شناسه خبر : 63182
سه شنبه 25 دي 1397 , 14:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حساب متمرکز دولتی برای بیمه مکمل ایثارگران در بنیاد شهید ایجاد می شود

نائب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تمرکز اعتبارات دولتی و اجازه هزینه کرد توسط بنیاد شهید را مهمترین دستاورد مصوبه اصلاح بیمه مکمل در خانه ملت دانست.

فاش نیوز - نائب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تمرکز اعتبارات دولتی و اجازه هزینه کرد توسط بنیاد شهید را مهمترین دستاورد مصوبه اصلاح بیمه مکمل در خانه ملت دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده ایثارگر مردم سنقر و کلیائی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق مجلس خاطر نشان کرد: در نشست اخیر که با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم از نکاتی که به عنوان مطالبه اصلی جامعه ایثارگری مطرح شد، اصلاح بیمه تکمیلی ایثارگران و تمرکز آن در بنیاد شهید بود.

عضو کمیسیون قضائی مجلس ادامه داد: در این نشست مقرر شد ردیف های اعتباری در لایحه بودجه سال 98 گنجانده و بر مبنای آن به هر میزان که دستگاه های دولتی، ایثارگران شاغل و بازنشسته دارند مبالغی از آنها کسر و در یک حساب متمرکز واریز و در اختیار بنیاد شهید قرار گرفته شود.

عضو کمیسیون ایثارگران مجلس متذکر شد مدیریت بنیاد شهید نیز مکلف شده است که این موضوع را مدیریت کند تا خدای ناکرده ایثارگران عزیز در آینده دچار مشکلات نشده و بین دستگاه های دولتی سرگردان نشوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان سخنان خود تصریح کرد: در نشست اخیر مجلس و آقای نوبخت مقرر شد دولت و بنیاد شهید موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران را در سال آینده مدیریت کرده و با اتخاذ تدابیری آن را جزء اولویت های اول برای تخصیص منابع مالی مورد نیاز در سال آینده قرار دهند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
درمان بازماندگان جنگ را امسال چه کسی مدیریت کند؟چرا از همین امروز مدیریت نمی کنند؟مگر موضوع وقفه پذیر است ؟اگردرجنگ شرکت داشته اید پاسخ منطقی دهید
سلام خدا وکیلی تا امروز فقط حرف تحویل ایثارگران دادند ادم احساس می کند که دارند زمان را به نفع دولت و به ضرر ایثارگران می خرند
آقایان محترم بعضیها پول ندارند به دکترها وبیمارستانهابدهندالانبیش از3ماه است هزینه کردیم نه بنیادقبول داردونه دستگاه اجرائی اگرقرارباشدسال آینده مشکل بیمه تکمیلی بعهده بنیادباشد البته اگرنوبخت ضدجانبازوارزشهااجازه دهدماهزینه های درمانی راازچه مرجعی بگیریم مسئولان محترم . ظلم هم حدی دارد مطمئن باشیدآه وناله این قشرمظلوم شماراخواهدگرفت آخه این امنیت حاصل زحمات ایثارگران است
بسیار می نویسم تا منشور شود و همگان بدانند .
آیا می دانید رزمنده وطن هنوز حتی یک دفترچه درمان ندارد !
ایا در سال 98 برای درمان رزمنده های فکری شده است ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi