شناسه خبر : 61855
یکشنبه 06 آبان 1397 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در همه حال موکب‌ها با عشق اباعبدالله(ع) برپا هستند

هوای جمعه شب باعث شد که اکثر موکب ها و چادرهای استراحت زوار در مسیر چزابه، پاره شوند و فرش ها و پتوها خیس و غرق آب گردند روز شنبه که فرا رسید باز هم روز بارانی بود، اما باران عشق ورزی بود و ارادت به امام حسین (ع)!

فاش نیوز - جمعه شب، لطف الهی شهرهای خوزستان را دربرگرفت و باران رحمتش را بر سر این مردم خونگرم و صبور نازل کرد .

باد و بارانِ جمعه شب باعث شد تمام معابر را آب فرا بگیرد و تردّد مردم با مشکل جدی رو به رو شود .

هوای جمعه شب باعث شد که اکثر موکب ها و چادرهای استراحت زوار در مسیر چزابه، پاره شوند و فرش ها و پتوها خیس و غرق آب گردند  روز شنبه که فرا رسید باز هم روز بارانی بود، اما باران عشق ورزی بود و ارادت به امام حسین (ع)!

ای کاش خودتان اینجا می بودید تا ببینید در آن شرایط سخت باز هم فقط و فقط عشق به خدا و اهل بیت(ع) در نگاه اهالی شهیدپرور خوزستان و زوار حسینی موج می زد و با نشاط دو چندانی بساط عشق ورزی خود را برپا می کردند.

آنها با صبر و حوصله زیاد مشغول مرمت خرابی ها و اصلاح امور شده بودند و موکب داران مسیر چزابه باز هم با نوای خوش "هلبیکم، هلبیکم یا زوار الحسین" از زائران حسینی با مهربانی پذیرایی می کردند.

گزارش از جعفری

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi