شناسه خبر : 63355
چهارشنبه 03 بهمن 1397 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نظامیان صهیونیست به جان زندانیان فلسطینی افتادند

به دنبال حمله وحشیانه نظامیان صهیونیستی به زندان «عوفر» در کرانه باختری، بیش از ۱۰۰ اسیر فلسطینی زخمی شدند.

باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرده در حمله عناصر سرکوبگر رژیم صهیونیستی به زندان عوفر، بیش از ۱۰۰ اسیر فلسطینی به ضرب گلوله‌های مشقی و بمب‌های حاوی گاز زخمی شدند. عناصر رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه به زندان عوفر حمله کرده و ضمن ضرب و شتم اسرا، اقدام به تفتیش گسترده و تخریب اسباب و اثاثیه آنها کردند.
باشگاه اسیران فلسطینی هم در بیانیه‌ای که به همین مناسبت صادر کرده اعلام کرد رژیم صهیونیستی در 8 بند از کل ۱۰ بند این زندان از گازهای سمی استفاده کرده است. رژیم صهیونیستی در مواقع حمله به زندان‌ها به عمد اسرا را از بندها و سلول‌هایشان خارج کرده و در محیط باز در معرض سرمای شدید قرار می‌دهد بدون اینکه به آنها فرصتی برای پوشیدن لباس‌های گرم بدهد، چرا که این حملات اکثرا به صورت ناگهانی و در زمان خواب صورت می‌گیرد و در برخی موارد آنها با لباس‌های خواب و شبانه یا در نخستین ساعت‌های صبح از بندها و سلول‌هایشان بیرون آورده می‌شوند و حتی با وجود وخامت حال اسرای بیمار، به آنها نیز رحم نمی‌کنند.
باشگاه اسیران فلسطین خاطرنشان کرد که حملات اداره زندان‌های صهیونیستی بخشی از سیاست هدفمند این رژیم علیه اسرا به منظور انتقام‌گیری از آنهاست و طی سال گذشته ده‌ها مورد از این حملات صورت گرفته است.
بنا بر اعلام این باشگاه حال برخی از زندانیان به شدت وخیم است که به بیمارستان منتقل شده‌اند و در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که در میان آنها ۲۵۰ کودک، ۵۴ دختر جوان و زن فلسطینی، 8 نماینده پارلمان فلسطین و ۲۷ خبرنگار دیده می‌شود و ۴۵۰ نفر از این اسرا هم در بازداشت اداری (بدون محاکمه) به سر می‌برند.
 از سوی دیگر، ۷۵۰ اسیر بیمار فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی به سر می‌برند که در میان آنها نزدیک به ۲۰۰ نفر نیازمند ارائه درمان‌های فوری هستند.
گروه‌های فلسطینی در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کردند که لازم است برای مقابله با این تجاوز وحشیانه انقلاب مردمی به راه
بیندازیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi