شناسه خبر : 61516
شنبه 14 مهر 1397 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کمیسیون‌های پزشکی بنیاد در استان تهران

مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون‌های پزشکی بنیاد در استان تهران خبر داد.

برگزاری کمیسیون‌های پزشکی بنیاد در استان تهران

غلامرضا طائبی، مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به برگزاری چندین جلسه کمیسیون پزشکی در استان تهران در مردادماه گفت: 9 جلسه کمیسیون پزشکی تعیین درصد، یک جلسه کمیسیون عالی حضوری و شش جلسه کمیسیون بررسی حق پرستاری والدین شهدا در مردادماه 1397 در استان تهران با حضور متخصصین، دبیران و کارشناسان این اداره کل در قالب تیم‌های تخصصی برگزار شد.

مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این جلسات 370 نفر از جانبازان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های جنگی توسط متخصصان ویزیت شدند و 654 پرونده حق پرستاری والدین شهدا نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون در این استان و در شهریورماه گفت: شش جلسه کمیسیون پزشکی تعیین درصد، یک جلسه کمیسیون عالی حضوری و چهار جلسه کمیسیون بررسی حق پرستاری والدین شهدا در استان تهران برگزار شد و متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های جنگی توسط متخصصان ویزیت شدند. در این کمیسیون‌ها 267 نفر از جانبازان مورد معاینه قرار گرفتند و 467 پرونده حق پرستاری والدین شهدا نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi