شناسه خبر : 61868
یکشنبه 06 آبان 1397 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات صدور کارت جانبازان زیر ۲۵درصد اعلام شد

جانبازان مشمول ابتدا باید جهت دریافت کد رهگیری به دفاتر مرکز هاتف در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها مراجعه و ضمن دریافت کد رهگیری با مراجعه به سایت ایثار در سامانه خدمات الکترونیک و در بخش کارت شناسایی ورود و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند

حجت‌الله فرهادی، مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مصوبه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص صدور کارت شناسایی برای جانبازان زیر 25 درصد به ذکر نکاتی در جهت اطلاع و اقدام ایثارگران مشمول در این مورد پرداخت و گفت: این کارت به تمام جانبازان زیر 25 درصد که درصد آنان مضربی از عدد پنج است تعلق می‌گیرد و آن دسته از جانبازان که درصد جانبازی آنان مضربی از پنج نبوده (مانند 1 و 2 و 3 و 4 و 7 و 9) و در سامانه سجایا ثبت شده باشد بعد از اصلاح درصد آنان توسط کمیسیون پزشکی بنیاد، امکان ثبت‌نام خواهند داشت.

وی افزود: آن دسته از جانبازان زیر 25 درصد که دارای سایر نسبت‌های ایثارگری هستند و قبلاً ثبت‌نام کرده و کارت شناسایی دریافت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام ندارند. زمان‌بندی ثبت‌نام جانبازان نیز بر اساس درصد جانبازی آنان از آبان ماه برای جانبازان 20 درصد، آذر ماه برای جانبازان 15 درصد، دی‌ماه برای جانبازان 10 درصد و بهمن ماه برای جانبازان 5 درصد خواهد بود.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد در خصوص نحوه ثبت‌نام ایثارگران برای دریافت این کارت‌ها گفت: جانبازان مشمول ابتدا باید جهت دریافت کد رهگیری به دفاتر مرکز هاتف در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها مراجعه و ضمن دریافت کد رهگیری با مراجعه به سایت ایثار در سامانه خدمات الکترونیک و در بخش کارت شناسایی ورود و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. البته جانبازان عزیزی که قبلاً برای دریافت وام مسکن، کد رهگیری دریافت کرده‌اند نیازی به مراجعه مجدد به مرکز هاتف ندارد و با همان کد می‌توانند ثبت‌نام کنند.

فرهادی تأکید کرد: مشمولین دریافت کارت باید در هنگام ثبت‌نام نسبت به اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات مربوطه از جمله آدرس، کد پستی و شماره تلفن اقدام کنند. با توجه به اینکه کارت‌های صادره از طریق پست به درب منزل ایثارگر ارسال خواهد شد آدرس دقیق پستی و کدپستی الزامی است. مشمولین دریافت کارت در صورتی که عکس اسکن شده آنان در سیستم دارای کیفیت لازم نیست، نسبت به تهیه عکس جدید رنگی با زمینه سفید اقدام و از طریق مراکز هاتف یا پذیرش استان و شهرستان نسبت به اصلاح و جایگزین کردن عکس جدید اقدام کنند.

اینستاگرام
باسلام حالا بعد از سالها که میخواهی ی کارت هوشمند با کد دهگیری صادر کنید نسبت به اعتبار وکار برد ان هم ذکر میکردی که تا چه حدی به درد میخورد تا ما جانبازان زیر 25%باعلاقه بیشتر برای ثبت نام عمل کنیم حدافل تا حدود زیادی از نظر اعتباربه بقیه جانبازان نزدیک کنید تشکر
یکی بگه داشتن کارت جانبازی چه فوایدی دارد ؟ من 30 سال است که کارت ندارم و نیازی هم نیست ولی دولت چرا بعد از 30 سال بیمه مکمل ایثارگران را قطع کرده است ؟ ( نفرین خدا بر بعضی از وزیران بی کفایت )
یکی بگه داشتن کارت جانبازی چه فوایدی دارد ؟ من 30 سال است که کارت ندارم و نیازی هم نیست ولی دولت چرا بعد از 30 سال بیمه مکمل ایثارگران را قطع کرده است ؟ ( نفرین خدا بر بعضی از وزیران بی کفایت )
این کارتها به این درد می خورد که بگذاریم درِ کوزه و آبش را بخوریم!
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار بودند خیلی مختصر (اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی احتمالا تمام توان ایشان بوده است) اینجانب را با مرحوم آقای روح الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهند در کشور انجام دهند (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از انقلاب اسلامی خود به خود با حداقل کار برای انقلاب (از بین بردن مقداری از اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب ها) شروع شد تا قبل از دفاع مقدس کمی فعالیتم بیشتر شد (مواردی درگیری فیزیکی با افراد ضد انقلاب) در دوران دفاع مقدس فعالیتم (از زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل از هم اکنون که در کلان شهر شیراز و شهر صدرا بسیجی فعال بوده ام + رزمنده داوطلب دو سال بسیجی در خط مقدم و یکسال نیز از کمیته انقلاب اسلامی در خط مقدم خضور داشته ام) به حداکثر رسید که تا مرز اسارت و شهادت پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیت برای سرافرازی کشور حال می نویسم که 99 درصد از کارهایی که در کشور می گویند برای ایثارگران کل کشور انجام داده اند تبلیغات حکومتی است خیلی دوست دارم تا مکانی پیدا شود تا جزئیات این دروغ های بزرگ را برای مردم ایران بنویسم
سلام.بنظرم باتوجه به بحرانی وبغرنج بودن شرایط منطقه میهن عزیزمان بیش ازهرزمان دیگری نیاز به اتحادملی وهمبستگی میان آحادمردم فارغ از مشکلات اقتصادی ودیگرمسایل باتکیه براصول وقواعداسلامی والگوبرداری ازروحیات ایثارگری ایمه اطهاردارددراین میان نبایدازلزوم عزم جدی مسیولین دربه حداقل رساندن مسایل ومشکلات مردم اللخصوص قشرایثارگران بی ادعا که سالهادندان روجگرگذاشته واکنون باعنایت به کهولت سن وفشارمشکلات بجهت بهره مندی ازاندک خدمات .اقدام به احرازنموده اندغافل ماندحال نظربراینکه پس ازگذشت سالها این سوال دراذهان متبادرمیشودکه آیا همین رزمندگان که زندگی اکثرشان مثل حقیرتحت الشعاع روحیات مریض ناشی ازجنگ قرارگرفته بخاطر بهانه بارمالی اندک علی رغم مصوبه های مجلس دربتیادشهیدمسکوت بماند؟آیا تعاریف حقوق بشردرقرآن اینراقبول دارد؟ضرب المثلی میگوید دست دست را میشوید هردودست صورت را...اکنون پس ازسالها شکنجه روحی خانواده ناشی ازامواج انفجاری که مهمترین آن درسال 63 دبمباران پادگان ابوذرسرپل ذهاب اتفاق افتاده وپس ازسالها اقدام واحراز درکمسیونهای نیروهای مسلح پرونده ام دربنیاد فعلا مسکوت مانده وهمچنان محروم ازاندک خدمات ..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi