شناسه خبر : 63359
دوشنبه 08 بهمن 1397 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۴ طرح ایثارگری مهم روی میز نمایندگان مجلس

چهار طرح ایثارگری مهم بزودی در دستور کار جلسه علنی هفته جاری مجلس قرار می گیرد.

فاش نیوز - اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران به عنوان طرح اولویت دار در دستور کار جلسه علنی هفته جاری مجلس قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح های چهارگانه ایثارگری در کمیسیون های مجلس خاطرنشان کرد: چهار طرح ایثارگری در کمیسیون اجتماعی مطرح شد که یکی از آنها طرح "ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان" بود که چون دیوان عدالت اداری به خاطر تناقض بخشنامه دولت با ماده ۶۱ قانون خدمات کشوری، آن بخشنامه را ملغی کرد، ما طرحی را ارائه کردیم که هفته گذشته فرصت رسیدگی به آن دست نداد و امید داریم این طرح که به عنوان استفساریه است، در هفته آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

http://hasan-noroozi.ir/images/news1/noroozi10.jpg

وی اضافه کرد: طرح دیگر، بررسی طرح "تعیین تکلیف جانبازان اعصاب و روان فاقد مدرک بالینی" بود که در کمیسیون بهداشت و درمان مطرح شد. مجلس در قانون برنامه ششم توسعه کشور تصویب کرده است که برای آنها ۵ درصد لحاظ شود و اعضای کمیسیون رسیدگی آن را به هفته آینده موکول کردند.

 رییس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تصریح کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون های مجلس مورد بررسی قرار گرفت، طرح "استفساریه عدم شمول حکم ماده ۸۴ قانون مدیریت خدمات کشوری در رعایت سقف مرخصی قابل ذخیره برای ایثارگران" مشمول قانون حالت اشتغال و ذخیره مرخصی ناشی از اعمال مواد ۹ و ۱۱ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان مصوب31/3/ 1374بود.

 حجت الاسلام نوروزی در ادامه تاکید کرد: اگر دستگاهی به هر دلیل از آن تعداد ساعتی که به عنوان هدیه نظام برای جانبازان به مدت نیم ساعت در روز در نظر گرفته شده اجازه استفاده ندهد، در این صورت می توان آن را برای زمان درخواست بازنشستگی ذخیره کرد یا نه؟

 وی یادآورشد: ماده ۸۴ قانون مدیریت خدمات کشوری می گوید: "یک کارمند باید ۱۵ روز در سال به طوز اجباری از مرخصی یک ماهه خود استفاده کند و ۱۵ روز مابقی را می تواند ذخیره کند. آنها می گویند درمورد جانبازان هم همین است و فقط 15 روز را می توانن ذخیره کنند. اما سخن ما این است که بحث ساعات مرخصی اهدایی به جانبازان، اهدایی نظام و حکومت اسلامی است و مجلس آن را تصویب و شورای نگهبان هم تأیید و به دولت ابلاغ کرده است.

 نماینده مردم رباط کریم متذکر شد: بنابراین، این ساعات به عنوان ذخیره است و این استفساریه در کمیسیون اجتماعی مورد تایید قرار گرفت و از سوی نمایندگان رای آورد و ان شاالله بزودی برای تصویب نهایی به صحن مجلس ارائه خواهد شد تا هدیه ای به جانبازان عزیز باشد.

وی درخصوص طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران اظهار داشت: الحمدلله کمیسیون آموزش و تحقیقات، این طرح را تصویب و اداره قوانین مجلس هم آن را تایید کرده است.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در پایان اظهار داشت: ان‌شاءالله این طرح بزودی به صحن خواهد آمد و ما بنا داریم سوال را با طرحی که در نوبت است ادغام کنیم و در این مورد با برخی از دوستان هم صحبت کرده ایم. از آنجایی که طبق ماده ۱۰۰ درخواست اولویت کردیم تا اجازه بدهند که هفته آینده جزو طرح های اولویت دار قرار بگیرد و در صحن مطرح شود، تا دغدغه رزمندگان عزیزمان برطرف شود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
تشکراز مدیر محترم پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگی ایثار وشهادت (فاش نیوز) وخبرنگار فعال این پایگاه در مجلس که به صورت روزانه مهمترین دغدغه ها ومشکلات ایثار گران را از زبان حاج آقا نوروزی نماینده محبوب ودلسوز وسایر نماینده گان مدافع ایثارگران رصد وپگیری می نمایند .
همه قوانين را براي جانبازان شاغل و بازنشسته مي نويسند پس ما جانبازاني که در هيچ اداره و سازماني حقوق بگير نيستيم و حالت اشتغال هم نيستيم تکليف چيه ؟
مگر شما تحقيق نمي کنيد ؟ نه

اول قانون تصويب مي کنيد تازه بعدش شروع مي کنيد به تحقيق و عيوب ان

خواهشا جانبازان بيکار که مستخدم هيچ کجا نيستند هم فکر کنيد
به نقل از کانال تلگرامی فرزندان شاهد می گویند طرح تکلیف جانبازان اعصاب وروان در کمیسیون بهداشت مجلس رد شده چنانچه صحت داشته باشد دیگر به شعار مسئولین نباید دل خوش کرد اینها فقط به نفع خودشان قانون وضع می کنند جانبازان بی ادعا و بی ریا که دنبال مدرک بازی نبودند را نمی بینند باید با فریاد رسا جواب این افراد خودخواه راداد واجازه نداد حق جانبازان بدون مدرک بالینی را پایمال کنند باید فریاد حق طلبی در شعاهای 22 بهمن به گوش جهانیان برسد که افراد خود خواه و هیتلر گونه سایر جانبازان را به رسمیت نمی شناسند مبادا از حق آنها لقمه ای کم شود
حاج آقا خیلی ممنون از شما و دیگر نمایندگان محترم که پیگیر مشکلات جامعه ایثارگری هستید. اجرتان با خداوند.
کسر ساعت برای زیر 25خصوصاشیمییایی ها واعصاب وروان روهم تومجلس لطفادنبال کنیدومصوب.
بایادخدا/عرض ادب واحترام جناب نوروزی گرامی خواهشنابفرماییدنیروهای عملیاتی /عملیاتهای سنگین طولانی مدتیکه اندک زمانی بعدازپایان ماموریت دچارمشکلات روحی وروانی وعواقب مصیبت بارآن شده اندکه به علت عدم تعادل قدرت تفکروتصمیم گیریمان درادامه مسیرزندگی را مختل کرده قبل ازفوت وترک دنیااحقاق حق بفرمایند/ممنونم دارای تمامی مدارک درخواستی مستندومسجل شده /بااحترام غضنفری استان لرستان
امید داریم این هفته خبر خوشی در راه باشد
خدا قوت اقای دکتر نوروزی
با عرض سلام. مردیم از بس که امتیاز و بخور بخور نصیبمان شد.ازوفور امتیازات وتسهیلات دچار چاقی مفرط شدیم کسی نیست جلو این امتیازات بگیره بابا نخواستیم بدید به نجومی بگیران بدبخت که سال هاست بهشون اجحاف شده چه خبره اینقدر به رزمنده ها می رسید .
سلام لطفا موضوعات سهمیه زمین و خودرو برای جانبازان بالای 25 درصد را برقرار کنید.
سلام جناب نوروزی لطفا درمورد رزمندگان که هر ماه جبهه یک درصد در نظر بگیرند بکجا رسید برای عزیزان آزاده انجام شد این مورد را در مجلس به ری بگذارید تا انشاالا تصویب شود تا به امروز که خیری ندیدیم در این چند سال شما عزیزان کلی زحمت کشید و مقداری از مشکلات برادران جانباز کم شده ولی راه زیادی داریم چون در 30 سال هیچ کاری انجام نداده بودن خدا وند خیر به شما دهد که کلی کار انجام دادید ممنون
سي سال است براي ازاده ها هر سال يک درصد داده اند اما هنوز اين طرح را براي بسيج ندادند .
چرا عدالت و مجلس بين رزمنده و ازاده تبعيض قايل شده است ؟

حق سي سال رزمنده ها گردنتان هست حاج اقا نوروزي
ای کاش اجرای ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه و اصلاح تبصره ۵ ماده ۴۰ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در خصوص تغییر مبنای زمان بازنشستگی از تاریخ صدور رای کمسیون به زمان مجروحیت برای بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال نیز در دستور کار مجلس قرار گیرد
این مواردسرکاری هستندفقط تا۲۲ بهمن هرساله از این طرحها زیادمی دهندوبعداز ۲۲ بهمن دیگرمی خوابند تا سال آینده
جناب نوروزی عزیز زحمت کشیده و تاحالا که خبرهای خوب ومسرت بخشی به سمع ایثارگران رسانیده اید به کمک دیگز دوستان ایثارگر در مجلس کل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را بازنگری فرموده که اجیانا اگر قوانینی هست که مشکل ایثارگران را جل نمی کند یا مبهم است در اصلاح آن به نفع ایثارگران اقدام بفرمایید به خصوص کسانی که درصد های پایین تری از جانبازی دارند خداوند متعال به شما دیگردوستان که خیلی خیلی به خصوص تواین چندماه گذشته زحمت زیاد کشیده ایداجرفراوان عنایت فرماید
اقاي نوروزي عزيز و دلسوز

مگر قرار نبود همه جانبازان 20 درصد اعصاب و روان و شيميايي به 25 درصد ارتقا پيدا کنند پس چه شد ؟
در کشورهاي غربي مجروح اعصاب و روان بالاترين شدت مجروحيت مي دانند اما ما 5 درصد مي دهيم مگر مغز فرمانده کل بدن نيست اگر کوچکترين صدمه اي ببيند کار ان شخص تمام است
مگر اعصاب و روان 5 درصدي هم داريم مگه ميشه ؟
سلام جناب نوروزي عزيز

اين چهار طرح هم همه مراحلش تصويب شود به درد اکثريت جانبازان نخواهد خورد مگر اندکي پارتي دار

مشکلات اکثريت را در دستور کار قرار دهيد برج 11 / 97 هستيم هنوز بودجه وام مسکن ابلاغ نشده کجاي دنيا بودجه يک سالي را در اخرين روزهاي سال ميدهند

تازه انوقت هم بانک ها زير بار نمي روند و به بهانه حسابرسي وام اکثريت ايثارگران به سال ديگر خواهد افتاد و عده اي هم بخاطر بد قولي بنياد به زندان خواهند افتاد چون منزل را خريده اند و منتظر وام مسکن بنياد هستند

خدا شاهد بخاطر همين وام برادر من شب عيد را در زندان خواهد بود چون ده ماه است قول ماه بعد و بعد و تا امروز رسيده است
فرماندار محترم شهرستان بهشهر
ریاست بنیاد شهید شهرستان بهشهر
ریاست بنیاد شهیدشهرستان گلوگاه

سلام علیکم:
سالیان قبل امدید به اسم ساماندهی قبور مطهر شهدای سفیدچاه بدون اینکه به نظر خانواده معظم شهداء اهمیتی دهید انجا را دست کاری کردید و حتی بعضا سنگ قبور شهداء را جا به جا کردید تا انجا را ساماندهی کنید و بدون اینکه فکر کارشناسی بکنید در منطقه ای که زمستانی سرد و برفی دارد در کف سازی از سنگ مرمر های براق صاف استفاده نمودید و حتی شیب بندی مناسبی هم برای دفع اب های سطحی صورت نگرفت و تمام کاری که برای انجا انجام شد همین کف سازی بیشتر نبود.
نه فکری برای روشنایی انجا کردید و نه مسیر دسترسی مناسبی درست کردید ، برای اب شرب هم که همان چاه اب قدیمی که حاج عیسی کریمخانی زحمت انرا در دهه 60 کشید و تغییر خاصی در ان ایجاد نشد و خدمات خاص دیگری هم که به انجا نمیدهید و اگر مشکلی هم پیش بیاید و بر اثر یخبندان جاده بسته شود و ... نیروهای ادارات مختلف گلوگاهی هستند که باید مشکلات را برطرف کنند.
و حال شاهد این هستیم که هرهفته تعدادی از خانواده های شهدا بر اثر کفسازی نامناسب انجا و یخ زدگی ان مکان دچار مصدومیت شدید میشنوند و والدین مظلوم شهداء بخاطر این مشکلات از زیارت قبور فرزندانشان محروم هستند.
گنبد و گلدسته نخواستیم اینجا که محل دفن شهدای گلوگاه است و حق هم دارید انجا را فراموش کنید لااقل این قطعه مزار شهداء را که از سال 59 ایجاد شده و از قسمت تاریخی قبرستان جداست و قطعا از نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم مشکلی از این بابت ندارد را بطور کامل مسقف کنید تا مشکلی برای خانواده های شهدا و زائران شهدا ایجاد نشود.
و بعید میدانیم با توجه به اعتباراتی که شهرستان شما دارد هزینه مسقف کردن این چند صد متر هزینه هنگفتی برای شما باشد.
انشاالله که شهدای عزیز که عندالربهم یرزقون هستند شفیع ما در قیامت باشند.

ارادتمند شما
#مهدی‌اسماعیلی_فرزندشهید و
#عضوشورای‌اسلامی‌شهرگلوگاه
تو رو خدا یه کاری برای ماموریت آموزشی فرزندان جانباز بکنید.
به خدا زندگیم داغون شد.،همه چیو از دست دادم. پدرم مریضه, چرا با ما بازی میکنید.
چرا با ما این کارو کردند؟؟؟؟؟
خدا لعنت کنه باعثش رو
امید ما فرزندان جانباز به شماست.
تو رو به ابوالفضل کاری کنید
با سلام خواهشمند است اجرایی شدن تخفیف شهریه 30 درصدی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان را هم پیگیری فرمایید.
سلام آقای نوروزی خدا خیرت بده وسلامت با شی من بعنوان یک رزمنده داوطلب هنوز ی مقطع بالاتر رزمندگان دستور کار مجلس است ومایل به ادامه خدمت تا۳۵ سال را دارم اول بهمن حکم باز نشستگیم آمده تکلیف ما جه میشود
خدمت حاج آقا نوروزی وسایرنمایندگان که درراه خدمت به رزمندگان عزیز گام برمی دارند ، عرض سلام وخسته نباشید دارم . بنده قبل ازاعزام به جبهه ازناحیه دست چپ ناقص العضو (مادرزادی )بودم وباهمین وضعیت درجزیره مجنون خدمت کردم وافتخار می کنم که بایک دست وبازور خودم به جبهه رفتم عزیزانی که درآن دوران بامن همسنگر بودند خیلی مخلص بودند وهمیشه ازمن بعنوان رزمنده نمونه یاد می کردند یادشان بخیر یکی ازآنها شهید حاج هوشنگ ورمقانی بودند . خداوند روحشان راکبوتر بهشت نماید اگر الآن زنده بودند گواهی می دادند که بنده بایک دست چطور درجبهه خدمت می کردم .متأسفانه حالا نمی دانم مجلس چرا این امتیاز یک مدرک تحصیلی بالاتر را برای رزمندگان تصویب نمی کند وتکلیف این عزیزان رزمنده رامشخص نمی کند من نمی خواهم ازم تشکر کنند که بایک دست به جبهه رفته ام می خواهم این استفساریه راهرچه زودتر تصویب کنند .خداراخوش نمی آید رزمندگان رابیشتر ازاین منتظر نگذارید
جناب آقای نوروزی بزرگوار؛ ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران محترم، لطفاً دومین طرح استفساریه جزء (6) بند (ث) ماده (88) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص بهره مندی رزمندگان از حقوق و مزایای حکم کارگزینی و استخدامی یک مقطع تحصیلی بالاتر که حدود 2 سال از زمان اجرای آن گذشته است و خودتان بعد 29 سال از پایان دفاع مقدس آن را تصویب کرده اید را هر چه زودتر در دستور کار صحن علنی قرار دهید تا ابهام آفرینی سازمان اداری و استخدامی برطرف شده، و این حق قانونی به رزمندگان پرداخت شود. امیدواریم تا قبل از بررسی لایحه بودجه 98 در صحن علنی، به تصویب برسد و باعث خوشحالی رزمندگان عزیز گردد. ان شاءالله.
با.سلام.ودورود.مضرمبارک.حصرت.ایت.الا.نوروزی.وعرض.خسته.نباشید..اینجانب.جانباز.۳۵درصد.اعصاب.وروان.واز.کار.افتاده.کلی. میباشم.که.پنج.فرزند.بیکار.دارم.وبیست.وهفت.سال.در ا.ستانداری.خدمت.نمودم.که.بنده.را.تحت.پوشش.بنیاد.محترم.شهید.قرار.دادند .تنها.یک.خواسته.دارم.که.بیست.سال. نامه.وملاقات .حضوری.با.وزیران.واستانداران. ودیگرمسولین.وحتی.چندین.نامه.به.مجلس .محترم.کهیکی.از.فرزندانم.بابت.جایگزین .بابت.بخشنامه.اعلامی.مجلس.محترم.استخدام.شود.ولی.بهداز .بیست.سال.موفق.نشدم.فقط .یک.خواسته.داشتم .وکلیه.مدارک.هم.موجود.است.یک. خواسته.داشتم .وان.هم.قانونی.بخاطر.خدا.پیگیری.کنید.
با.سلام.ودورود.مضرمبارک.حصرت.ایت.الا.نوروزی.وعرض.خسته.نباشید.. اینجانب.جانباز.۳۵درصد.اعصاب.وروان.واز.کار.افتاده.کلی.میباشم. که.پنج.فرزند. بیکار. دارم.وبیست. وهفت.سال.درا.ستانداری.خدمت. نمودم.که.بنده.را.تحت.پوشش.بنیاد.محترم.شهید. قرار.دادند.تنها.یک.خواسته .دارم.که.بیست. سال.نامه. وملاقات.حضوری. با.وزیران.واستانداران .ودیگر مسولین. وحتی. چندین.نامه.به. مجلس محترم.که یکی. از فرزندانم.بابت. جایگزین.بابت. بخشنامه.اعلامی. مجلس.محترم.استخدام. شود.ولی.بهداز. بیست. سال موفق نشدم.فقط یک.خواسته. داشتم. وکلیه.مدارک.هم.موجود.است. یک.خواسته. داشتم.وان.هم.قانونی. بخاطر.خدا.پیگیری. کنید...
آقای نوروزی ممنون
برادران ایثار گر مجلس تشکر
سلام ادب خدمت حاج آقا نوروزی وتشکر از زحمات شما بزرگوار سئوال رزمندگان داوطلب که اول بهمن بازنشست شدن ومایل به ادامه خدمت تا ۳۵ سال بودن تکلیفشا ن چه میشود
آقای نوروز ی چرا امروز هم ی مقطع برسی نشد لابد می تخواهیدتا ماه بعد بقیه رزمندان را بازنشسته کنید بعد برسی بشه بخدا حق مارزمندگان این نبود
با تشکر از زحمات حاج آقا نوروزی
فک کنم از بین ۴ طرح بالا طرح ماموریت آموزشی اولویت بالاتری دارد چون کمتر از یک هفته دیگه به شروع ترم تحصیلی جدید مانده و دانشجو ها به هر طریقی بود ترم قبل رو یا مرخصی گرفتن یا به هر طریقی گذروندن ایشالا که زودتر تصویب بشه که به ترم بعد نکشه وگرنه تعداد زیادی از دانشجو ها مجبور به انصراف میشوند و خسارات زیادی بهشون وارد میشه
بسم الله الرحمن الرحيم.
سلام عليكم.
متاسفانه در پتروشيمي بندرامام كه زير مجموعه صنايع پتروشيمي خليج فارس است.هيچگونه اهميت وارزشي براي ايثارگران بخصوص رزمندگان قائل نيستند.درصورتيكه همه مديون شهداء .جانبازان.رزمندگان وآزادگان هستند.در پتروشيمي بندر امام ايثارگراني وجود دارنند.كه با حضور داوطلبانه بيش از يكسال درجبهه ها وداراي سوابق كاري ارزشمند بيش از 25سال وگذراندن دوره هاي آموزشي مرتبط شغلي بيش از 15 سال است كه فروزن هستند وهيچگونه ارتقاء شغلي ندارنند.وبعداز گذشت 15سال هيچ دليل ومنطقي غير از بي احترامي و بي حرمتي وبي ارزشي به ايثارگران وجود ندارد.اگر غيرازاين بود.براحتي ميشد.مشكل ارتقاء شغلي اين عزيزان راحل كرد.
مشكل ديگر ايثارگران پتروشيمي بندرامام مشكل تعديل مدرك تحصيلي ميباشد.با توجه به اينكه طبق قانون جديد هيچ محدوديت تحصيلي براي ايثارگران ( جانبازان.رزمندگان.فرزندان شهداء.و آزادگان ) وجودندارد. و فورا بايد تعديل مدرك شوند.ولي متاسفانه در پتروشيمي بندرامام ايثارگراني هستند.كه سالهاست.مدرك گرفتند.ولي هنوزتعديل نشده اند.
مشكل ديگر كارمندان ايثارگر پتروشيمي بندرامام مشكل عدم اجرايي قوانين و مقررات بخصوص در مورد رزمندگان ميباشد.و عدم اجراي سند راهبردي رزمندگان است.
متاسفانه دربعضي از موارد به عزيزان ايثارگر توهين و هتاكي شده است.كه دل هر انسان مومني را بدرد مي آورد.
آيا اين است معني ترويج فرهنگ ايثار وشهادت.و آيا اين است.معني ارزش گذاري وتكريم ايثارگران كه نه ارتقاء شغلي ونه تعديل مدرك داشته باشند.ونه قوانين و مقررات اجراء شوند.وتازه مورد ضرب وشتم واقع شوند.
در اين ارتباط نامه هاي مختلفي به رئيس محترم جمهور.وزير نفت.معاون وزير نفت و آقايان جعفر ربيعي.ابوالفضل عزيزي.حميدرضا رستمي. محمدحسين پهلوان نوشته شده است.كه متاسفانه به دليل اينكه ايثارگران درعمل هيچ ارزشي برايشان نداشت رسيدگي نكردند.
هل من ناصرا ينصرني آيا كسي هست كه صداي مظلوميت مارا بشنود.وما را ياري كند.
با تشكر فراوان.اجركم عندالله.
باسلام وخسته نباشيد خدمت حاج آقا نوروزي وديگر همكاران كه مسائل رزمندگان را پيگيري ميكنند لذا باتوجه به اينكه تعداد ي از همكاران وخود من درسال جاري بازنشسته خواهيم شد ازشما استدعا داريم مسئله يك مقطع تحصيلي را به سرانجام برسانيد اجرشما وديگر همكارانتان با خدا
سلام حاج اقا نوروزي ازشما خواهش ميكنم مسئله يك مقطع تحصيلي راكه حق رزمندگان مي باشد به سرانجام برسانيد
باسلام وخسته نباشيد خدمت حاج اقانوروزي وهمكاران پيگير امورمربوط به رزمندگان دفاع مقدس همه ما رزمندگان اول اميد به خدا داريم وبعد به شما كه يك مقطع تحصيلي ابهامات ان رفع وبه ذيحقان تعلق بگيرد اجر شما باخدا
جناب اقای نوروزی ماده ۲۴ قانون جامع ایثارگران با بندهای تبصره انرا برای همسران جانباز درد کشیده و فراموش شده اجرایب کنید
باسلام حاج آقا شما بهتر می دونید ار هفته بعد ۲۷بهمن بودجه میاد رو صحن مجلس ماررمندگان استدعا داریم این هفته تکلیف ما رو مشخص کنید خدا رو خوش نمیا د بخاطر یک استفساریه که یا ربع وقت مجلس نمی گیره ماها در انتظار باشیم واکثر رزمندگان درهمین ما بهمن بازنشسته شدن چرااین همه مارو منتطر وناامید کردین
سلام رئیس محترم مجلس ونمایندگان مجلس وحاح آقانوروزی مارزمندگان استدعا داریم تکلیف مشخص کنید اکثر ررمندگان با۳۰ سال خدمت اول بهمن بازنشسته کردن وهمکارانی که ارشد داشتن تا ۳۵ سال خدمت میکنن ما به شما اعتماد کردیم اگه قانون تصویب نمی کردین ارشد میگرفتیم مابرای خدمت ۳۵ سال برنامه ریزی کرده بودیم وکلی وام گرفتیم بچه ها در حال تحصییل در بدترین زمان ممکن بازنشسته شدیم ووووووووما نیاز به بالا بردن مبلغ ناچیز حقوق نیستیم وفقط میخواستیم صادقانه تا ۳۵ سال خدمت کنیم خواهشن تکلیف مارو این هفته مشخص کنید
فقط تجمع مقابل مجلس
سلام آقای نوروزی شما چه از دیگران کم دارید که همه طرحها برسی میشود وبجز طر ح ی مقطع رزمندگان داوطلب که ماها مارو سرگردان وآخر هم بازنشسته کردین وسرنوشت وآینده خانواده ما رو نابود کردین وووووووووو
قانون یک مقطع تحصیای بالاتر رزمندگان هم برای شاغلین و هم برای بازنشستگان و هم برای بیکاران که بیمه پرداخت میکنند است نگران نباشید کسانی که بازنشسته هم باشند تامین اجتماعی موظف است با هماهنگی محل کار فرد مورد نظر مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر را لحاظ کند
باتشکر از حاج آقا نوروزی ونمایندگان مجلس به امید خدا وهمت شما مسئولین این طرح تصویب خواهد شد ولی بعضی از رزمندگان داوطلب اول بهمن بازنشست شدن وهنوز تصویه نکردیم ومایل به ادامه خدمت تا ۳۵ سال هستیم ونگران خواهشن مارو برگردانید تا تبعیض نشود . حق یارتان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi