شناسه خبر : 64169
چهارشنبه 08 اسفند 1397 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش درس آموز حاج قاسم به استعفای ظریف

 
قرائن نشان می‌دهد هیچ‌گونه تعمدی برای عدم حضور آقای دکتر ظریف در این ملاقات نبوده است و باید تأکید کنم ایشان به‌عنوان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، مسئول اصلی در حوزه سیاست خارجی کشور هستند.
واکنش حاج قاسم به استعفای ظریف

در پی اعلام استعفای محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان و برخی اظهارنظرها پیرامون آن، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در واکنش به این موضوع گفت: حتماً آقای ظریف مسئول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و طی مدت مسئولیت در وزارت امور خارجه کشورمان، همواره مورد حمایت و تأیید مقامات عالی‌رتبه نظام، بویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هستند.

وی افزود: ایشان برای تأمین منافع ملی کشور، پیوسته اقدامات ارزشمندی را در سطوح گوناگون انجام داده و در مسیر مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران نیزهمراهی لازم را داشته‌اند.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به عدم حضور آقای دکتر ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان در ملاقات اخیر رئیس جمهور محترم کشور سوریه با رئیس جمهور محترم کشورمان نیز خاطرنشان کرد: در جریان سفر اخیر آقای بشار اسد به تهران و ملاقات وی با آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم، برخی ناهماهنگی‌ها در نهاد ریاست جمهوری که مطرح هم شده، منجر به عدم حضور وزیر امورخارجه کشورمان در این ملاقات و متعاقباً گلایه‌مندی ایشان شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: قرائن نشان می‌دهد هیچ‌گونه تعمدی برای عدم حضور آقای دکتر ظریف در این ملاقات نبوده است و باید تأکید کنم ایشان به‌عنوان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، مسئول اصلی در حوزه سیاست خارجی کشور هستند.

سرلشکر سلیمانی در پایان با اشاره به ذوق‌زدگی ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران از این اتفاق گفت: این ذوق‌زدگی و سوارشدن بر موج اتفاقی که ناشی از سهل‌انگاری اداری است هیچ تأثیری بر اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف و منافع ملی و نیز پیروزی درخشان جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت و ملت با عظمت ما، تحت زعامت و هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسیر آینده روشن و تمدن‌ساز انقلاب و صیانت از امنیت و منافع ملی خود را با وحدت و جدیت دنبال خواهد کرد.

به نقل از جهان نیوز

اینستاگرام
سلام ، شخصی در این پست حساس نباید اینقدر کم ظرفیت باشد که بدلیل دعوت نشدن در یک مراسم ساز مخالفت کوک کند و تبدیل به اخبار اول دشمنان شود.
تاریخ ایران مملو از فرماندهان بزرگ همچون کوروش بزرگ و شاه عباس کبیر و کریم خان زند و غیره است که تمام مسئولان با ایشان یکدل و همراه بودند و توانستند در تاریخ ایران نامهای بزرگی بر جای بگذارند اما امروز شاهدیم در برهه ای حساس از تاریخ که مبارزات تویدی و استقلال طلبی ملت به اوج رسیده متاسفانه فساد گسترده در سطوح مختلف مدیریتی مشاهده میشود و مسئولان سازهای مخالف با مصالح ملت و کشور کوک میکنند.
در این شرایط میتوان نقش بزرگ و سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب و سربازان بی ادعایش را بهتر درک کرد که با وجو مشکلات بسیار زیاد و فساد گسترده ، عظمت و آبرو و احترام نظام اسلامی را در جهان حفظ و ارتقا دهند. در حالیکه رهبر معظم انقلاب نیز فرماندهانی همچون بزرگان تاریخ ایران در اختیار داشت بدیهی است وضعیت بسیار متفاوت بود اما بایستی با تاسف عرض کنیم بسیاری از مسئولان ارشد کشور در حدود اندازه مسئولیت نیستند که با تدابیر رهبر معظم انقلاب اینگونه ناهماهنگی ها رفع شود انشاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi