شناسه خبر : 64003
پنجشنبه 02 اسفند 1397 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نابودی اسرائیل را جزء اهداف خود قرار دهید

هر روز با یک شهید/436 شهید اردشیر ظهرابی: نابودی اسرائیل را جزء اهداف خود قرار دهید

شهید اردشیر ظهرابی در وصیت‌نامه خود با بیان اینکه پیروزی اسلام آرزوی من است عنوان کرد: نابودی اسرائیل را جزو اهداف خود قرار دهید.

شهید اردشیر ظهرابی: نابودی اسرائیل را جزو اهداف خود قرار دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید اردشیر ظهرابی:

شهید اردشیر ظهرابی در تاریخ 30 تیر 47 در شهر همدان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا سیکل ادامه داد و از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و به عنوان رزمنده به ایفای مسوولیت پرداخت. شهید اردشیر ظهرابی در تاریخ 1 فروردین 65 در فاو در اثر اصابت ترکش خمپاره توسط دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید اردشیر ظهرابی است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

با نام و یاد خدا و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) و شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی و درود بیکران به خانواده معظم شهدا، جانبازان، مجروحان و مصدومان انقلاب اسلامی و رزمندگان پرتوان و امت اسلامی که پشت دشمنان انقلاب را بر زمین زده‌اند.

خدایا! حال که احساس می‌کنم پایان عمرم رسیده و لحظات آخر عمر سپری می‌شود تو خود نیز می‌دانی که تنها آرزویم در دنیا شهادت آگاهانه در راه تو بوده و هست و با اینکه احساس می‌کنم گناهکارم، اما لطف و بخشش تو امیدوارم کرده و از تو می‌خواهم ای مهربانترین مهربانان بر تمام گناهانم که از روی جهل و نادانی مرتکب شدم قلم عفو کشیده و مرا مانند یاران حسین(ع) و دوستان شهیدم، شهادت در راه خودت را نصیبم کنی و جز شهدا قرار دهی. بارالها چه زیباست جهاد در راه تو و بازگشت عاشقانه به سوی تو، چه زیبا شهادت آگاهانه و در راه تو باشد.

ای دوستان، بعد از شهادت برادران و دوستانم من دیگر نای ماندن در این دنیا که گذرگاه است نه قرارگاه را بر خود نمی‌بینم و بعد از مدت‌ها جهاد و مبارزه عشق به لقاءالله و دیدار دوستانم در دلم زبانه می‌کشد و امروز شعله‌ور شده و روحم از شوق دیدار یاران حتی برای لحظه‌‎ای آرام و قرار ندارد.

برادران همسنگرم، شهادت بهترین هدیه الهی است و راه شهدا که همان خط سرخ اولیاست را ادامه دهید و برای رسیدن به سعادت دنیا آخرت فرمایشات امام امت و ولایت فقیه را سرلوحه تمام کارهای خود قرار دهید. امت حزب‌الله و کسانی که وصیت‌نامه مرا می‌خوانید بدانید که اگر شهادت را آرزوی خود بدانید هیچ قدرت و نیرویی در جهان توان مقابله با شما را ندارد چراکه اگر خدا یاری کند شما پیروزید زیرا این وعده حق نمایان است و پیروزی نزدیک است.

جنگ را به فرموده امام مسئله اصلی بدانید چراکه این جنگ در حقیقت همان جنگ اسلام با کفر است و ایران با تمام این ابرقدرت‌ها در برابر جنایتکاران و مزدوران آنان به مقابله پرداخته است. نابودی اسرائیل را جزو اهداف خود قرار دهید آنچنان که از اول بوده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را بیشتر تحقق بخشید چراکه تمام گرفتاری‌های ما مسلمانان از عمل جنایتکارانه آنهاست.

 برادران و خواهران حزب‌اللهی درس خواندن را رها نکنید و مطمئن شوید کشور به پیشرفت دست یافته همان گونه که خدا فرموده است عزت از آن رسول و مومنین است، پس بکوشید تا جامعه رنگ ذلت به خود نگیرد.

مادرم من هدیه‌ای از 6 فرزندت هستم که در راه اسلام می‌دهی و در این میان نمی‌گویم گریه نکن چون کاری غیر انسانی است اما اگر گریه کردی بر مصیبت اباعبدالله(ع) و یاران با وفایش حضرت زینب سلام الله گریه کن و اشک شوق بریز چراکه امروز پیروزی اسلام آرزوی من است.

برادران بزرگ و کوچکم از شما می‌خواهم که فرزندانتان را جهت عزت اسلام و مسلمین پرورش دهید، صبر پیشه کنید که خداوند با صابران است. در پایان از تمام کسانی که وصیت‌نامه‌ام را می‌خوانند تقاضای عاجزانه دارم که امام امت را دعا کنید و برایم از خداوند برای مطلب عفو و بخشش کنید و از خداوند برای خود سعادت دنیا و آخرت را بخواهید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi