شناسه خبر : 63030
دوشنبه 17 دي 1397 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون پارلمانی رییس جمهور در گفت و گو با فاش:

عزم دولت برای حل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران

بنظر من در حال حاضر تقریبا موضوع حل و فصل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران با عزم دولت و مجلس به خوبی پیش می رود.

فاش نیوز - معاون پارلمانی رییس جمهور از عزم دولت برای حل و فصل معضل بیمه تکمیلی و سایر مشکلات ایثارگران در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به طرح موضوع بیمه تکمیلی در نشست اخیر هیئت دولت خاطرنشان کرد: من موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران را در جلسه اخیر هیئت دولت مطرح کردم، اگر چه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم به جد پیگیر آن هستند، در دولت هم رییس جمهور و هم آقای جهانگیری معاون اول نیز به دستگاه های اجرایی تاکید کرده اند که حتما مشکلات موجود ایثارگران را حل و فصل کنند.

وی اضافه کرد: بنظر من در حال حاضر تقریبا موضوع حل و فصل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران با عزم دولت و مجلس به خوبی پیش می رود.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: مشکل اصلی در ارتباط با دو دستگاه دولتی (که تقریبا جمعیت زیادی از ایثارگران در آنها مشغول بکار هستند) است که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی از جمله آنها می باشد.

حسینعلی امیری متذکر شد: با تاکیدات رییس جمهور در نشست اخیر هیئت دولت اقداماتی برای حل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران صورت گرفته است و امیدوارم در اسرع وقت مشکلات ایثارگران (که حق بزرگی بر کشور و یکایک ما دارند) حل و فصل شود و در آینده شاهد هیچگونه مشکلاتی برای جامعه ایثارگری نباشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده چگونه است متذکر شد: در جلسه هیئت دولت تاکید شد که در شرایط فعلی معضل بیمه تکمیلی را دستگاه های اجرایی حل و فصل کنند.

 

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
این سخن از کیست // من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسؤولان نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

از امامه خمینی رخمت اله علیه
در حالیکه بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز به عهده دستگاههای اجرایی محل خدمت است
لیکن اموزش و پرورش هنوز بازنشسته های خود را بیمه نکرده و اراده ای هم برای این کار دیده نمی شود .
در حالیکه بازنشسته ها باید در اولویت قرار می گرفتند .
بقیه وزارت خانه ها بازنشسته های خود را بیمه تکمیلی کردند طبق مصوبه .
با تماس با رفاه تعاون ا.پ گفت که به بیمه اتیه سازان مراجعه نمایید .فرمی پر کردیم بعد دو هفته در سیستم ثبت شد من وهمسر وفرزند .
هر نفر ماهی 30 هزار تومان هم کسر می شو د حتی ماههای قبل وخدمات ان هم مانند بازنشستگان عادی بسیار محدود وسقف پایین .
سلام میگم پدرم21ماه جبهه ای زمان سربازی دارن کارت ایثارگران دارن
طبق قانون جدید 5 درصدجانبازی تعلق بهشون میگیره
ممنون میشم جوابم بدیده
والله وبالله دروغ است اگرراست می گویندبنیادشهیدبعهده بگیرداعتباررابه بنیادبدهند.پس دروغ است.اصلاچرابرای دومین بار جانبازان رابه مشکل انداختندپیشنهادمی کنیم اول نوبخت ودوم شهیدی رابرکنرکنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi