شناسه خبر : 62005
شنبه 19 آبان 1397 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در شهرداری

تعدادی از فرزندان ایثارگران و برادران شاهد هستیم که سالهاست درشهرداری بصورت حجمی مشغول بکار می باشیم وقصد داریم با توجه به ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دادخواست تبدیل وضعیت استخدامی به دیوان عدالت اداری بدهیم. البته رابطه ما با پیمانکار است و او واسطه ما با شهرداری است ولی بطور مستمر کارمان در فضای سبز شهرداری است. بعضی از دوستان ما قبلا بطور مستقیم با شهرداری قرارداد داشته اند ولی بعدها ما را به یک پیمانکار وصل کردند.

-  به نظرم شما نمی توانید شهرداری را ملزم به جذب نمایید. اما هستند ایثارگرانی که بعنوان نیروی شرکتی در کار اداری خدمت می کنند و این خدمت هم ممکن است چند سال ادامه داشته باشد. در این مورد احکامی مبنی بر تبدیل وضع استخدامی صادر شده که در سایت موجود است. ولی بنظرم اگر در کار حجمی شرکت مشغول هستید پاسخ منفی می باشد.

 

چرا وزارتخانه های مختلف در خصوص ادامه خدمت آزادگان و جانبازان به شیوه های مختلفی عمل می کنند، بععضی بر مبنای سنوات حقیقی و بعضی سنوات حقوقی با احتساب دوران اسارت وبا در خصوص جانبازان بامدرک فوق لیسانس است و  دوگانه برخورد می شود .

-  این موضوع کاملا" صحت دارد وبه برداشتها ، سلیقه ها ،‌تنگ نظریها ، منابع مالی و حسن ظن مدیران و مسئولین آن سازمان مرتبط است.

 

 فرزند جانباز هستم ایا در بنیاد مرڪز مشاوره تحصیلے هست؟

- این موضوع همواره مد نظر بنیاد بوده است شاید در کیفیت آن بحث باشد . برای اطمینان بیشتر با اداره کل آموزش بنیاد در این خصوص تماس بگیرید.

 

 

 جانباز ۴۵درصدهستم پسرم همسرش را طلاق و مهریه اش را قسط بندی کرده است تا الان هم بابت مهریه بدهکار نیستیم چون سه ماه یک سکه است. اما دادگاه بیستون کرمانشاه می‌گوید هفت میلیون بابت عشر دولتی باید پرداخت کنید. ما را راهنمای کنید از کجا بیاوریم چرا که ماهی یک میلیون هفصد هزار تومان حقوق می گیرم .

-  در قوانین برای این موضوع چیزی پیش بینی نشده است، اگر عضو صندوق وام شاهد هستید از این طریق اقدام کنید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
در خصوص آزمون استخدامی دستیار مدیران در شهرداری آیا حذف شرایط سنی پا برجاست و سهمیه اعمال میگردد؟
و آیا برای کارمند پیمانکاری شهرداری (فرزند جانباز ۶۰٪) تبدیل وضعیت وجود دارد؟
لطفا راهنمایی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi