شناسه خبر : 62824
چهارشنبه 05 دي 1397 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سناتور آمریکایی:

خروج از سوریه هدیه بزرگ به ایران و روسیه است

خروج ناگهانی از سوریه، هدیه بزرگی به ایران و روسیه می‌دهد.
کریس کونز معاون کمیته اخلاق سنای آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌بی‌اس گفت؛ ترامپ با خروج ناگهانی از سوریه یک هدیه بزرگ کریسمس به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه می‌دهد.
کونز ادامه داد جمهوریخواهان و دمکرات‌های سنای آمریکا از دونالد ترامپ می‌خواهند که در موضوع خروج از سوریه بازنگری کرده و به نظرات مشاورانش اهمیت دهد.
وی همچنین گفت خروج از سوریه در این مقطع زمانی و تنها گذاشتن متحدان کرد واشنگتن راه را برای کنترل سوریه توسط روسیه، ایران و ترکیه هموار می‌کند.
کونز تاکید کرد: تثبیت موقعیت ایران در سوریه و در مرز با اسرائیل نگرانی‌هایی درباره امنیت رژیم اسرائیل ایجاد می‌کند. من درباره پیامی که خروج از سوریه به متحدانمان درباره میزان قابل اتکا بودن ایالات متحده ارسال می‌کند
نگران هستم.

اینستاگرام
سلام با موقعیت استراتژیک سوریه فکر نمیکردیم جانوران آمریکایی و گاوهای وهابی اینطور میدان را خالی کنند از سوی دیگر حملات وحشیانه به یمن نیز دلیل دیگری بر پا فشاری آمریکا برای حفظ موقعیت در سوریه و یمن بود.
عجیب است که جانوران آمریکایی چه نقشه ای در خیالات شیطانی دارند که نباید به این سادگی مثال هدیه تصور شود. موقعیت اسراییل نیز دلیل محکمی برای حفظ حضور در سوریه است اما خروج از سوریه به این سادگی حتما عواقبی خواهد داشت که تاریخ بیان خواهد کرد زیرا بهیچوجه چنین حرکتی از شیطان بزرگ باور نکردنی نیست.لابد قصد دارند با این ترفند و ایجاد ترس در بین ترسوهای میلیاردر قدری دیگر دلار از گاوهای وهابی بدوشند. علی ایحال چنانچه خروج آمریکا از سوریه واقع شود بزرگترین پیروزی مقاومت در سده گذشته است که باید امدادی عظیم از سوی حق تعالی برای مسلمانان باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi