شناسه خبر : 64187
چهارشنبه 08 اسفند 1397 , 16:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام کاروان جانبازان نخاعی و ۷۰درصد به کربلای معلی

دهمین کاروان جانبازان نخاعی و ۷۰ درصد کشور که تا به حال برای زیارت عتبات عالیات و زیارت قبور مطهر ائمه اطهار مشرف نشده‌ بودند، دیروز هشتم اسفندماه به همت امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری انجمن جانبازان نخاعی برای زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات به سمت کشور عراق پرواز کردند.

فاش نیوز - گروهی دیگر از جانبازان نخاعی و 70درصد و همراهان، به همت امور ایثارگران سپاه پاسداران و با هماهنگی انجمن جانبازان نخاعی به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار ما، دهمین کاروان جانبازان نخاعی و ۷۰ درصد کشور که تا به حال برای زیارت عتبات عالیات و زیارت قبور مطهر ائمه اطهار مشرف نشده‌ بودند، دیروز هشتم اسفندماه به همت امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری انجمن جانبازان نخاعی برای زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات به سمت کشور عراق پرواز کردند.

این گروه از جانبازان و همراهانشان دیروز با بدرقه مسئولان انجمن جانبازان و دفتر امور ایثارگران سپاه پاسداران از هتل انقلاب تهران به سمت فرودگاه امام خمینی حرکت کردند و با پرواز ساعت 19 عازم عراق و عتبات عالیات شدند.

جانباز حسین اسرافیلی طی سخنان کوتاهی در مراسم بدرقه راهیان کربلا یادآور شد: ان شاالله همه دعا بفرمایید این سفر نصیب همه عزیزان شود و به امید خداوند متعال، سپاه پاسداران کاروان های بیشتری از جانبازان و ایثارگران را به این سفر معنوی اعزام کند.

جانباز اسرافیلی ادامه داد: اینها عزیزانی هستند که در راه دفاع از کیان جمهوری اسلامی، اسلام و انقلاب ملت ایران، در این مسیر به درجه جانبازی نائل شدند. همرزمان این عزیزان شهدای عزیزمان این مسیر را برای ما باز کردند، نه فقط برای ایرانیان بلکه برای همه شیعیان و همه آزادگان جهان راه باز شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی  در یادآوری حماسه  اربعین حسینی گفت: در ابعین های حسینی این حرکات میلیونی جهان اسلام را می بینید که به برکت حرکت و ایثار و گذشت این عزیزان بوده است که این مسیر برای همگی باز شده است.

اسرافیلی خاطرنشان کرد: اعزام این عزیزان و هدیه این سفر معنوی و الهی توسط فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران، برادر بزرگوار، سرلشکر عزیز جعفری و با نظر مساعد ایشان انجام می شود.

گفتنی است در این کاروان اعزامی به کربلای معلی حدود ۵۰ نفر جانبازان نخاعی و ۷۰درصد و تعدادی نیز از جانبازان قطع‌عضو، جانبازان ترکیبی و بصیر کشور از استان‌های کرمانشاه، اصفهان، فارس، اهواز و تهران حضور دارند که با همراهان و اعضای خانواده، بالغ بر ۱۲۰ نفر می شوند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام؛ من هم در این مورد از طریق تماس تلفنی ثبت نام کردم و توضیح هم دادم که تا به حال به کربلا نرفته ام، اما .........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi