شناسه خبر : 63421
سه شنبه 09 بهمن 1397 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در طوماری با بیش از ۱۰۰ امضا؛

خانواده شهدای چیذر خواستار ساماندهی گلزار شهدای این منطقه شدند

گلزار شهدای چیذر مهمترین و بزرگترین گلزار شهدای داخل شهر تهران است که ۵۷۰ شهید در آن به خاک سپرده شده، و از سویی شهدای برجسته ای همچون "شهید احمدی روشن" و "شهید علی محمدی" و بسیاری از شهدای مدافع حرم را در خود جای داده است...

فاش نیوز - بیش از 100 خانواده شهیدِ چیذری با امضای طوماری خواستار ساماندهی بزرگترین گلزار شهدای درون شهر تهران شدند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، «سید محمد جوزی» رزمنده دفاع مقدس، برادر دو شهید و همچنین مسئول و نماینده سابق بنیاد شهید در گلزار شهدای حضرت علی اکبر(ع) چیذر از تهیه طوماری خبرداد که بیش از 100 نفر از خانواده شهدای مدفون در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر آن را امضا کرده اند.

وی با اعلام این خبر گفت: اگر به تمامی این خانواده ها دسترسی داشتیم، یقیناً همه آنها پای این طومار را امضا می کردند.

جوزی افزود: گلزار شهدای چیذر مهمترین و بزرگترین گلزار شهدای داخل شهر تهران است که 570 شهید در آن به خاک سپرده شده، و از سویی شهدای برجسته ای همچون "شهید احمدی روشن" و "شهید علی محمدی" و بسیاری از شهدای مدافع حرم را در خود جای داده است.

وی اظهار داشت: امضا کنندگان این طومار خواستار آن شده اند که مدیریت این گلزار به هیئت منتخب خانواده شهدا سپرده شود؛ زیرا در حال حاضر خانواده شهدای این مجموعه، هیچ نقشی در اداره و نگهداری آن ندارند.

این رزمنده و برادر شهید در ادامه با اشاره به گفت‌وگوی مفصلی که چندی پیش با پایگاه خبری فاش نیوز داشت نیز گفت: در مصاحبه قبلی هم عنوان کردم که بنیاد شهید کار را رها کرده و اداره اوقاف هم مسئولیت نمی پذیرد.

خادم شهدای چیذر در خاتمه یادآور شد، متاسفانه خانواده شهدای چیذر که از جمله آنها پدر شهید "احمدی روشن"، "احمدی مزرعه" پدر دو شهید مفقودالاثر و پدر و مادر شهید "سیاوشی"  که جزء امضاکنندگان این طومار هستند، دلشان از این وضعیت خون است؛ به طوری که پدر شهید "سیاوسی" می گفتند: من شاهد بودم که تصاویر بسیاری از شهدا را داخل سطل زباله ریختند و هر جایی هم که نیاز باشد، نسبت به این موضوع شهادت می دهم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi