شناسه خبر : 63397
شنبه 06 بهمن 1397 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم هوشیاری در مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی این بنیاد که با موضوع «طرح ملی سبک زندگی جهادی» برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به در پیش بودن دهه فجر اظهار داشت: این ایام را که به حول و قوه الهی، چهلمین سالگرد پیروزی ارزشمند و فرخنده انقلاب اسلامی است، گرامی می‌دارم.

وی به ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اشاره و عنوان کرد: امسال برنامه‌های خوبی برای پاسداشت دهه فجر در کشور پیش‌بینی شده است.

سردار کارگر ادامه داد: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مشارکت تمامی دستگاه‌های لشکری و کشوری برگزار خواهد شد که همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهاد‌های کشور دستاورد‌های ۴۰ ساله خود را در این موزه به نمایش خواهند گذاشت.

وی در ادامه درباره طرح ملی سبک زندگی جهادی گفت: برخی از طرح‌ها در گذشته به صورت تئوریک دنبال می‌شد و به نتیجه نهایی نمی‌رسید؛ اما بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با روحیه بسیجی، طرح‌های خوبی را ارائه و دنبال می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین به اقدامات دشمن علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: دشمن در حوزه فرهنگی و جنگ نرم و همچنین جنگ اقتصادی، مشغول توطئه‌ علیه کشور است؛ لذا باید در مقابله با این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi