شناسه خبر : 62474
چهارشنبه 14 آذر 1397 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست دانشجویی فرهنگ ایثار و شهادت ۱۷ آذر در دانشگاه تهران

به مناسبت روز دانشجو؛

 

نشست دانشجویی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، شنبه ۱۷ آذر در تالار امیرکبیر معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست دانشجویی فرهنگ ایثار و شهادت به منظورگرامی‌داشت یاد و خاطره دانشجویان شهید و به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، توسط کانون علمی فرهنگی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با همکاری اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار می‌شود.

در این نشست دانشجویی، هم اندیشی و بررسی راه‌های همکاری در جهت ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و بسط فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه تهران مورد بحث قرار می‌گیرد.

از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهت مشارکت در این برنامه دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود بر شکوه این جمع صمیمی بیافزایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi