شناسه خبر : 63808
چهارشنبه 24 بهمن 1397 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ یک قربانی تازه گرفت

شاهزاده پهلوی دیوانه شد

 

شاهزاده پهلوی دیوانه شد/ با سپاهی‌ها و بسیجی‌ها در ارتباط هستم

 
فکر کنم شرایطی را که اکنون در جامعه محسوس است، شبیه آخرین ماه‌های قبل از وارد شدن (امام) خمینی به تهران یا خروج پدرم می‌بینم.
شاهزاده پهلوی دیوانه شد/ با سپاهی‌ها و بسیجی‌ها در ارتباط هستم

حضور میلیونی و کم سابقه مردم ایران، در راهپیمایی 22 بهمن 97 علاوه بر اینکه سبب شده نطق فارسی ترامپ باز شود، ظاهرا برای رضا ربع پهلوی شرایط سخت تر شده، و او را مجبور به هذیان گویی کرده است.
پسر محمدرضا پهلوی بعد از راهپیمای کم نظیر 22 بهمن گفته است، شرایط امروز را شبیه آخرین ماه‌های قبل از فروپاشی نظام شاهنشای در ایران است.

رضا پهلوی گفته است: فکر کنم شرایطی را که اکنون در جامعه محسوس است، شبیه آخرین ماه‌های قبل از وارد شدن (امام) خمینی به تهران یا خروج پدرم می‌بینم.

وی تصریح کرده است: مردم ایران اگر امروز با این وضعیت اسفناک اقتصادی تا پای جان دارند مبارزه می‌کنند، در خیابان می‌روند و تظاهرات می‌کنند، برای این که دیگر به این جایشان رسیده. ولی در مقابل می‌دانند که با نبود فرمولی که در آن همبستگی بیشتر باشد، به سختی می‌شود از این وضعیت خارج شد.

رضا ربع پهلوی در ادامه هذیان گویی های خود گفته است: امروز شرایط خیلی فرق کرده و امروز خیلی‌ها خط آخر نظام را می‌بینند. موضوع تداوم نظام نیست. موضوع این است که نظام به زودی از بین خواهد رفت.

شاهزاده متوهم همچنین هذیان گویی را به اوج رسانده و گفته است: امروز آن سپاهی که با من صحبت می‌کند، آن بسیجی که با من صحبت می‌کند، آنکه می‌گوید ما از خدایمان است که از این وضعیت خلاص شویم!

اینستاگرام
سلام ، همه میگویند میخواهیم از این وضعیت خلاص شویم اما این وضعیت یعنی نفوذ دوستان غرب در پستهای کشور است که میخواهیم از شرشان خلاص شویم .
این روزها اکثریت مردم از نیت و عملکرد غربگرایان و سست ایمانهای نفوذی خسته شدند و میخواهند قبل از اینکه مملکت را تبدیل به ویرانه کنند هرچه زودتر از شرشان خلاص شوند. دشمنان انقلاب چهل سال برنامه ریزی و هزینه های کلان کردند تا بتوانند اینگونه دشمنان نفوذی را از طریق قانونی در پستهای حساس کشور وارد کنند که موفق شدند اما در کنار تخریبها و ویرانیهای ببار آمده توسط نفوذیها خوشبختانه سپاه پاسداران و بسیج مردمی توانستند فعالیتهای مثبت زیادی انجام بدهند که تا حدود زیادی تخریب و ویرانی را جبران کرده لیکن میبایست نظام اسلامی از لوث وجود دشمنان نفوذی پاک و مطهر شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi