سربازی وغیر داوطلب هسنیم قربون خدا برم که برای هیچ موجودیش تبعیض قایل نمیشه
برادر سه چهارم خدمت شما طبق قانون داوطلبانه است
برادر سه چهارم خدمت همه سربازان و کادر در زمان جنگ داوطلبانه محسوب میشود از جیزی که اطلاع نداری خبر منفی ندهید
سلام سربازی هم سه چهارمش داوطلبانه حساب میشود
باسلام. رزمندگانی که زیر 6 ماه جبهه دارن نباید از هیچ مزایایی استفاده کنن. یک مقطع تحصیلی بالاتر برای آنها محاسبه نمیشه. لطفا بفرمایید چکاری باید انجام بدهند. باسپاس
لطفا کارشناسان درخصوص بازنشستگان رزمنده توضیح دهند
سلام
رزمندگان دفاع مقدس یا مردند یا یاز نشسته شدند چرا این قانون را برای بازبرای بازنشسته ها که رزمندگان دفاع مقدس هستند اجرا نمی کنید
سلام لطفا مسئولین که باعث این بی عدالتی در حق ر زمندگان بسیجی شدن جواب بدن چرا ما را بازنشسته کردن این بزرکترین ظلم وتبعیض وبی عدالتی در حق ما بوده وغیر قابل بخشش
بسمه تعالی انتظارفرج امام زمان انتظارعینت عدالت وانتظارعینت جاوه حق الهیت است واین حق حق همه بندگان مظلوم است ودریغاکه متاسفانه همه مزایا فقط برای اغنیا ومدیران است رزمندگان چون حداقل یک درصد جانبازی ندارند از هیچ مزایایی برخوردار نیستند
پیشنهاد من این است اگر واقعا می خواهید کمکی کنید علاوه بریک مدرک برای داوطلبان بیش از 6 ماه حضور در جبهه به رزمندگان حداقل معادل هر ماه حضور در جبهه حداقل یک درصد جانبازی (مصدومیت روحی نظارت شهادت همسنگران ومصدومت ومجروحیت تنفس غبارآلوده اثارشیمیایی بمب های منتشرشده درمناطق عملیاتی) داده شود تا بتوانند از مزایایی همچون ارتقای مدرک/معاف بودن از بیمه و مالیات و بازنشستگی هم برخودار شوند.
البته لازم به ذکر است چون پایان جنگ سال 67 بوده است اغلب همکاران و همر زمان تاکنون بازنشسته شده اند که بایستی به حال بازنشستگان هم فکری کرد
لطفا این اجرای قانون یک مقطع تحصیلی را برای ایثارگران شفاف اعلام بفرمائید تا ادارات سلیقه ای عمل نکنن . ادارات از تاریخ استسفاریه میخواهند این را برقرار کنند در صورتی که استسفاریه برای رفع ابهام بود نه عوض کردن قانون مصوب.
اکثر رزمندگان بازنشسته شده اند لطف کنید برای ما بقی رزمندگان این طرح اجرایی کنید
فقط می خواستن توبوق وکرنا کنن
نماینده ومسئولین دولت اگر درفکر منوشما رزمندگان می بودن بچه هاشون ماشینهای چند میلیاردی سوار نمیشدن اگر آقایان دنبال عدالت بودن وضعیت ما این چنین نبود
سلام تضمینی درخصوص بازنشستگان قبل از ۹۶ ندارند یا فعلا تضمینی میگیرن به نظر من از اون زمان سال ۸۸ فوق العاده ایثارگری پرداخت کردند از بازنشستگان ۸۸ شروع کنند در خصوص مقطع تحصیلی رزمندگان
بابا اینا برا کسی حکم نمی زنن فقط میخاستن مارو ...........
بازنشستگان مظلوم چی میشه؟
سلام ما که رزمنده بودیم و در اسفندماه 97 بارنشسته شدیم یک مقطع تحصیلی بالاتر شامل ما نمیشه واقعا که
با سلام مسئولین مخترم نمایندگان عزیز دیوان عدالت و تمامی دلسوزان کشور عنایت فرمایند تبیض 6 ماه داوطلبانه ویا6 ماه در حین خدمت سربازی روحذف کنن جه فرق میکند جبهه برای همه حبهه بود توپ تانگ شهادت جانبازی برای همه چه داوطلبانه چه در حین خدمت مقدس سربازی یکسان بود بنابراین عنایت فرمایند کلمه داوطلبانه و غیر داوطلبانه را حذف نمایند تا خدایی نکرده موجب دلسردی ونا عدالتی در جامعه نباشیم واون معادلات تبدیل به داوطلبانه را حذف نمایند که این معادلات باعث ضایع شدن کسی که 6 ماه در حین سربازی جبهع دارد خواهد شد خداوند اجرتان دهد
با سلام خواهشا این کلمه داوطلبانه را مسئولین محترم حذف نمایند که این کلمه باعث دلسردی عزیزانی که در حین خدمت سربازی به جبهه رفته اند نشود جبهه همانجا بود که داوطلبانه یا غیر داوطلبانه در یک سنگر همدوش با هم از کشور و ناموسمان دفاع می کردند و معادلاتی که باعث کم شدن حضور در جبهه غیر داوطلبانه میشود بی عدالتی و تبعیض بزرگ است اجرکم عندالله
امتیاز یک مقطع بالاتر بازنشسته و شاغل ندارد برای همه است رتبه بندی نیست که ویژه شاغلین باشد
سلام این امتیاز اگر عدالتی باشد باید به بازنشسته هم برسد بیشتر رزمندگان الان بازنشسته شده اند لطفا پاسخگو باشید
سلام ، من رزمنده و دارای مدرک دکتری هستم اما مزایای این طرح شامل حالم نشد، کار گزینی اداره ام می گوید که در حکم کارگزینی شما طبقه ۱۶ قید شده و این آخرین طبقه است، ( قبلا نیز دو طبقه تشویقیم را حذف کردند) لطفا تدبیری بیاندیشید این قانون شامل کلیه رزمندگان بشود، این چه قانونی است که کسانی که مدرکشان بالاتر است بایداز آن بی بهره باشند. در ضمن قانوگذار وقتی قانونی را مصوب می کند باید تمام جوانب آن را در نظر بگیرد، نه اینکه قانون تصویب شده در مرحله عمل، عملا باعث تبعیض در میان ایثارگران شود!؟
با سلام ایا رزمندگان کمتر از شش ماه گناه کردن مگر ما باهم جبهه نبودیم چرا نمایندگان حق کشی میکنن بخدا جنگ تمام شد ما کمتر ماندیم تورا خدا برای کمتر از شش ماه هم کاری بکنید
غصه نخور به فوق لیسانس نیز تعلق نمی گیردعجب عدالتی
قانون 96ا ست چرا دولت 98 اجرا می کند مگر دولت سواد ندارد که ا ستفساریه است مجلس قا نون را سال 92 تثبیب کرده است
سلام خسته نبا شید زمان چنگ ما اول بسیچی رفتیم بغد داوطلب 2سال سر بازی سپا ان هم خط مقدم در واحد مهندسی در این مدت تصادف کردم تا زمانی خوب نشدم به منزل نیا مد م تازه با همان اموزشی که بسیچی دیده بودم چبهه رفتم چون مدرک ندارم ا ز هیچ امتیازی بر خوردار نیستم
سلام آنان که خدمت سربازی جببهه داشتند مشمول می شوند
سلام این امتیاز اگر عدالتی باشد باید به بازنشسته هم برسد چرا که نود درصد رزمندگان که بیشتر ازشش ماه جبهه دارند باز نشست شده اند وطبق مصوبه مجلس وتایید شورای نگهبان این مصوبه شامل هم شاغلین می شود وهم باز نشسته ها مگر بازنشسته ها دراین مملکت زندگی نمی کنند چرا یک بام ودو هوا این قانون که چند سال پیش تصویب شده چرا تا به حال اجرا نشده که حالا بخواد حق بازنشسته پایمال بشه
این قانون باید شامل بازنشسته ها هم بشود الان اکثر رزمندگان ان دوران بازنشسته شده اند و خلاف انصاف است که انها از این مزایا بهره نبرند
فعلا که هنوز برای بسیاری ازشاغلین به خصوص فوق لیسانس ودکتری حکمی نزدن ومیگن نگارش نشده
نگاش میادوقت گل نی
هیچ کجا اجرا نکردند
چرا ظللم چرا بی عدالتی مگه اونهایی که پنج ماه رفتن چه گناهی کردند که شامل حال آنها نمی شود از طرفی آمدند تاریخ پایان جنگ را تاریخ قبول قطعنامه قار دادند اگه جنگ تمام شده بود چرا به بعضی از استان های غربی بعد از قبول قطعنامه نیروی داوطلب اعزام کرد هاند چرا کسی متوجه نیست چرا کسی دار با چشمان باز داره ظللم می کنه و حق رزمندگان عزیز رو داره پایمال می کنه
این قانون باید شامل باز نشستگان بشود
دقیقا حرفت درسته رزمنده شاغل وبازنشسته رو جدا کنن بی عدالتی است
چرا اصفهان مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان را اجرا نمی کند؟ کسی اطلاعی ندارد؟
اصفهان هنوز برا کسی اجرا نشده
چرا ظلم جرا بی عدالتی مگه اونهایی که پنج ماه جبهه رفتن و از خاک و ناموس این کشور دفاع کردند چه گناهی مرتکب شدند که یک مدرک بالاتر شامل حال اونها نمیشه حضرات نمایندگان مجلس باید اون دنیا جوابگو باشن از کجا قانون شش ماه حضور در جبهه رو آوردند پنج ماه رفته ها چه گناهی کردند آخه چرا کسی نمی فهمه چرا کسی متوجه نیست رزمنده پنج ماه جبهه هم رزمنده بوده و برای دفاع از ایران اسلامی عزیز به جبهه رفته
سلام لطفا تمام قوانین مربوط به رزمندگان را حذف کنید بیشتر ازاین رزمندگان را تمسخر نکنید
این ارتقای مدرک کو ؟ کجاس؟ کی برا شاغلین اجرا میشه؟ کارگزینی هم که میگه نمیدونیم آقایون رزمندگان رو سرکار گذاشتید؟
به فوق لیسانس 150 اضافه میشه چه قدرمسخره
فقط یک طبقه اضافه میکنن داداش کدوم مدرک
آقای نوروزی چرا برا فوق لیسانس یک طبقه افزایش دادید؟
شیراز 2 طبقه اضافه شده
نمایندگان مجلس چرا به رزمندگان دارید ظللم کنید قانون شش ماه را از کجا آوردید مگه اونهایی که پنج ماه جبهه رفتند چه گناهی مر تکب شده اند از طرفی چرا دستگاههای اجرایی پایان جنگ را تاریخ پذیرش قطعنانه اعلام کرد هاند اگ جنگ تمام شده بود چرا به غرب و شمالغرب بعد از قطعنامه نیروی بسیجی به جبهه اعزام کرد ه اند چرا نمی فهمید بخدا در اون دنیا تک تک رزمندگان یقه شما را خواهند گرفت هرکی که مسبب این ظللم و بی عدالتی باشه در اون دنیا در محضر عدل الهی باید جوابگو باشد
با سلام و احترام
از پیگیری شما نیکان در پیگیری بهره مندی رزمندگان دارای دکتری تخصصی از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر سپاسگزاریم .
امیدواریم با راهکاری مثبت ، مانند افزودن یک طبقه به جدول احکام کارگزینی، رزمندگانی که دکتری تخصصی از دانشگاه گرفته اند از مزایای طرح برخوردار شوند .
زحمات مدیر محترم سایت و همکاران خوب ایشان را ارج می نهیم.
سپاس
سلام ارتقاءیک مقطع تحصیلی زمندگان بازنشسته چه شد اجرا می گردد یا هنوز در پیچ خم مانده
ان شاء الله این طرح شامل بازنشسته ها می شود حاج آقا نوروزی نماینهن ایثارگران درکمیسیون مجلس تلاش فراوان داره ما باید با نماینده شمر مون درمجلس یا دیوان عدالت اداری درارتباط باشیم تا به حق تضیف شده مابرسیم یا علی مدد
به یاری خدا وهمت نمایندگان مجلس عملی میشه چراکه ما سی سال خدمت کردیم خدمتمون تموم شد ولی حضور درجبهه ما که حذف نشد که بخوان نادیده بگیرن اگه این باشه کمال بی انصافیه درحق باز نشسته ها
جناب نوروزی اگرصدایم را می شنوی جواب بدهید مگرتصویب نشدفوق لیسانس 2طبقه افزایش یابدچرا اعمال نکردید اداره میگه اصلاحیه میاد کو کجاست این اصلاحیه؟
جناب نوروزی اگرصدایم را می شنوی جواب بدهید مگرتصویب نشدفوق لیسانس 2طبقه افزایش یابدچرا اعمال نکردید اداره میگه اصلاحیه میاد کو کجاست این اصلاحیه؟
آقای نوروزی چرا برا فوق لیسانس یک طبقه بدون عنوان اعمال شد اگرصدایم رو می شنویدجواب بدهید
سلام لطفا در موردتاریخ اجرای قانون یک مقطع تحصیلی برای ایثارگران را پیگیری بفرمائید دستگاهها سلیقه ای عمل میکنند یک تعداد از تاریخ استسفاریه عمل میکنند ولی قانون گزار میفرماید از تاریخ 96 میباشد لطفا در مکاتبات و ابلاغ ها تاریخ اجرا در دستگاهها را درج بفرمائید .اقای نوروزی صراحتا تاریخ را 96 اعلام کردند
قابل توجه همکاران فوق قراره یک طبقه دیگه اضافه کنن خودتان پیگیری کنید
با سلام
عزیزان مسئول بنده در سن 14 سالگی در عملیات بین المقدس سه شرکت داشتم و هنوز به سن تکلیف نرسیده جنگ پایان یافته و حتی بعد از نیز در جبهه حضور داشتم.حال سئوال این است که به دلیل اینکه 45 روز جبهه من بعد از قطعنامه می باشد از هیچ امتیازی تا کنون بهره مند نشده ام و نمایندگان معزز هم برای بهره مندی از امتیازات حد نصاب 6 ماه را مطرح کرده اند ....این ظلم بزرگی در حق رزمندگانی است که زیر 15 سال سن داشتن و با دشمن جنگیدند لکن هیچ امتیازی نیز بهره مند نشده اند...؟؟
باسلام نمایندگان مجلس صدای رزمندگان عزیز رو بشنوید آخه گناه ما چه بوده که بعد از قطعنامه در جبهه بودیم اگه جنگ تمام شده بود چرا ما را در جبهه نگه داشتند اگه نگه داشتن چرا بعد از قطعنامه را قبول نمی کنند نماینده شجاع حا ج آقا نوروزی عزیز در این خصوص اقدامی بفرمایید
گناه رزمندگان داوطابی که ۵ماه ونیم توعملیات وجبهه بودند برگردن کیست این بی عدالتی است هررزمنده باید به اندازه سابقه جبهه بهش مدرک بالاتر ومزایا بدند به قران روزاول که به خط رفتیم ۵نفر از همرزمام یک ساعت جبهه نبودند شهید شدند حالا ما۵ماه نیم دران شرایط حساس درس ومدرسه راول کردیم ولی مارمحروم کردید
گناه ماه ۵ماه نیم جبه بودم چیست
سلام ارتقاءیک مقطع تحصیلی زمندگان بازنشسته چطوری اجرا می گردد ایا کسی پیگیری میکنه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟
گناه رزمندگان بازنشسته چیه که کمی زودتر بازنشسته شده ا ند
سلام .آیا این مدرک بالاتر شامل حال سربازان با سابق 6 ماه جبهه هم می شود. مگربند ث ماده88 برنامه توسعه ششم تکلیف را روشن ننموده با توجه به بند مذکور عنوان شده رزمندگان که حداقل 6 ماه سابق حضور در جبهه دارند ولفظ داوطلبانه یا غیر داوطلبانه قید نشده و جزء ششم بند مذکور دو قسمت می باشد قسمت اول بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتربرای رزمندگان فقط دارای شش ماه حضور در جبهه اعلام داشته چه داوطلبانه و چه غیر داوطلبانه و قسمت دوم برای رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه در حقوق و مزایای اجتماعی
باسلام اگر سربازی ،توجبهه شهید بشه باید بنویسند سه جهارم او داوطلبانه و بقیه غیرداوطلب است بیچاره خدا تو آخرت چطوری حساب بکند آن یک سوم غیر داوطلب را چکارکند توبهشت ببره یا بیرون بهشت یا مهدی توبیا کارخدا را راحت کن!!!!!
چرا بازنشستگان از مزایای این طرح محروم شدند در حالی که قانون عمومیت دارد اشاره نشده که این قانون تنها شامل شاغلین می باشد.
باسلام بنده هم بیش 9 ماه داوطلبانه در چبهه های جنگ باهمراه رزمندگان وشهیدان این مرز و بوم در کشور خود دفاع نمو دیم و در آذر ماه 97 در آموزش و پرورش باز نشسته شدم وارتقای مدرک را هم برایم منظور ننموده اند خواهشن در این خصوص به رزمنده های بازنشسته هم فکری کنید در این صورت این عملکرد دولت ظلم مضاعف و ناعدالتی است در صورتی که رزمنده رزمنده است چه شاغل باشد چه بازنشسته
باسلام جهت احقاق حق رز مندگان بازنشسته و مزایای ارتقای مدرک تحصیلی پیگیری نمایید بنده بیش 9ماه جبهه داوطلبانه همراه با رزمندگان و شهیدان با این مرز وبوم دفاع نمودیم ودر آذرماه 97 در آموزش و پرورش باز نشسته شدیم .در غیر اینصورت اینگونه عملکردها آشکارا تبعیض و ظلم برای باز نسستگان است .
آیا ارتقائ یک رده تحصیلی و افزایش حقوق به بازنشستگان تعلق می گیرد لطفا راهنمایی کنید / ظاهرا مستمری بیگران تامین اجتماعی از این افزایش محرومند ( ایثارگر شش ماه جبهه ) به چه واحدی مراجعه کنم . متشکرم
یک مقطع تحصیلی بالاتر برای بازنشستگان اجرا نمی شود تبعیض است بیشتر از 31 سال از خاتمه جنگ گذشته ورزمندگان عموما بازنشسته شده یا به رحمت خدا رفته اند این قانون برای چه کسانی تصویب شده؟
سلام
بنده هم بیش از18ماه بطورداوطلبانه سابقه ی رزمندگی دارم واکنون بازنشست شده ام،چرابایدازمزایای یک مقطع بالاتر استفاده نکنم؟
لطفافکری به حال رزمندگان بازنشسته بکنید
باتشکر
باسلام بنده ۲۲ماه جبهه رزمندگی دارم سال ۹۷بازنشسته شدم چرا ارتقا مدرگ نحصیلی که طبق قانون ازاول سال ۹۶می باشد شامل بازنشستگان نمی شود.
بنده که ایثارگر 15 ماه حضور در جبهه دراخر سال 97 بازنشسته شدم چرا دراحکام جهادکشاورزی نمی زنند
دوستان بنده موضوع اجرای مصوبه مقطع تحصیلی بالاتر ایثارگران از سال 96 رو به عنوان یک سوژه در سایت فارس نیوز ثبت کردم.
خواهشمندم حمایت بفرمایید.
اگر تاریخ اجرای مصوبه از سال 96 شود دوستانی که بعد از اردیبهشت 96 بازنشست شده اند نیز شامل حالشان می شود.
استفساریه یعنی یک قانون ویا موضوعی مشخص وقابل فهم نیست ارسال میشود به مقام بالاتر یا مجلس تا تفسیر کنند قانون 96 بیان و وضع گردید وقتی مسئولین درک ان ندارند ومیفرستند برای تفسیر .. ومجلس تفسیر میکند یعنی زمان اعمال ان زمان تفسیر است
باسلام این بازنشستگان رزمنده بودندکه اولین بارباهیچگونه امکانات درمقابل دنیاایستادند
وافتخارافریدند گلایه ام این است که چرابازنشستگان دریک مقطع مدرک فراموش شده اند
عزیزان که درراس هستید انصاف به خرج بدهید
خدا لعنت کند که به مجلس رفتید تا جیب خود را پر کنید من ۲۴ ماه خدمت ازکردستان گرفته تا جنوب درچندین عملیات بودم ترکش هم خوردم الان درچهره ام مشخص است شیمیایی هم شدم ودی درجای ثبت نشده ۳ما هم داوطلبانه رفتم که روی هم ۲۷ماه می شودنه تنها حق ما را تواداره ندادن بلکه خیلی ظلم هم به ما شدمن درتاریخ۹۶/۹/۵بازنشسته شدم مگه ما رزمنده نیستم تابه خطر می افتید ازما یاد می کنید بله الان موشک دارید دیگه ما یادتان رفتیم حرف رهبر عزیزرا هم نادیده می گیرید۷۵ درصد سربازی ما داوطلبانه است بهانه نگیرید خدا لیبرالها را لعنت کند که دل رهبر را خون کردید
ننگ به شما ما یادگاران دوران جنگیم اثار ان درچهره وروان ما موجوده مجلسیان رهبر دلش از شما خونه
سلام عزیزان نمایندها ی که اکثرانها دوزد ازکاردرامده اند چطور به فکرمن وشما که اعصاب وروان خودمان راازدست داده ایم هستن من ۲۴ ماه جبهه درسربازی درخط مقدم بودم و۳ما هم داوطلبانه رفتم یک ریال ارزش نداردهمه دروغ می گویند رهبر معظم ۷۵درصد سربازی را داوطلبانه محسوب کرده هیچکس گوش نمی دهدخدا از این نماینده های بی دین نگذره که فقط به فکر خودشون هستن وفرزندانشان
با سلام سه ماه بود در شهرداری تبریز یک مقطع تحصیلی رابرای رزمندگان و ایثارگران منظور کرده بودند ولی چندروز با استناد به رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری لغوگردید
من خودم ۲۴ماه خدمت درمنطقه جنگی بودم صورتم ترکش خورده مدرکی ندارم درلشگر ۲۸بودم سال ۶۴ ترخیص شدم دوبار سه ماه از طریق جهاد رفتم اگر جمعیت را تقسیم به تعداد روزهای جنگ بکنیم از این بیشتربه ما نمی رسه الکی میگن کارشکنی می کنن رهبر تائید کرد پائین دستی ها مخالفت می کنن انها می خواهند فرهنگ ایثار وشهاددت را ازبین ببرند
اکثررزمنده هابازنشسته شدن این طرح چه نفعی برای ماداره متاسفم
دربحث احتساب یک مقطع تحصیلی برای ایثارگران خوب است بدانیم:اولا: چه کسی می تواندیک مقطع بگیرد-اولاًً بایدرزمنده بوده باشد-یاجانباز-یاآزاده ویافرزندشهیدکه هرکدام از این عناوین تعریف خاص خودرادارنند.ثانیااگرجانبازیاآزاده بوده باشداززمان اعزام رزمنده محسوب می شونندثالثاعده ای ازاین عزیزان که جانبازاعصاب وروان شده انند متاسفانه ادامه تحصیل برایشان بصورت معمول یامهیانمی شده یاتوان ادامه تحصیل بصورت عادی رابانظرپزشک نداشته انندکه این امربرای مسئولین قابل درک نمی باشد چراکه بعداز 32سال جنگ تحمیلی هنوزکسانی بین این ایثارگران هستنندکه هم ازدرس وهم ازتحصیل وهم اززندگی روزمره خودجامانندواین امربرای مسئولین متاسفانه قابل درک نبوده ونیست .خوب است که بدانیم این انسان های لایق بودنندکه فرصت تجاوزبه خاک جمهوری اسلامی را به دشمن ندانندنه بخشنامه یاقانون ...بهتراست بدانیم عده ای از این عزیزان جانبازاعصاب وروان دانش آموزانی بودندکه ازفرصت ادامه تحصیل وارتقا و... خودگذشتند وامروزبازهم فرصت برای مسئولین مهیاست .بسم ا... .....
این استفساریه چیه پس چرا بعضی از ادارات برنامه ششم را اجرا کردن وافراد رفتن سر کار ۳ماه سرکار بودن دوباره بازنشسته شدن ودوباره طبق استفساریه برگشتن این چه دغل بازیه ماشکایت کردیم یک سال طول کشیده فقط اموزش پرورش قانون را نفهمیده رفته اسفساری که خودنمایندگان هم قانون را نمی دانند ما هم در این دنیا شما را نمی بخشیم وهم دران دنیا چون ظلم کردید
سلام. قانون مطلق ذزمنده داو طلب رو ذکر گده وشامل رزمنده داوطب رزمنده هم یشود باید پیگیری کد وحق رو گفت
سلام لطفا فکری برای رزمندگانی که از قبل از تاریخ قطعنامه به جبهه اعزام شدند و تا یکماه بعد از قطعنامه به فرمان فرماندهان در جبهه مانده بودند و گواهی حضور در جبهه را هم دارند بکنید چون طبق مقررات وقانونی اشتباه ملاک حضور در جبهه را فقط تا تاریخ قطعنامه می دانند وبسیاری از رزمندگان به همین دلیل از مزایای شش ماه حضور در جبهه محروم شده اند.با سپاس
من ۲۱ ماه سربازی جبهه بودم اداره حکم صوری هم زده ولی متاسفانه خبری از حقوق و مزایا نیست دلیلش را هم نمیدانم نماینده گان انقلابی لطفا فکری به حال مبلغ حقوقی آن باشی تشکر
سلام بنده از رزمندگان دفاع مقدس هستم کارمند شرکت نفت تاکنون وزارت نفت تاکنون هیچ اقدامی برا ی یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان انجام نداده پیر شدیم
هیچوقت لحظه ای را فراموش نمیکنم وقتی کاننینریخچال دارجهت توزیع اقلام پشتیبانی اومدسربازان برای فرارازگرما داوطلبانه حاضریه بیگاری می شدند بخذظلمی که درحق سربازان مملکت شده به هیچ احدی نمیشه هنوز هم قوانین‌شان سربازان جنگ را آدم زنده حساب نمی‌کنند این مملکت ا۲گرپابرجاست اول بخاطرهمت سربازانش هست طرف سلاح بززمین گذاشته تسلیم شده الان بهترین قانون تحت عنوان آزاده حمایتش می‌کنه اون سربازمادرمرده که تااخرین لحظه مقاومت کرده پنیری نخورده الان بایدچوب وظیقه اجباری خودشوبخوره انگاری خمپاره ۱۲۰ تشخیص می‌داده کدوم وظیفه هست کدوم داوطلبانه بابا ایول کاری نکنید اینده جنگی رخ داد بخاطرعملکردضعیفتان سربازی دیگرنباشدتا ازاین اب و خاک دفاع کنه ذره ای مردانگی داشته یاشید انهاهم انسانند تصویب قوانین نژادپرستانه و تبعیض امیز رایاب نکنید که هم درایت دنیا وهم آن دنیا عذابش رابکشید
اکثر رزمندگان بازنشسته شده اند حق آنها باید ضایع شود یه فکری بحال آنها بکنید
این حق این عزیزان زیر 25% است که دیده شوند و در حد ابتداىی نه برابر جانبازان بالای بیست و پنج درصد خدمات دریافت کنند!
اما اگر روزی دوباره دشمن، خدای نخواسته قصد تجاوز به کشورمان را داشته باشد همین عزیزان و فرزندان جانبازان مقابل دشمن حضور می یابند. اگر رسیدگی های دولت درست انجام گیرد، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رونق می یابد و رغبت دفاع از کشور افزایش می یابد.
هرچند کلیه رزمندگان غیور ایرانی آن وقتها فقط برای دفاع از کشور و ناموس ایرانی جنگیدند و کسی برای امتیاز گرفتن جان خود فدا نکرد، بلکه آنها اهداف بزرگتری داشتند و هنوز هم بر آن عهد خویش پایبند هستند و عاشق رهبری و ایران و ایرانی هستند.

کشورهای متجاوز هم وزارت کهنه سربازان دارند و بر دولتیان لازم و واجب است این مهم را مد نظر داشته باشند. دولتیان بدانند کم کاری در امور رزمندگان بازتاب بدی برای آیندگان کشور دارد و اگر فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت زنده باشد، مطمئنا آسیبی هم به کشور وارد نمی شود.
گناه ما رزمندگان چیه ، که شهید نشدیم یا جانباز نشدیم ، من بصورت داوطلبانه در جنگ حضور داشتم ، آیا حق ما نیست که یه مزایایی مثل ارتقا حقوق ، ارتقا مقطع تحصیلی ، استخدام فرزندان ، وام و.... داشته باشیم ... ما نیروهای داوطلب رزمنده حتما باید شهید و جانباز بشیم تا قدر ما رو بدونید ، این تبعیض باعث دلسردی بسیاری از این رزمندگان طی سالهای بعد از جنگ شده ،
دولت اگرمی خواست کاری برای ایثارگران عزیزانجام دهدهیچ موقع اکتفابه یک بخشنامه پیروزی مثل 2727/دمورخ 1371/5/20سازمان اموراداری واستخدامی وقت نمی کردکه این بخشنامه سراسرایرادواشکال ودارای ضایع شدن آشکارحق ایثارگرمی باشد.نمی خواست ونمی خواهداین مشکل رارفع نماید.درهمال سالهاعده ای ازایثارگران که متوجه این نقیصه بزرگ شدنندفریادزدنندولی آیاگوشی شنید؟دراین بخشنامه کذائی بجای اینکه ایثارگرانی که نوع ایثارگری آنهاچندبرابرمی باشدبیشترموردعنایت قراربگیرنندمتاسفانه این طورآمده :
رزمنده تاسه ماه ....تاشش ماه .....نهایتابه سه سال بسنده شده
آزاده تا.....سال آزادگی ...... بیش ازآن ....نهایتابه سه سال آزادگی بسنده شده یاجانبازان عزیزتا........بیش ازچهل درصد.....به همین منوال بجای اینکه دقت کافی درمدت حضوررزمنده سربازیاداوطلب یابسیجی یاموظف ویادرخصوص جانبازان به همین منوال جانبازی که درصدبیشتری داردیعنی سلامتی بیشتری راازدست داده وبیشتر باید موردتوجه وعنایت باشد...فقط به چهل درصدازجانبازی باشد......یاکسی که فرزندشهیدهم باشدیکی ازاین گزینه هاشاملش می شودوای بروزی که شخص هم رزمنده بسیجی-هم فرزندشهید-هم جانبازاعصاب وروان 70درصددفاع مقدس نیزباشدحالانظام چه وظیفه ای نسبت به این شخص دارد؟
یک روزبمایاازروی دلسوزی یاازروی عنادبمامی گفتنندبشینین درستان رابخوانیدفرداروزپشیمان خواهیدشد....ماکه قبول نکردیم ویک جورردمی کردیم می گفتیم درس رابعداٌمی شودخواندولی جنگ رابعداًنمی کردرفت ...حالاکه سالهاست جنگ تمام شده وکسی سراغی ازمانمی گیردوماجاماندگان ازشهداباتنی مجروح نه کسی حرف ازعقب ماندگی تحصیلی ماداردنه درس وبحث وزندگی ماتوجه ای ..آخرحرف عده ای ازهمان کسان به کرسی نشست .32سال ازجنگ گذشت نه سپاهی نه بنیادشهیدنه مسئول باغیرتی ...همه رفتننددنبال کارخودشان وبس!!!
چرا همه امتیازات برای رزمندگان 6ماه به بالاست پس کسی که 5ماه و بیست روز خدمت داوطلبانه داشته چرا باید محروم بشه؟باید به همه به میزان حضورشان امتیاز داده بشه نه مرز تعیین بشه
دوستان ايثارگر بنده هم ازديوان حكم موقت عدم اجرا راگرفتم باز هم ترتيب اثر ندادند درمحضر خدا چه جوابي دارند درجهادكشاورزي
باسلام چه جوابی چه حکمی گرفته ایدآیاتوانسته ایدثابت کنیدعزیزان جانباز(اعصاب وروان) بعدازسی وسه سال توان ادامه تحصیل و..... راندارندوباهمین وضعیت بازنشسته می شونندومعضلاتی برای این عزیران درپیش هست ؟
من46ماه جبهه دارم درسال 95 بازنشست شدم ومشمول ارتقا. مدرک نشدم واقعا" درحق رزمندگانی که قبل از96 بازنشت شده اندنهایت ظلم شده است اکثر رزمندگان فبل ازاجراشدن این قانون باز نشست شده اند مسولین محترم نمایندگان محترم مجلس به خاطررضای خدا کاری کنید تمام رزمندگان دوران دفاع مفدس بتوانند از مقطع بالا تر برخوردارگردنداجرک عندالله
سلام:دوست عزیزرزمنده های بازنشسته سال96هم امتیازیک مقطع تحصیلی بالاترنگرفته اندامیدوارم نمایندگان محترم بااصلاح قوانین اجازه دهند این امتیازبه همه رزمندگان بازنشسته عزیز تعلق بگیرد.
برادر گرامی متوجه نشدید که این فقط بازی باکلمات است در موقعی که به من وشما و دیگر رزمندگان نیاز بود
صحبتی از قانون ،تاریخ، امروز ،فردا،سرما وگرما نکردیم درجبهه ها به وظیفه خودمان عمل کردیم ولی اکنون دیگر نیازی به ما احساس نمی شود که بحث قانون، مقررات،
تفسر، شورای نگهبان، دیوان عدالت پیش می آورند حتی به قوانین مصوب دولت شبهه افکنی می کند وقانون را اجرا نمیکند
دست نیاز فقط به سوی بی نیاز خدا جل وجلاله بر می دارم و از خدا می خواهم روزی بندگانت را به دست بندگانت قرار نده بر محمد وآل محمد صلوات
نمایندگان مردم که دم از اسلام میزنند و حکومت خود را علوی میدانند چه فرقی بین رزمنده داوطلب و غیر داوطلب وجود دارد پس کسانی که وظیفه بودند و شهید و جانباز شدن از جای دیگری آمده بودند
بنده سال 66 تا سال 68 درمناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور فعالیت کردم و در منطقه عملیاتی هویزه دچار سانحه شدم نه صورت وضعیت برای من پر کردن نه جانبازی با عوارض آن شب روز دست پنجه نرم میکنم کجا این کارها اسلام است
با عرض سلام و احترام با عنایت به ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه عبارت یک مقطع تحصیلی به رزمندگان بیش از ششماه سابقه حضور خواهشمند در خصوص بهره مندی باز نشستگان امروز و رزمنده قبل هم التفات فرمایند 170151712 با تشکر
با عرض سلام و احترام ما به عنوان رزمنده تشکر و قدردانی خود را از دکتر نو بخت که دلسوزانه به رزمندگان دفاع مقدس نظر داشته و راه را هموار می نماید تا حقی از کسی تضییع نگردد اعلام می نماییم با تشکر باز نشسته
باسلام با عنایت به بخشنامه جدید و بر خور داری ایثار گران باز نشسته و ارتقا گروه تقاضا داریم با توجه به رای دیوان مبنی بر مدت حضور در جبهه جز مشاغل سخت منظور شده در احکام جدید منظور فر مایند با تشکر 170151712
با عرض سلام و احترام با عنایت به مصوبات جدید و خدمات رسانی به ایثار گران بازنشسته قدر دانی خود را از دولت محترم و جناب دکتر نو بخت و رییس سازمان امور استخدامی کشور که همیشه حامی ایثار گران بوده اند اعلام میداریم ایثار گران
درست دقت کنیدمسئولین هیچگونه علاقه ای به شنیدن اینگونه بحثهای که بین ایثارگران عزیزسالهاست مطرح می شودراندارنندوگرهمان طورکه دربحثهای مطرح شداگرمی خواستندورودمی کردنندوبه خواسته حق ایثارگران پاسخ می دادنند
سلام نمایندگان محترم مجلس لطفا قوانینی راکه باعث ظلم درحق رزمندگان بازنشسته می شوداصلاح فرماییدچرایک رزمنده بازنشسته سال96باداشتن ده ماه جبهه امتیاز یک مدرک بالاتررانمی گیردولی بازنشسته سال98با6ماه سابقه جبهه می گیرد.لطفا بااصلاح قوانین به این توهین آشکار درحقوق برخی رزمندگان بازنشسته خاتمه دهید.با اصلاح قانون اجازه دهیدامتیازیک مقطع بالاتربه همه رزمندگان بازنشسته 96یاهمه سال ها تعلق بگیرد. سپاسگزارم رزمنده بازنشسته سال96.
سلام من بازنشسته اموزش پرورش ۹۷ می باشم دارای ۷ ماه حضور درجبهه بسیجی دارم دولت قرار بود در سال ۹۶ یه ارتقاء مدر ک به ما بده ولی قانون اجرا نکردوقتی ما با زنشست شدیم اجرای کرد برنامه توسعه ششم از سال ۹۶ بوده حق قانونی ما ضایع شده لطفا پیگیر کنید
سلام من بازنشسته اموزش پرورش ۹۷ می باشم دارای ۷ ماه حضور درجبهه بسیجی دارم دولت قرار بود در سال ۹۶ یه ارتقاء مدر ک به ما بده ولی قانون اجرا نکردوقتی ما با زنشست شدیم اجرای کرد برنامه توسعه ششم از سال ۹۶ بوده حق قانونی ما ضایع شده لطفا پیگیر کنید
سلام من هم با نظر این عزیز موافقم
ایا رزمنده ای که معادل کارشناسی ارشد هست الان هم بازنشته است ایا می نواند چون لفظ معاد ل در مدرک تحصیلی آن است از امتیاز یک مقطع کحصیلی بالاتر برخوردار باشد
جانبازان موج انفجار واعصاب روان که زمان جنگ ممتازترین دانش اموز بودند به خاطر مشکل اعصاب روان نتونستن درس بخونن یک ارتقا میدن رزمندگانی ۶ ماه جبعه دارن هم که مدرک دکترا گرفتن یه مقطع تحصیلی می دین به این می گین قانون
من درپانزده سالگی دوبار اعزام منطقه جنگی شدم
شش ماه وبیست روز درمنطقه بودم ایایک مقطع تحصیلی بهم تعلق
میگیره
سلام چرا به بازنشستگان این قدر بی احترامی میشود درحالی که در تمام کشورها بازنشستگان اسوه های ایثار هر کشورند ما رزمندگان بازنشسته چه گناهی کرده ایم که بازنشسته شدیم وحق رزمندگی یک مدرک تحصیلی بالاتر ما را نمیدهند اگر عدالت اینطور ی است مسولان شما هم بازنشسته میشود ولی از شما به پیشگاه خدا شکایت وروز قیانت نخواهیم گذشت شما بخورید مست بشید ما هم خدایی رایم لعنت بر مسیولان بی لیاقت
سلام رزمندگان ازیاد این مسیولین بی کفابت که خودشان طعم جبهه وجنگ را ندیده اند درزبان تعریف وتمجید میکنند وقتی به عمل میرسند هیچ مزایای برای رزمندگان نیست ولی انهایی که تسلیم دشمن شدند تحت عنوان ازداگان ویا درعرض چند روز در جبهه یک زخمی جزیی دلشتند حالا شدند جانباز ما فنون جبهه وجنگ را میدانستم چندین ماه ویا سال جنگیدیم ولی برای ما رزمندگان اهمیت نمیدهند چون که ما دشمن را تار مار کردیم وکشته نشدیم وچون زنده مانده ایم برای ما همانند انها امتیاز نمیدهن چون زنده هستیم هیچ چیز شامل نمیشود زنده ماندیم ولی دشمن را به درک واصل کردیم ما شیرمردان هستیم به ماهم برسید تاریخ تکرار خواهد شد انوقت دیگر رزمن ه دید سلا م برسانید
سلام چرا به رزمندگان بازنشسته ارتقاء مدرک تحصیلی داده نمی شود رزمنده رزمنده است شاغل و بازنشسته ندارد تبعیض وبی عدالتی محض
تبصره وطرح وقانون بدید برا سنگ قبرمان بعد سی سال یه وام جبهه به من ندادید

فقط رهبری عشق است شما پوچ هستید
از رهبر واز ولایت فقیه خجالت بکشید
درد رهبر بخور تو سرتون هرکس مخالف ای حکومت است
با درود .
این طرح حتی با داشتن بار مالی باید به همه تسری یابد. اما تعجب آورتر از آن اینست بحث استفاده از سهمیه دانشگاه ها جهت رزمندگان و ایثارگران (پنج درصد) که به شش ماه داوطلبی گره زده شده و بار مالی هم ندارد چرا منوط به داوطلبی شده و رقابت بین فرزندان رزمندگان را محدود کرده است؟!!!
این بند بسیار تبعیض آمیز است. شایسته است این مورد بررسی شود.
چهل سال هست از این قانون می گذرد چرا مقطع تحصیلی اجرا نمی شود حق رزمندگان را بدهید چون از جان مایه گذاشته اند
امیدوارم زودتر مزایای رزمندگان‌ هم مقطع تحصیلی و جانبازان اجرا شود
دانشگاه آزاد علی رغم خودشیرینی هایی که در حوزه فرهنگی میکنه هیچ ارزشی به رزمندگان قائل نیست و کسر شهریه 30 درصد برای فرزندگان رزمنده ها و همچنین از دادن مقطع تحصیلی امتناع میکنه در واقع قوانین مجلس اجرایی نیستن اگه برای آقازاده ها مصوب میکردن فورا اجرا میشد
آیا در حکم کارگزینی هم مقطع تحصیلی باید قید شود؟
کسانی که برای این کشور از جان‌گذاشته اند رزمندگان‌و‌شهدا و‌خانواده انها‌حق دارند‌حمایت شوند‌
با سلام بنده رزمنده و دارای مدرک تحصیلی دکترا از دانشگاه تهران هستم کسی از دوستان مطلع میدونه چه تسهیلاتی از نظر حقوقی ( مثلا دادن یک مقطع تحصیلی بالاتر "پسا دکترا" و یا ارتقا طبقه شغلی ) در محل کارم (که یک دستگاه دولتی هستش) بهم تعلق میگیره؟
تعین تکلیف رزمندگان‌جهت در صد در نوبت هستند پرونده آنها بررسی شود
رزمندگان با مدرک دکترا در آموزش و پرورش چگونه از مزایای یک مقطع بالا تر برخوردار شوند؟
باسلام رزمندگانی که سه ماه جبهه دارند ازاخرین افرادشاغل هستند خالصانه درموقعی که نیاز شدید بود درس خودرارهاکردند وجنگیدند وبعدجنگ مدرک گرفتند چرا اعمال نمی شود بخدابامشکلات زیادمدرک گرفتیم حق ماست اگرسن مااجازه میدادوجنگ نمی خوابید قطعا بیشتر می جنگیدیم وحال اگر می خواهید خدمتی بکنید فرق نگذارید همه کم وزیاد خالصانه رفتیم وازکشورعزیزمان دفاع کردیم
سلام دیوان ناعدالت اداری واقعا ناعدالتی تاکه خجالت بکشید دست بردارید اخه خودتان تاریخ اجرای برنامه ششم را 1/1/96 گذاشتید وهمه اجرای برنامه سشم ازهمان 96/1/1انجام شد امابرای رزمندگان ویک مدرک بالاتر اجرایش می شودسال 1388 خجالت خوب چیزی است اخه مسخره نیست برای اینجانب ازتاریخ 96/1/1 حکم حقوقی زدند وباهمین حکم بازنشسته شدم ولی صندوق کشوری قبول نداردومی گویید سال اجرا این قانون سال 98است وشامل شما نمی شود واقعا این خارجی هاراست می گویند که توی ایران هرکاری بخواهی میشه بکنی وقتی که دیوان عدالت اداری ما حق راناحق می کند دیگر ازبقیه مسئولین ابایی نیست مثلا دربرنامه ششم گفته جانبازانی که به علت نداشتن مدارک بالینی ان دی گرفتند درصورت تاییدشدن ازطرف یگان اعزام کننده حداقل 5درصدجانبازی بدهد ولی سپاه اصفهان که خودتاییدکرده می گوید نه وبایستی مدرک بالینی به روزبیاوری وماقانون خودمان راداریم یعنی هیچی مسخره بازی پیش ازاین نیست نمی دانیم بااین کشوروقوانین من دراوری چکار کنیم که سپا ه قوانین مجلس راقبول ندارد بنیا دشهید می گویید بایستی سپاه تاییدکند سپاه می گوید مشکل رابنیادشهید حل کند شما بگویید توراخدا من چکارکنم دیگر واقعا خسته شدم ازسپاه اصفهان وبنیادشهیداصفهان
با سلام وعرض ادب واحترام بنده رزمنده ای هستم با مدرک دکترا که استحقاق برخورداری از مزایای یک مقطع بالاتر را دارم ولی اداره آموزش وپرورش از جرای قانون استنکاف می کند لطفا راهنمایی کنید بنده پیش چه کسی طرح دعوی کنم سپاس گزارم
با سلام خواهشمندم راهنمایی فرمایید رزمنده ایی که دارای مدرک دکترا است چگونه باید از قانون مزایای یک مقطع بالاتر برخوردار شود
سلام علیکم، رزمندگان یا اکثرا بازنشسته شده اند و یا در شرف بازنشستگی با سابقه کار بالامیباشند،قانون توسعه ششم در سال 96 مصوب شد، ولی برای اجرا در بسیاری از دستگاه ها و شرکت های عمومی و خصولتی (که تا چند سال پیش دولتی بوده اند)، اصلا اجرا نمیشود و اگر پی گیری کنی و یا شکایتی مطرح کنی،آنوقت مغضوب میشی و مزایای دیگرت نیز قطع میشود، آش نخورده و دهان سوخته...... تا کی این اندک امتیازی که برای رزمندگان قائل شده اند اجرائی میشود...گوئی این قوانین را گذاشته اند که فقط نان تبلیغات آن را بخورند، و شاید برای دنیای باقی و بعد از مرگ گذاشته اند،بعضا کسانیکه مسئول هستند با ریا پیشانی خود را پینه بسته نشان میدهند و خودشان حتی بعد از بازنشستگی دوباره سمتی با حقوق چند ده میلیونی دارند، ولی موقع اجرا قوانین برای رزمنده بسیجی با بهانه های متعدد زیر بار آن شانه خالی میکنند برای حداکثر چند صد هزار تومان، پول ندارند.فکر میکنند که رزمندگان و سایر جانبازان عزیز بلا نسبت شعورو درک ندارند. اگر حقی باشد انشالله در آن دنیا جوابگوی ما باید باشند. والسلام.
وای بر کسانیکه خود بواسطه همین جبهه و جنگ و گرفتن درصد و پیرو آن گرفتن مسئولیت که بازنشستگی هم ندارند و بواسطه شغل خود یک مدرک دکترای فاقد ارزش هم گرفته اند، در رده های بالا و حقوق های آنچنانی دریافت میکنند و تقریبا در هر دولتی با ضد و بند در سطح مقامات استان که همه آشنا و هوای همدیگر را دارند بر اسب مراد خود میتازند، ولی وقتی که نوبت به رزمنده و ایثارگری می رسند برای چند غاز حقوق بیشتر بر مبنای قانون ، انواع کارشکنی ها را بعمل میآورند جالب اینکه به ظاهر خود را انقلابی و مکتبی و پیرو ولایت میدانند. ننگ بر این افراد. در زمان جنگ و دفاع مقدس چه افراد مخلصی بودند که حتی حقوق اندک خود را به جبهه ها کمک میکردند ولی حالا چه.
رزمندگان حق دارند که یک مقطع برای انها منظور شود امیدوارم اجرا شود
سلام خسته نباشید آقای نمایند گان مجلس شورای اسلامی واقای ريسي مگر ما رزمند گان بازنشسته سال 96 رزمندگان یک مقطع تحصیلی رزمندگان شش ماه جبهه دارنده نمی باشیم چرا بنده 29 ماه جبهه دارم ولی یک مدرک تحصیلی رزمندگان بازنشستگان بند ندارد
چرارزمندگان شاغل فقط یکبار میتوانند مدرک تحصیلی ارایه دهند .وجانبازان خانواده شهدا وازادگان میتوانند چندین مرتبه مدرک ارایه دهند ومحدودیت ندارنداول همین رزمنده که جانباز و....شدتابه حال کسی نیامداین مشکل را حل کند اصلا در فکر ش نیستند
چرا رزمنگان شاغل نمیتوانند بیش از یک مرتبه مدرک تحصیلی ارایه .دهند وکسی درفکررفع این مشکل نیست فقط جانبازان خانواده شهدا ازادگان میتوانند چندین مرتبه مدرک ارایه دهند
متاسفانه مسئولین میان رزمندگان وخانواده شهدا وجانبازان وازادگان فرق میگذارند امتیازاتی که برای انها قائل شده اند برای ما رزمندگان قائل نیستند نمیدانند همین رزمنده هست که درجنگ اسیب دید شد رزمند جانباز وازاده بعنوان نمونه انهاکه در اداره ها شاغل هستند در ارائه مدرک تحصیلی محدودیت ندارند ولی رزمندگان فقط یک مرتبه میتوانند مدرک تحصیلی ارائه دهند چرافرق گذاشتند و... رزمنده از جهاد کشاورزی استان گیلان مجروح شده ام کمسیون پزشکی هم رفتم تائید شد اما بنیاد شهید بدون دلیل حق مرا ضایع کرد
سلام
بنده جانباز هستم و اخیرا مدرک دکتری اخذ نمودم و تحویل کازینی دادم . آن در اعمال مدرک بنده می گویند هیچ افزایشی نسبت به حکم قبلا ندارید و دلیل آن هم این است که شما قبلا دارای مدرک فوق لیسانس بودیدو به دلیل جانباز بودن یک مقطع بالاتر اعمال شده. آیا در هیچ بندی از احکام نباید حقوق من افزایش پیدا کند. این عدالت نیست که من 5 سال ادامه تحصیل دهم و دکتری تخصصی بگیرم و هیچ تاثیری در حقوق نسبت به فوق لیسانس نداشته باشد.
باعرص سلام وسلامتی تمام انسانهای با وجدان ،رزمندگان باخدامعامله کردن ولی خانواده هایشان تفکرانها راندارن وقوانین و تبصره ی که برای ایشان وصل میکنیدیااجرایاتسوب نکنیدچون نورچشمیها واعضای محترم وارکان اصلی حق خودرا می گیرند و مابقی بایدجنگ اعصاب باخانواده داشته باشندچراعاقل کندکاری ...ازمسئولین ورهبرانقلاب خواهش میکنم به قانون گذارها اعلام نمایند که اگر می توانند برای همه رزمندگان کاری انجان بدهندقانون وصل نمایندوگرنه ...ازرهبرانقلاب میخواهم علنادرصداسیمااین تذکررابدهندکه دیگرماشرمنده خودمان خدایمان وخانواده هایمان نشویم ومسخره دیگران نکردیم
سلام من بازنشسته هستم سالها درنفت خدمت کردم. امروز رفتم امور اداری شرکت محل خدمتم. اظهار داشتم که هشت ماه در جبهه داوطلبانه بودم. چرا برای من یک مقطع بالاترلهذنشه گفتن که شمادر تاریخ97/7/1بازنشسته شدید این مصوبه 98/5/23 هیت وزیران ابلاغ شده شامل شما نمی‌شود. از بازنشستگان 98 به بعد شامل میشودخیلی ناراحت غمگین شدم. آخه چرا بایداینطور باشه. این چه عدلیه... ظلم‌ الاسویه عدله. اگه هست. شامل همه بایدبشه
حالاهم اظهارنظرکنیم چه فایده داره
حالاهم اظهارنظرکنیم چه فایده داره
یک مقطع تحصیلی بالاتر برای ایثارگران بازنشسته در سال ۱۴۰۳ اجرایی شود و در احکامشان از زمان تصویب این مصوبه مابه التفاوت داده شود تا کی قانونی که تصویب شده و برای شاغلین ایثارگر اجرایی شده برای بازنشسته های ایثارگر اجرا نمیکنید یکی به داد رزمندگان ایثارگر برسه ما که جزءبنیاد شهید نیستیم پس کی به داد ما برسه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi