شناسه خبر : 63683
چهارشنبه 17 بهمن 1397 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان ایثارگر هم بدون امکانات پیر شدند!

مسئولین به صورت لاک پشتی حرکت می کنند و مطلع هستند فرزندان ما تا ۵۵ سالگی شاید جایی مشغول بشوند.

ع ق- فرزندان قشر ایثارگران تنها شانسی که جهت اشتغال دارند همین شرط سنی هست که خود دولت ومجلس وحکومت سقف 55 سال تعیین کرده! چون که این مسئولین به صورت لاک پشتی حرکت می کنند و مطلع هستند فرزندان ما تا 55 سالگی شاید جایی مشغول بشوند. واقعا اگر هر کدام از ایثارگران خودشان مغازه یا سرمایه ای داشتند، نیاز به ایجاد شغل شما نداشتند! الان فرزندشان مشعول شده بود و تشکیل خانواده هم داده بود.

 چرا مسئولین کشور ما که درتمام زمینه ها طبق گفته خودشان تمام زمینه ها چندصددرصد رشد داشته اند ولی درمورد شغل هنوز مشکل دارند؟ طی این 40 سال جمعیت ایران 2 برابر کمی بیشتر شده است قبول، خیلی از کارکنان دولت بازنشسته وفوت کرده اند قبول. پس چرا آمار بیکاری نسبت به آمارجمعیت ایران طی این 40سال بیشتراز چندبرابر شده است؟ چرااین جماعت قبول نمی کنند مدیریت کردن کشور را بلد نیستند؟ فقط حرف وشعار!

 در نشست ها کدام مشکل حل شده است؟ فقط حرف و وعده وعید! عده ای مثل اختاپوس افتاده اند روی مسئولیت های کشور! هرکدام چندین پست وچندین سال ازبازنشسته شدنشان گذشته و اصل کار را بلد نیستند! در کشور ایران که چهارفصل وکلی منابع و در بهترین مکان جهان قراردارد، نبایدکشوری واردکننده باشد! برای مثال به جای رشدکشاورزی سال ها قبل در روستاها آردپخش می کردند!

 به جای بردن کارخانه به روستاها وشهرهای کوچک، مردم آنجارابه شهرهای بزرگ آوردند! جالب هست هنوز ازاشتغال خود ایثارگر و فرزند شهدا صحبت می کنند! بابا30سال هست جنگ تمام شده! بعدازجنگ هم مگرچندنفر ایثارگرشده است که هنوز بیکارهست یا فرزند شهدا اکثریت آنهامتعلق به 30سال قبل هستند. الان بایدبیش از30سال داشته باشند وبعدازجنگ مگر آمار شهدا چند نفر هستند؟

 فرزندان شهدای انقلاب که الان بالای 40سال هستند و خداراشکر اکثرشان نماینده و وزیرهستند واقعاچقدر هزینه اینگونه جلسات و سخرانی ها رفع مشکلات قشرایثارگران دراین سالها شده است درعوض چقدرمشکلشان حل شده است؟ ای کاش یک هیتی به طور ناشناس در روستاها وشهرهای کوچک بدون معرفی خودشان می فرستادند، فقط پای درددل خانواده شهدا وآزادگان و جانبازان و رزمندگان می نشستند البته فقط بصورت ناشناس، آن وقت معلوم می شد چندچند هستند!

 کشور ایران روزی آباد خواهدشد که حرف دل و زبان ملت ایران یکی بشود. روزی سربلندخواهدشد که مسئولین مثل زمان جنگ، دلسوز کشور و نظام وملت بشوند. جهت گرفتن مسئولیت همدیگر را معرفی بکنند نه اینکه به همدیگر تهمت وافتراء بزنند به خاطر پست ومقام بالاترو پول بیشتر!

 بنده به عنوان یک ایرانی که هم درتظاهرات قبل ازانقلاب بودم هم درجنگ و جبهه و چند سال هم در اسارت و مجروح هستم، ترسم از این هست که موریانه های به ظاهر مومن و انقلابی در پست های بالا ریشه های این حکومت راکم کم با رنجش واذیت کردن مردم بخورند و کار دست کشور بدهند!

 این روزها بنده درمترو و اتوبوس وخیابان ونانوایی وکوچه وبازارفقط صدای گله مندبودن مردم ازبیکاری وتورم وبی عدالتی ها را می شنوم. خداوند افرادی راکه واقعا مثل سربازان گمنام امام زمان زحمت می کشند برای حفظ این نظام و رهبری و کشور و ملت راحفظ بکند و هر فردی که در هرلباس و هر پست و مقامی که بخواهد به کشور امام زمان ضربه بزند، چه خواسته یاناخواسته اگرقابل هدایت نیستند آنهاراهرچه زودتر رسوای خاص وعام بکند. ما کشور و نظام و رهبر وملت خوبی داریم ولی چنددانه گندم کرم خورده بدجوری رخنه کرده اند و به جای حل مشکلات مردم کارشکنی می کنند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خدا از باعث و بانیه این اوضاع مملکت نگذره که دیگه نه جانباز میشناسن نه شهید فقط به فکر پارتی بازی و منفعت خودشونن هرکی دستش میرسه فقط فکر خودشه اگه کسی اینجا میبینه و میتونه،یه فکری به حال بیکاریه بچه ها جانبازا کنن.پیر شدیم دیگه
چه کسی پاسخگوست بنیاد شهید یا بیمه دی؟؟؟ برابرقانون بنیادشهید مکلف به تامین وپرداخت هزینه های درمانی(بیمه تکمیلی)خانواده ایثارگران است.برای تحقق این امر در سال جاری بابیمه دی قرارداد منعقدشده است اما مشکلاتی به شرح ذیل موجود است: ۱- درحالی که درسایر استانهاخدمات پزشکی به صورت الکترونیکی انجام میشوددر استان لرستان(شهرستان دورود)هنوز به صورت سنتی و منسوخ شده انجام میگردد ۲- داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قراردادبه بهانه عدم پرداخت مطالبات خود از سوی بیمه دی باگفتن کلمات ،نداریم،نیست و... ازتحویل‌دارو خودداری میکنندو دارو باید به صورت نقدی تهیه شود. بیمه دی علیرغم تعهدات خود وقرارداد چند برابری بیمه تکمیلی نسبت به سایر بیمه های تکمیلی با قانون من درآوردی؟! فاکتور وجوه پرداختی بابت دارو و درمان را که از مراکز طرف قراردادبه صورت نقدی تهیه شده است از خانواده ها قبول نمیکند و بعضا مطالبات آنها را به صورت ناقص و کمتر از هزینه پرداختی ، آن هم بعد از چندین ماه تاخیر واریز میکند. ۴- مقدار دوز دارویی که توسط پزشک متخصص تجویز شده را قبول نمیکند و طبق تشخیص خود انجام میدهد که این امر دخالت آشکار در امور پزشکی و کاری غیر حرفه ای است و مستقیما سلامت بیمار را به مخاطره می اندازد لذا با احترام تقاضای رسیدگی و پیگیری موارد فوق را دارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi